Spark

Tredjegangs og har kjent små dulk siden uke 15 :)
 
I går så vi spark på utsiden av magen :love017 Var så hardt at jeg skvatt skikkelig til flere ganger:hilarious:
 
Her ha jeg begynt å kjenne små fylt, ikke bare strykninger
 
Her ha jeg begynt å kjenne små fylt, ikke bare strykninger
Jeg også, nå kan de komme plutselig uten at det er press på magen:love017 blitt sterkere de siste to-tre dagene, jeg skvatt et par ganger for det var så kraftig og kilte samtidig:D
 
De siste par ukene har jeg kjent noen boblinger (som er forskjellige fra luftbobler), strykninger/kilinger og senest et par bittesmå dult rett bak navelen ved en anledning. Innenfra, altså. 18+5, førstegangs, bekreftet morkaken foran igår. Har ikke kunnet bekrefte noen av dem 100% på f.eks. OUL, og ingen av dem har blitt regelmessige enda, men jeg er såpass langt på vei at det er garantert at i hvert fall noen av disse sensasjonene bør skyldes bebis. :)
 
18+4 og nå har bevegelsene gått over til dult
 
Har begynt å kjenne svake dult de siste dagene, det er veldig koselig! Ikke så mange, men de kommer i hvertfall ❤️
 
16+6 i dag og fortsatt ikke kjent noe. På forrige ultralyd lå han og slo innover mot morkaken, så han ligger vel litt dumt til.
 
Andregangs.. Var 18 uker på 17.mai og hadde fortsatt ikke kjent noe.. Så får jeg plutselig skikkelig vondt i siden i magen, og har mange kynnere hele dagen.
Så legger jeg meg ned om kvelden, da roer det seg litt og plutselig kjenner jeg masse liv.. Og har kjent masse liv i dag og i går. Et eller annet må ha flyttet på seg eller skjedd den dagen, siden jeg plutselig kjenner så mye
 
er det noen som har kjent sånn ordentlig spark enda? Jeg er såååå utålmodig!! Kjenner bare «dirring» enn så lenge :) Dette er nr 2 så jeg er enda mer utålmodig nå enn med første ;);)
Er 21+6 nå. Er vel først denne uka jeg har kjent spark daglig. Og fremdeles er de relativt svake, men er i hvertfall ordentlige "dult" nå. Ikke bare kiling.

Jeg følte også at alle andre kjente det før meg, men bare vær tålmodig. Det kommer!
 
Ligger her å ler for meg selv, mini er skikkelig aktiv, så sier jeg til mannen: nå må du se på magen! Mannen ser og mini blir helt stille :hilarious:
 
Ligger her å ler for meg selv, mini er skikkelig aktiv, så sier jeg til mannen: nå må du se på magen! Mannen ser og mini blir helt stille :hilarious:
Haha det er typisk :p
 
Hsr ikke kjent noe enda førstegangs 19+3 i dag, morkaka foran og tvillinger. Kjent boblinger ogsånn men aner jo ikke hva som er bebi og hva som er luft:p var på ul uke 18 og da var det masse aktivitet:)
 
Back
Topp