Spark

Isabelam

Flørter med forumet
er det noen som har kjent sånn ordentlig spark enda? Jeg er såååå utålmodig!! Kjenner bare «dirring» enn så lenge :) Dette er nr 2 så jeg er enda mer utålmodig nå enn med første ;);)
 
Har ikke kjent ordentlig spark enda, men noen små dult har jeg kjent. Ellers er det bare generell bevegelse. Er 17+4 og har morkaken foran :)
 
Har ikke kjent ordentlig spark enda, men noen små dult har jeg kjent. Ellers er det bare generell bevegelse. Er 17+4 og har morkaken foran :)
Riktig! Er vel kanskje for tidlig for å kjenne ordentlig spark enda, noen uker til så burde vi vel kjenne det tenker jeg! xsmile9xsmile9 jeg er 16+4 og har morkaken bak :):)
 
Jepp :) Sparker så hardt at man kan se det utenpå :D 17+2 i dag, men babyen har sparka skikkelig siden forrige uke.
 
  • Liker
Reactions: Cgn
16+5 Jeg og har de siste dagene kjent en del bevegelse, men lille er vibikke så stor og sterk ennå så regner med det blir en stund til spark
 
Jeg er førstegangs gravid med morkaken foran, så her har jeg ikke kjent noe som helst av hverken bevegelse eller spark. Er 17+3. Regner med det kan ta sin tid :happy:
 
Nå har da endelig jeg også kjent litt liv og røre! Andregangs, 18+5 og morkaken foran - og har nå kjent første spark "på utsiden" av magen! Her har det gått fra å kjenne ingenting, til å kjenne masse - nesten sånn over natta. :love7 Må helst ligge/sitte helt i ro, og gjerne ligge på magen for å kjenne mest, men hender seg også det dulter så hardt at jeg kjenner det ellers også.:Heartred
 
Kjenner tydelige spark her nå, 18+5 :) Men ikke på utsiden enda.
 
Har kjent liv i leiren i en god uke nå :happy: Er 15 + 3 nå og dette er nr. 4. Kjenner liv hver dag, og ungene gleder seg kjempe masse til sparkene kjennes på utsiden av magen ;)
 
Førstegangs og 14+6 her nå, tror jeg kjente noe i helgen, men gleder meg til jeg vet:happy: Morkaken ligger bak så har håp om at jeg snart kjenner bevegelse regelmessig:)
 
Jeg kjenner noe udefinert nede til høyre fra navlen innimellom hver dag, og har gjort det en stund. 18+1 i dag, førstegangs og morkaken foran. Det er omtrent på samme sted hver gang, så tror jeg har konkludert med at det må være bevegelse. Gleder meg til at det er ingen tvil!
 
Jepp. Kjent ordentlige spark siden 13+5. I går såg jeg det utenpå også :) (18+5). Venter nr 3 og 4.
 
Førstegangs 15+1, synes jeg har kjent noe kjempesvakt et par dager nå, blir gøy å se om det kjennes mer snart eller om jeg bare har innbilt meg det :)
 
Har morkaken foran, 3 gangs. Hvis jeg ligger helt rolig, gjerne på siden, litt sånn halvveis må magen, så kan jeg kjenne svake bevegelser. Men det har jeg foreløpig bare kjent et par ganger. Er 17 uker i morgen. Gleder meg selv til å kjenne bevegelser og spark hver dag :Heartred
 
18+5 i dag og kjenner bevegelser hver dag. Ikke veldig sterke, og ikke tydelige spark, men noe. Har morkaken foran, og jordmor på OUL i dag sa at det ikke var rart at jeg ikke kjente så mye enda.
 
Ikke kjent spark enda. Morkaka fremme. Men har hatt vibrasjoner en stund nå. Og merker det er noe inni der. Små bobler..litt vanskelig å beskrive. Så sagr høyt noen ganger. Nå er hun våken. Er 15+6 idag :)
 
Førstegangs 15+ 3, morkake bak. Har noen ganger lurt på om jeg kjenner en dirring ved siden av navlen, men veldig vagt. Akkurat kjøpt doppler og hørt på hjerteaksjon i dag, det var så fint! Gjorde dagen min :Heartpink gleder meg skikkelig til jeg kjenner ordentlig med liv!
 
Back
Topp