Spark?

Ja masse gjennom hele dagen ikke alltid spark men bevegelser

Ja masse! Enormt med aktivitet. Det er ofte synlig på flere meters avstand at magen hopper og spretter og buler hit&dit. Hun hadde sin første registrerte hikke i helga, det var samboeren min som oppdaga det :-D Enn du, LittleBiii, hva kjenner du?

Her er det masse liv gjennom hele dagen:) Det var ikke sånn med frøkna, så det er veldig uvant;)

Ja kjenner hver dag, men har dager med mindre aktivitet enn andre.. Idag er det helt ekstremt og ikke noe fred å få :)

Ja :)

Ja :) men varierer hvilken bevegelser som kjennes-
Av og til bare raske rare dult, av og Til er det arm/fot som jeg kjenner glir fra en plass til en annen
:)

Hver dag ja :) Men ulikt hvor ofte han er aktiv. Noen dager er det full fest der inne flere ganger, noen dager er han veldig rolig med noen spark i ny og ne. Må jo ha hviledager innimellom aktivitetene :)

Ja, stort sett morgen, midt på dagen å kveld. Ikke så veldig mye men ikke lite til at jeg er bekymret

Ja :) som oftest flere ganger til dagen

Ja, veldig mye. Men enn med første jenta, men hun hadde lite fostervann så det kjentes helt annerledes ut.

Ja :)

Ja, varierer om det er spark eller bevegelser, som regel begge deler :-)

Ja masse! Enormt med aktivitet. Det er ofte synlig på flere meters avstand at magen hopper og spretter og buler hit&dit. Hun hadde sin første registrerte hikke i helga, det var samboeren min som oppdaga det :-D Enn du, LittleBiii, hva kjenner du?

Så gøy da! :) Er utrolig godt å kjenne liv fra den lille :) Kjenner masse spark og bevegelser jeg også, hver dag. Men hadde en liten periode her for et par uker siden, der jeg ble litt bekymret, fordi det plutselig ble så stille. Det gikk et par dager og så var hun i full gang igjen :P

Back
Topp