Spørsmålstråd

8+2 og kjenner mye strekking/stikking i magen om dagen... ikke plaga med det med jentungen etter det jeg kan huske [emoji5]

Søndag skulle jeg reise meg fra sofaen men følte jeg fikk en kniv i sida i det jeg reiste meg så måtte bare sette meg ned igjen [emoji5]

8+2 og kjenner mye strekking/stikking i magen om dagen... ikke plaga med det med jentungen etter det jeg kan huske [emoji5]

Søndag skulle jeg reise meg fra sofaen men følte jeg fikk en kniv i sida i det jeg reiste meg så måtte bare sette meg ned igjen [emoji5]

Høres ut som ligamentsmerter. Ligamentbåndene som holder livmor på plass blir strekt i takt med at livmoren vokser. Kjennes ofte som stikkende smerte på en av sidene til livmor f.eks når man endrer stilling eller nyser. Går raskt over, og er veldig vanlig.

Last edited:
Høres ut som ligamentsmerter. Ligamentbåndene som holder livmor på plass blir strekt i takt med at livmoren vokser. Kjennes ofte som stikkende smerte på en av sidene til livmor f.eks når man endrer stilling eller nyser. Går raskt over, og er veldig vanlig.

Ja tenker nok det er det. Forsvinner heldigvis fort men vondt i det de kommer [emoji5]

I dag har jeg gått med noe som minnet meg om kynnerne jeg fikk på slutten sist. Ikke så sterke men har kjent med jevne mellomrom heile dagen [emoji848] er vel litt for tidlig til det skal være kynnere....

Usj! Flere som bruker å drikke pepsi max, men synes det smaker muggel nå??

Er søtsmaken jeg sliter med. Trodde aldri jeg skulle si det, men. :p

Pepsi max har en god porsjon koffein i seg, kanskje det er den som gir avsmak.

Usj! Flere som bruker å drikke pepsi max, men synes det smaker muggel nå??

Elsker PM og har en boks ca hver kveld [emoji85] men i kveld stod min igjen uåpnet på bordet... hadde ikke lyst på [emoji15] frista mer med ett glass taffel med ferskensmak som vi åpnet i går [emoji5]

Jeg har fått dilla på fanta exotic

Er det forresten mange som kjenner mye stikking nedentil om dagene? Sånn.. inni fiffi på en måte? det er ganske vanlig men lurer på om flere har opplevd det :D

Hva skal en være mest bekymret for - gammelt eller friskt blod???

Til dere som har tatt tul. Hvem utførte ultralyden? Har fått innkalling til overlege,er det ikke normalt sett gynekolog som bruker å ta ul??

Back
Topp