spørretråd! :)

Skorpion77 skrev:
Snickers; Er du flink til å si nei..? Eller sier du ja altfor ofte?

Jeg sier ja så ofte jeg kan, men kan jeg ikke, så blir det nei;-)

Sofie. skrev:
Snickers skrev:
Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?

Ja, e har vokst opp i fosterfamilie.

E veit ikke om e vell bli fostermor. Det er veldig mye arbeid med å være fosterforeldre, og man får jo ikke ungen på permanent basis.

Kanskje hvis e har hatt helse tell da så har e nok vella blitt fostermor.

Ja, jeg vet det er jobb å være fosterfamilie....jeg kjenner et par selv!

Har du lyst å fortelle hvorfor du er oppvokst i fosterfamilie? Har du andre søsken som også er det? Når starta det hele?

snickers: hei:) altså tustas far er ikke i bilde, i følge han eksisterer vi ikke..

beybin88 skrev:
snickers: hei:) altså tustas far er ikke i bilde, i følge han eksisterer vi ikke..

Han skulle bare visst hva han går glipp av!!*dust*

Foreldrene hans, da----besteforeldre, eller?? Vet dem om henne?

nei far hans sa han at var dø, mor hans aner jeg ikke hvem er, han er dansk og jeg hilste aldri på dem...

Ah.....vurderer du å finne ut hvem mamman hans er---for tustas skyld?

nopp det kommer e ikke til å gjøre...

beybin88 skrev:

Fordi? Du trenger for all del ikke svare om du ikke vil---ble bare litt nysgjerrig! Jeg kjenner ei som har en gutt som i løpet av sine første år hadde en pappa som var helt ute av bildet, ser du......

Snickers skrev:
Sofie. skrev:
Snickers skrev:
Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?

Ja, e har vokst opp i fosterfamilie.

E veit ikke om e vell bli fostermor. Det er veldig mye arbeid med å være fosterforeldre, og man får jo ikke ungen på permanent basis.

Kanskje hvis e har hatt helse tell da så har e nok vella blitt fostermor.

Ja, jeg vet det er jobb å være fosterfamilie....jeg kjenner et par selv!

Har du lyst å fortelle hvorfor du er oppvokst i fosterfamilie? Har du andre søsken som også er det? Når starta det hele?

Kort fortalt så kunne ikke mine biologiske foreldre ha oss ungene. Eldste søstra mi flytta inn med kjæresten sia ho va voksen. Broren min havna hos ett fosterhjem langt unna mitt, så vi ble spredd.
E bei tatt først. Da va e 5.5 år. Kom i fosterhjem da e va 6. Resten av historia vell e ikke legg ut her :)

Snickers skrev:
beybin88 skrev:

Fordi? Du trenger for all del ikke svare om du ikke vil---ble bare litt nysgjerrig! Jeg kjenner ei som har en gutt som i løpet av sine første år hadde en pappa som var helt ute av bildet, ser du......

jeg har valg å ikke involvere han, eller hans familie av den begrunnelse at han er psykopat, å jeg vil ikke at han skal ha noen form for mulighet til å vite hvem snuppa mi er eller noe annet. samt at jeg vet han også har en datter i danmark på 15-16 år, å jeg vil ikke rote til livet hos mer en det allerede er, med tanken på at ho ikke liker sin far, å heller ikke får lov å ha kontakt med ham.

Skorpion77 skrev:
Chrispy; Hva er det beste og hva er det værste du gjør sammen med lillegutt?

Hmmm....
Beste: Gjøre ting som han elsker som å gå på gård eller lekeland. Høre latteren hans og se han stooorkoser seg...

Verste: der må være å være alene hjemme med han på søndager og ingen kan finne på noe... OG det er dritt vær så vi ikke kan gå ut... Hehe.
Da kjeeeeeder eg meg sykt mye så det syntes eg er forferdelig... Hehe.

er bare å spørre meg goså viss dere lurer på noe 

Snickers skrev:
TRONE: Har du kontakt/snakker med I `s farside-familie?

jaaaaa, det har jeg :) :) :) :) De er helt fantastiske! :) :) 

Farmoren, tanten og oldemoren til I kom i vielsen vår! De kjørte totalt 6 timer, bare for å se vielsen :) Fantastiske mennesker altså <3

Døren de sin er åpen 24/7 for oss uansett hva det måtte være. Og trenger jeg ett sted å være når jeg skal vestover så vet jeg at jeg kan sove hos de. Ingenting er stress :)
Nå er jeg så avdanket at æg kan kjæ vær avløysar helle, hahah! Så får litt tyn av farfaren til I, men det er jo bare for løye :) 

Oldemoren henne og onkelen hennes har jeg også god kontakt med. Vi fikk til og med bryllupsgave av de, samt gullet til dåpsgave fra " hu oldemor på jæren", hehehe!! Skjønne dama!! :) :) 

Farmoren og tanten til I kom også ned med sengamad etter jeg fødte gullet! Syke folk altså, hehehe!! Var på besøk i 1 time, for da begynte jeg å bli sliten, så kjørte de hjem igjen :) 

Back
Topp