spørretråd! :)

juneb skrev:
Chiapjusk: åssen går det med deg å BF ?? etter dere mmøttes på by'n den gangen! blir det dere igjen?:)

Bah, nei, det skjer det ikke stort gitt.. Men nå, etter et par mnd virker det likegreit egentlig :)

Trone skrev:
MAJANNE: Hvordan går datelivet? :)

hahaha....joda, d har roa seg litt nå...var faktisk litt heftig her for en stund sia :P men nå er d for d meste stilt og rolig ;)

Chiapjusk skrev:
juneb skrev:
Chiapjusk: åssen går det med deg å BF ?? etter dere mmøttes på by'n den gangen! blir det dere igjen?:)

Bah, nei, det skjer det ikke stort gitt.. Men nå, etter et par mnd virker det likegreit egentlig :)

braa du syns det er greit da !=) finner snart en kjempe go mann skal du se :D

dørti gullkorn skrev:
Helt ærlig, så er det helt fantastisk! Vet at jeg har gjort det rette valget :)
Har masse tid til lillemann, og tid for meg selv når han er hos pappaen sin..
Og føler det er mindre å gjøre her hjemme etter det ble bare oss to, så jeg har det fantastisk :D

sååå godt da dørti! :)) man trenger virkelig litt tid for seg selv, og tenker lillegutt elsker aleine tia med mamma'n sin! :)) bra du har det godt! :D

Pisces10: åssen har det gått med flyttinga egentlig?? liker du deg :)?

bare til å spørre i vei om noen lurer på noe.... emoticon

slenger meg på jeg:P om det er noen som lurer på noe, er det bare å spørre i vei:P hihi.. har lite å skjule:P

Trone: Har du sånn direkte kontakt med I`s farside-familie?

TRONE: Har du kontakt/snakker med I `s farside-familie?

Beybin88: Mulig du har sagt det før, men hvordan er forholdet ditt til prinsessas far?

Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?

Snickers skrev:
Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?

Ja, e har vokst opp i fosterfamilie.
E veit ikke om e vell bli fostermor. Det er veldig mye arbeid med å være fosterforeldre, og man får jo ikke ungen på permanent basis.

Kanskje hvis e har hatt helse tell da så har e nok vella blitt fostermor.

Spør meg! :D

Back
Topp