Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofie. skrev:Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?Snickers skrev:
Ja, e har vokst opp i fosterfamilie.
E veit ikke om e vell bli fostermor. Det er veldig mye arbeid med å være fosterforeldre, og man får jo ikke ungen på permanent basis.
Kanskje hvis e har hatt helse tell da så har e nok vella blitt fostermor.
Snickers skrev:Sofie. skrev:Sofie.: Om jeg husker helt riktig, er du oppvokst i fosterfamilie? Kunne du nå, som du er blitt mamma, tenke deg å bli fostermor selv?Snickers skrev:
Ja, e har vokst opp i fosterfamilie.
E veit ikke om e vell bli fostermor. Det er veldig mye arbeid med å være fosterforeldre, og man får jo ikke ungen på permanent basis.
Kanskje hvis e har hatt helse tell da så har e nok vella blitt fostermor.
Ja, jeg vet det er jobb å være fosterfamilie....jeg kjenner et par selv!
Har du lyst å fortelle hvorfor du er oppvokst i fosterfamilie? Har du andre søsken som også er det? Når starta det hele?
Snickers skrev:nopp det kommer e ikke til å gjøre...beybin88 skrev:
Fordi? Du trenger for all del ikke svare om du ikke vil---ble bare litt nysgjerrig! Jeg kjenner ei som har en gutt som i løpet av sine første år hadde en pappa som var helt ute av bildet, ser du......
Chrispy; Hva er det beste og hva er det værste du gjør sammen med lillegutt?Skorpion77 skrev:
TRONE: Har du kontakt/snakker med I `s farside-familie?Snickers skrev: