Spørre, leke og bli kjent.

Hva gjør dere idag da? Her er gutta i huset dratt ut på tur i bæremeisen. Jeg har støvsuger og sitter nå med strikketøyet før det blir senvakt på jobb med påfølgende personalmøte. Ikke hjemme før 9-10 ikveld :/

Vi har 3 barn. Når er folk ferdig med permisjon? Jeg er ferdig i midten av desember.'

Jeg har perm til 10.11, mannen må først få seg en jobb å ha perm fra, jeg regner med ulønnet perm til bhg jan eller helst aug 17

Jeg skal begynne med studier i januar. Men driver og leser til en prøve nå. Ikke lett det altså.

Har dere gjort noe spennende i permisjonstida?

Jeg har ikke gjort noe spesielt annet enn å kose meg med snuppa. Og mannen som ble arbeidsledig like før hun ble født.

Lille snuppa mi er førøvrig vårt tredje og etter planen siste barn

Det gjør jeg, og gruer meg ikke til å begynne igjen, men vl helst ha lille hjemme til hun er halvannet
Det vil helst vi også. Men når jeg skal i studier og mannen jobber har vi ikke barnevakt på dagtid.

Det vil helst vi også. Men når jeg skal i studier og mannen jobber har vi ikke barnevakt på dagtid.

Ser den.

Jeg satser på å ha råd til å søke ulønnet perm, Det går, men får ikke mannen seg jobb innen den tid blir det en altenativ løsning

Hva gjør dere idag da? Her er gutta i huset dratt ut på tur i bæremeisen. Jeg har støvsuger og sitter nå med strikketøyet før det blir senvakt på jobb med påfølgende personalmøte. Ikke hjemme før 9-10 ikveld :/

JEg har gått tur. Vaskemaskna er gang for ande gang, snekkeren (onkelen min) kommer tilbake for å gjøre esten av jobben med å sette inn ny verandadør (lister og utforing gjenstår)

Senere i dag skal jeg på barnedans med mellomste
Og alene hjemme fra 20 når mannen skal på trening, så skravle blir det da

Ser den.

Jeg satser på å ha råd til å søke ulønnet perm, Det går, men får ikke mannen seg jobb innen den tid blir det en altenativ løsning
Vi har jo ikke bhg-plass per nå heller. Må se på det når jeg er tilbake fra Fredrikstad.

Jeg skal begynne med studier i januar. Men driver og leser til en prøve nå. Ikke lett det altså.

Har dere gjort noe spennende i permisjonstida?
Du er flink da! Hva skal du studere? :-)

Permisjonen vår har vært veldig annerledes enn hva vi forestilte. Forsøker å normalisere det, men ikke så lett alltid. Sykehusopphold, operasjon av lille og ellers mye oppfølging i helsetjenesten, som gjør at det er litt vanskelig å slappe av til tider. Men prøver :-) Setter pris på turene, latteren, kosen og milepælene ❤

Så flink du er! Har overhodet ikke gjort noe spennende. Har bare kost meg i grunn. Etter å ha vært i permisjon to ganger tidligere med fikse ideer om alt som skulle gjøres, justerte jeg ned forventningene denne gangen :)
Her har du et godt poeng! For jeg har hatt alt for mange planer :-P

Back
Topp