Spørre, leke og bli kjent.

Sovner han da bare av seg selv? Kan du gi meg den vidunderkuren for å få til det? Her er det grining, opp å stå, full fart i senga, grining og enda mere grining. Leggingen kan ta alt fra
30min til 3-4 timer. Skjønner ikke hvordan jeg skal få til å endre det.


Han gjør det heldigvis! Alle tre barna har vært sånn :) har hatt flaks der!
 
Vi bader, pusser tenner og så ammes hun i søvn kl 20. Noen ganger sovner hun etter to minutter, noen ganger tar det to timer. Ikveld ser ut til å bli sistnevnte...
 
Noen med tips til hvordan jeg kan få lillegutt til å sovne om kvelden? Om jeg ammer han i søvn, så våkner han gjentatte ganger gjennom natten. Har prøvd såkalt "skrikekur" etter råd fra hs, men da skriker han serriøst i 2-3 timer i strekk, om ikke lengre. Aner liksom ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å sovne
 
Noen med tips til hvordan jeg kan få lillegutt til å sovne om kvelden? Om jeg ammer han i søvn, så våkner han gjentatte ganger gjennom natten. Har prøvd såkalt "skrikekur" etter råd fra hs, men da skriker han serriøst i 2-3 timer i strekk, om ikke lengre. Aner liksom ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å sovne
Søvnterapeut som Fruktplukker foreslo?
 
Noen med tips til hvordan jeg kan få lillegutt til å sovne om kvelden? Om jeg ammer han i søvn, så våkner han gjentatte ganger gjennom natten. Har prøvd såkalt "skrikekur" etter råd fra hs, men da skriker han serriøst i 2-3 timer i strekk, om ikke lengre. Aner liksom ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å sovne
Jeg ville gått til legen og bedt om hjelp. Dere kan ikke ha det sånn, hverken han eller dere. Det finnes hjelp å få! Hva våkner han av? Er det for mat, for kos og nærhet eller "bare" våkner han uten å roe seg uansett hva dere gjør?
 
Jeg ville gått til legen og bedt om hjelp. Dere kan ikke ha det sånn, hverken han eller dere. Det finnes hjelp å få! Hva våkner han av? Er det for mat, for kos og nærhet eller "bare" våkner han uten å roe seg uansett hva dere gjør?

Han spiser ikke på natt lenger. Selve nettene har blitt noe bedre. Nå kan han finne på å sove natta igjennom, og om han våkner bruker vi sjeldent mer enn 1 time på å få han til å sovne igjen, så der er det store forbedringer. Men kveldene, han gråter og gråter, kaver og styrer i senga. Idag tok det 3 timer å legge han. Hs sier vi skal la han skrike, men aldri forlat rommet. Men jeg føler det er mishandling og bare la han skrike, han stopper ikke, klarer ikke å roe seg. Er så frustrert og lei. Føler ingen skjønner hvor mye, hvor høyt og hvor intenst han gråter.
 
Han spiser ikke på natt lenger. Selve nettene har blitt noe bedre. Nå kan han finne på å sove natta igjennom, og om han våkner bruker vi sjeldent mer enn 1 time på å få han til å sovne igjen, så der er det store forbedringer. Men kveldene, han gråter og gråter, kaver og styrer i senga. Idag tok det 3 timer å legge han. Hs sier vi skal la han skrike, men aldri forlat rommet. Men jeg føler det er mishandling og bare la han skrike, han stopper ikke, klarer ikke å roe seg. Er så frustrert og lei. Føler ingen skjønner hvor mye, hvor høyt og hvor intenst han gråter.
Dere har sikkert prøvd alt, og det jeg spør om nå. Men å legge han i armkroken, holde fast og vugge, men selv være helt stille, og bare legge nesen oppå hodet og puste rooooolig... Kan det funke? Vi har i perioder måtte gjøre det her. Da gråter han seg ut, men er helt tett inntil en av oss og aldri aldri alene. Han spreller og sparker, men vi holder han tett inntil. Vi vet jo hvorfor han er sånn, så for vår del er det ingen uløste gåter der.. Men det er sinnsykt slitsomt å stå alene med problemer man så gjerne vil ha hjelp til, så dere har min fulle sympati.. :(
 
Back
Topp