spå tråd...

Hei.
Jeg vil gjerne også bli spådd.
Jeg er født 15.04.88 og han 09.08.84

og vi lurer selvfølgelig på det Mange andre lurer på, når vil vår spire sitte?

så spennende at du spår

skrev til deg i innboksen din men så du hadde en tråd her
jeg lurer på d samme som d fleste her.
når blir jeg gravid og kjønn evt om d er tvillinger?
meg:210785
han:060785

Heisann :) Vet ikke om jeg tørr dette da, men uff, nysgjerrigheten tar overhånd.. Jeg: 01.07.87 og han 20.03.81. Lurer på om vi i det hele tatt får barn, og viss det skjer, hva tid? På forhånd stooooooor takk!!!

Heia!! Nysgjerrig for å si det sånn..... Jeg er født 05.03.87 og min mann er født 19.11.81 Jeg har et barn fra før, men nå har vi prøvd en stund på å få en sammen.... Så her er mine 'uvanlige spørsmål' ;) -kommer det til å klaffe for oss? Evt når???? -hvor mange får vi? -kjønn? Tuuusen takk :)

Født 26.03.87 Lurer på om jeg blir gravid, i såfall når? Vil ikke vite kjønn, men gjerne om det er en eller tvillinger :)

Hei!
Så flott at du tar deg tid til å svare så mange!
Håper du har tid til meg også.
Min mann er født 200882 og jeg er født 121081.
Vi har en datter på 4 1/2 år. Får vi flere barn? Når? Kjønn?

Hei!

For en spennende tråd, og veldig flott at du orker å svare så mangen.
Kjempe flott vist du har tid til meg og.

Meg: 200982
Han: 040481

Lurer på om me blir gravide igjen og når?
om det er en eller tvillinger?
og hvor mange barn vi får?

Sniker fra september 2011.
(Beklager at jeg sendte til innboksen din først,leste ikke at du ikke ville ha henvendelser der før nå...)
Hadde blitt glad om du hadde ville spådd når huleboern min kommer til verden... Også lurer jeg på om vi slipper unna kolikk/magetrøbbel denne gangen...? Er 38 uker idag. Jeg er født 040983.

jeg vil gjerne bli spådd om jeg kan få lov å legge fødselsdato og spørsmål i innboksen din?

sol vil bli mamma skrev:

vilblimamma87 skrev:
hei.

dette virker interessant, så jeg slenger meg på jeg også.

jeg er født 050587. vi har prøvd i over et år nå, og har fått påvist dårlig sædkvalitet. han går nå på pergotim, og selv om det ser ut til å ha en liten virkning, svinner håpet for hver mens som kommer.
hadde satt stor pris på om du kunne spådd å se hva du finner ut:)

hallo snuppa..

først...kan mennene få pergotime?det viste jeg ikke...
føler at noe ikke stemmer her.får ikke inn noe..kan prøve igjen i morgen...litt trøtt også nå etter å ha spåd her ..men gi ikke opp håpet vennen...
selvom jeg ikke ser noe nå ..ikke altid jeg får inn ting når jeg er trøtt..ser på deg igjen i morgen jeg snuppa..klem

Hei..da har jeg sett litt på deg igjen..
får opp graviditet på deg i januar-februar jeg..mulig dere får hjelp på et eller annet vis..
ser det blir dobbel lykke også...
lykke til

takk for at du spådde meg
er desverre ikke gravid enda men semptember er jo akkurat begynt
har et spårsmål eller to til lurer på hvordan det blir med jobb, og
så lurer jeg på om du kan se  om svangerskapene går greit og fødslene
hadde det ikke så bra sist
ellers stoooooooooooooor klem for alt du gjør for alle her inne
og lykke til med spire i magen håper det sitter snart hos deg også

~ RosaPeoner~ skrev:

sol vil bli mamma skrev:

~ RosaPeoner~ skrev:
Hei!

Så snill du er :) Blir nyskjerrig jeg også...:)

Har to gutter fra før. Når blir jeg gravid med nr tre og hvilket kjønn blir det? :)

Lykke til med forsøket dere nå :) Håper det klaffer denne gang emoticon

hei snuppa..

ser graviditet på deg i november-desember..ser dere får ei lita tulle da..
kjempe lykke til

Tuusen takk for at du gidder!! Hjelpes så mange du har spådd i kveld...!! All ære til deg! <3

Klarer du å se om det går bra også...? :) Har mistet 2 ganger, så tenker natulig nok litt på det :) Tusen takk igjen :)

Spennende, må si du er snill som bruker så mye tid på det her 

Hadde blitt kjempe glad om du vil spå meg også. Jeg er født 091184 han er født 230178. Jeg skal fjerne spiralen min nå på fredag så jeg lurer på når jeg kan forvente å bli gravid og hva det blir, og om det evt blir ett nytt svangerskap med mye kvalme. Eller om det er noe annet spennnde du kan se i nærmeste fremtid :)

Har to gutter fra før

sol vil bli mamma skrev:

Nadde88 skrev:
jeg er født   24.06.88  sambo er født  29.12.79

kan du spå om spira sitter på meg nå? er spent på hva du får opp til svar =)
og om det kommer en liten gutt eller jente første gangen.....  Håper virkelig du   vil se på meg.
har prøvd i mange år så nå gir jeg snart  opp om ikke spira kommer... <3

Hei..

Ser det kommer en liten gutt til dere..får opp graviditet på deg i september-oktober...
ser dere får 2 bar til også ..de kommer tett alle sammen..ser du får gutt gutt jente...
klem

Tusen hjertelig takk for at du gadd og se på  meg <3...  tanta til mamma spådde akkurat det samme som deg... så graviditeten vil sitte i september/oktober?   det at du sier liten gutt er det fordi han er veldg liten når ha blir født? har selv en følelse at han kommer for tidlig.. Gleder meg til og få han i armene mine. håper han kommer sommeren 2012..

sol vil bli mamma skrev:

Tante2012 skrev:
Henger meg på her. Jeg 180686 Samboer 090285 Når ser du graviditet hos meg ?

Hei vennen..

får oppgravid i september...er du alt gravid?får inn masse positivt her..
ser dere får en liten gutt..
lykke til

Tusen takk! :)

sol vil bli mamma skrev:

Bamse skrev:
Hei!

Kan du spå oss også? :)

Jeg er født 08.05.85 og min mann 23.02.85. Vi har to barn fra før, jente og gutt. Når blïr vi gravide igjen? Hvilket kjønn? Og kommer vi til å få mange barn? :)

ser dere får ei tulle igjen i 2012...
ser graviditet på deg i november jeg..
lykke til..klem

Tusen takk! Skal bli spennende å se om det stemmer! :) Krysser fingrene!

meg 190380 han 140979
vellykket forsøk? hvor mange? når? kjønn? går alt bra?

Trodde jeg posta et innlegg tidligere, men finner det ikke igjen.
Kan du spå meg?

Lurer på når jeg blir gravid, om det går bra, når terminen er og hvilket kjønn og evnt hvor mange :)

Jeg er født: 22.05.93
sambo: 28.03.92

oj!! Har du kanskje litt tid og lyst til å spå meg også? Å, det hadde vært så fantastisk! Jeg har bare et kort spørsmål, nemlig om og når du ser en neste graviditet :-) Jeg er født 25.07.1981 Sambo er født 18.02.1965 Håper du har litt tid :-)

Back
Topp