Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sol vil bli mamma skrev:
hei.vilblimamma87 skrev:
dette virker interessant, så jeg slenger meg på jeg også.
jeg er født 050587. vi har prøvd i over et år nå, og har fått påvist dårlig sædkvalitet. han går nå på pergotim, og selv om det ser ut til å ha en liten virkning, svinner håpet for hver mens som kommer.
hadde satt stor pris på om du kunne spådd å se hva du finner ut:)
hallo snuppa..
først...kan mennene få pergotime?det viste jeg ikke...
føler at noe ikke stemmer her.får ikke inn noe..kan prøve igjen i morgen...litt trøtt også nå etter å ha spåd her ..men gi ikke opp håpet vennen...
selvom jeg ikke ser noe nå ..ikke altid jeg får inn ting når jeg er trøtt..ser på deg igjen i morgen jeg snuppa..klem
~ RosaPeoner~ skrev:
sol vil bli mamma skrev:
Hei!~ RosaPeoner~ skrev:
Så snill du er :) Blir nyskjerrig jeg også...:)
Har to gutter fra før. Når blir jeg gravid med nr tre og hvilket kjønn blir det? :)
Lykke til med forsøket dere nå :) Håper det klaffer denne gang
hei snuppa..
ser graviditet på deg i november-desember..ser dere får ei lita tulle da..
kjempe lykke til
Tuusen takk for at du gidder!! Hjelpes så mange du har spådd i kveld...!! All ære til deg! <3
Klarer du å se om det går bra også...? :) Har mistet 2 ganger, så tenker natulig nok litt på det :) Tusen takk igjen :)
sol vil bli mamma skrev:
jeg er født 24.06.88 sambo er født 29.12.79Nadde88 skrev:
kan du spå om spira sitter på meg nå? er spent på hva du får opp til svar =)
og om det kommer en liten gutt eller jente første gangen..... Håper virkelig du vil se på meg.
har prøvd i mange år så nå gir jeg snart opp om ikke spira kommer... <3
Hei..
Ser det kommer en liten gutt til dere..får opp graviditet på deg i september-oktober...
ser dere får 2 bar til også ..de kommer tett alle sammen..ser du får gutt gutt jente...
klem
sol vil bli mamma skrev:
Hei!Bamse skrev:
Kan du spå oss også? :)
Jeg er født 08.05.85 og min mann 23.02.85. Vi har to barn fra før, jente og gutt. Når blïr vi gravide igjen? Hvilket kjønn? Og kommer vi til å få mange barn? :)
ser dere får ei tulle igjen i 2012...
ser graviditet på deg i november jeg..
lykke til..klem