spå tråd...

ååå!! Tusen tusen takk for at du tok deg tid til dette!!  både jeg og mannen ble litt små rørt her, og kan nesten ikke vente.. ekstra morro om vi får jente siden det er nesten bare gutter på mannens sin side... 

igjen tusen takk emoticon 

sol vil bli mamma skrev:

ToneKone skrev:
Blir veldig, veldig glad hvis du får tid til å spå meg også!

Jeg er født 02.06.81 mannen er født 19.05.72

Lurer på om jeg blir gravid igjen snart, om det går bra denne gangen, og om det evnt blir et tredje barn etter hvert også.

På forhånd, tusen takk! emoticon

Hei søta..

Ja dere får 3 barn til sammen ser jeg..
får opp graviditet på deg i desember..ser du får en søt liten gutt..3.barn kommer i 2013...det er ei lita tulle....

lykke til
klem

Åååå så snill du er! emoticon
Nå krysser jeg alt jeg har for at spådommen stemmer, for dette hørtes veldig bra ut! emoticon

Er ikke inne her så mye om dagen, men er inne og følger med litt på deg, og alle "gamle kjente". Håper det klaffer for dere nå, det har dere jammen fortjent etter så lang tids venting! emoticon

Klemmer til deg!

Hei :) Du spådde meg for noen dager siden. 

Men kan du spå meg igjen?

Jeg. 020188 Mannen: 201085

Jeg lurer på om du kan se hvor mange barn vi får? og om mannen min vil bli frisk og om han vil være i jobb igjen dette året?

Klem :)

sol vil bli mamma skrev:

Aleksing skrev:
Hei
Jeg vil gjerne bli spådd
Jeg er født 21.03.84 sambo 07.10.81
Samme spørsmål som de fleste her gitt:
Når blir jeg mor? Hvilket kjønn blir det?

kan du være gravid Nå?
får opp september på deg jeg..
ser du får ei lita tulle..
lykke til

Tuuusen takk for svar Håper jo at du har rett, jeg er nokså sikker på at jeg ikke er gravid nå, men kanskje jeg blir det neste pp, da blir jeg gravid i løpet av september Og masse lykke til til deg, krysser fingrene for at spiren din sitter nå emoticon

Jeg har også lyst til å bli spådd, men vil ikke skrive fødselsdatoen til hverken meg eller sambo her. Og ikke vil jeg at andre skal se hva du har spådd heller:-)

Å ja.... Jeg vil gjerne høre hva fremtiden bringer om du orker flere. 

Min fødselsdato: 03.11.81
Mannen sin: 06.07.81

Lurer på når vi får en ny spire i magen, og eventuelt kjønn... 

sol vil bli mamma skrev:

R84 skrev:
Så snillt:) 

Jeg er født 22.02.84 og min mann 02.04.82

Vi har en liten gutt på snart 5 mnd og lurer på når og hvor mange søsken han vil få og kjønn:)

hei søta..

vesle gutten deres vil få to søsken...neste mann kommer alt i 2012..ser graviditet på deg i november jeg...da får dere ei lita jente..
neste jente kommer i 2014 ser jeg...får ikke inn mnd ennå...

Oi såpass...hadde tenkt å vente til neste høst med å prøve på nestemann. Men får se hva som skjer, kommer det ei jente i 2012 er hun velkommen!

Tusen takk:)

sol vil bli mamma skrev:

Vil Bli 6! skrev:
Så snill du er kjære sol, som spår folk. <3

Lurer på om du vil spå oss også?

Jeg: 15.09.88
Han: 23.05.79

Hvor mange barn ser du vi får totalt? Og klarer du å se kjønn? Og evt når blir jeg gravid?

Vi har 3 barn tilsammen fra før... en er sambo sin, og de to andre er mine.. 

får opp september -oktober på deg...
ser dere får ei lita jente..
klem

Tuuusen takk!

Håper det stemmer. 
God klem tilbake!

Håper også det sitter en spire hos deg snart! Det fortjener du vennen!

Tusen takk =)

Blir spennende fremover ;)

Kan du spå meg også?
Blir jeg gravid.......når og evt kjønn?

Meg: 270177
Han:070877

vennligst slett fødselsdato hvis du får tid til en spå:-)

Takk:-)

Lyst til å spå meg også? :)

Men jeg har ikke så veldig lyst å skrive datoen våres her, er det mulig å prikke med datoer eller noe? Eller må det skrives her inne?

Kan godt stille spørsmålene her men er så redd noen skal kjenne oss igjen med datoene.. *pysete* :)

sol vil bli mamma skrev:

~ RosaPeoner~ skrev:
Hei!

Så snill du er :) Blir nyskjerrig jeg også...:)

Har to gutter fra før. Når blir jeg gravid med nr tre og hvilket kjønn blir det? :)

Lykke til med forsøket dere nå :) Håper det klaffer denne gang emoticon

hei snuppa..

ser graviditet på deg i november-desember..ser dere får ei lita tulle da..
kjempe lykke til

Tuusen takk for at du gidder!! Hjelpes så mange du har spådd i kveld...!! All ære til deg! <3

Klarer du å se om det går bra også...? :) Har mistet 2 ganger, så tenker natulig nok litt på det :) Tusen takk igjen :)

Må jo spørre jeg også...

Får vi flere barn? Når blir jeg i tilfelle gravid, og hvilke(t) kjønn blir det?

Også lurer jeg på hva som skjer med meg ifht jobb?

Jeg er født 26.12.83, mannen er født 27.11.81

Jeg er født: 22.05.93 
Samboer er født: 28.03.92

-Når blir jeg gravid?
-Går svangerskapet bra?
-Er barnet friskt?
-Blir det gutt eller jente?
-Tvillinger?
-Når blir barnet født?

Hadde blitt kjempe glad om du spådde meg, trenger noe positivt nå :)

spå gjerne meg:) jeg er ny her.
jeg 11.08.88
han:14.11.84
er det snart en ny spire på vei?, vist det kan du se kjønn?og om det er tvillinger?
på forhånd takk :)

Hei :) Så snillt av deg å ta deg tid til dette :)

Jeg lurer på om du ser noen fremtidige graviditeter på meg? Evnt kjønn? Kommer jeg til å gå et evnt neste svangerskap til termin?
Et lite spm til, Ser du noen endringer i jobbsituasjonen min?
Min fødselsdato: 050683
Hans: 200683

Hei ser du har litt å gjøre her, men hvis du har tid så hadde jeg blitt kjempe glad om du kunne sett på meg også :)

Jeg er født 250882 og sambo 290577.
Lurer på om vi kommer til å få et barn til, i såfall når? Og blir det gutt/jente? Og klarer du å se noe ang mine jobbmuligheter?

sol vil bli mamma skrev:

Kriswizz skrev:
Jaja… Kan jo vært morro å høre hva du spår. ;-)

Vi lurer litt på om det er så fornuftig av oss å bli prøvere nå til høsten alikevel eller om vi burde vente litt.

Får opp at dere bør prøve...ser at dere lykkes etter 2 forsøk...dere får ei jente..lykke til klem

Ja da blir det å vente litt, for pp2 skjer ikke før i april. ;-) Vi gjør vel et litt halvhjertet forsøk nå i oktober, bruker ikke prevansjon da men kommer heller ikke til å kjøre på for fullt. Skjer ingenting da venter vi 6 mnd.

Prøver igjen jeg. Håper du har tid en gang da. Synes du er kjempe snill som tar deg tid til å svare så mange :)

Jeg lurer på når jeg blir gravid, og om spiren vil sitte/overleve 9 mnd i magen?
meg 240786, han 260587.

Back
Topp