spå tråd...

Slenger meg på! :D

Jeg er født: 02.10.90, han 13.04.87

Lurer på når jeg får en liten spire i magen? Ser du hvilket kjønn?
Og om du ser hvordan jobbsitusjonen min bli fremover? :)

jeg er født   24.06.88  sambo er født  29.12.79

kan du spå om spira sitter på meg nå? er spent på hva du får opp til svar =)
og om det kommer en liten gutt eller jente første gangen.....  Håper virkelig du   vil se på meg.
har prøvd i mange år så nå gir jeg snart  opp om ikke spira kommer... <3

Nå er det slutt på snokingen - slenger meg på jeg også ;)
Jeg: 23.04.90, Han: 03.04.87
Lurer på når (om?) jeg vil bli gravid, og om du ser hva vi får - gutt, jente, tvillinger?

slenger meg på jeg også , jeg er fra 15 08 79, og mannen min  14 10 76, ser du noen spire
hos oss ? evnt gutt eller jente , har en jente på tre fra før ønsker veldig en liten en til veldig snart så det ikke blir forlenge imellom

Slenger meg på jeg også:)

Meg:060985
Han:050584

Når vil spira sitte? Gutt/jente? Tvillinger? Får jeg jobb snart?

Håper du har mulighet til å svare på noe av dette:)
På forhånd tusen hjertelig takkemoticon

Så hyggelig av deg! Jeg er født 28.12.87 og han 11.08.84, og jeg lurer på hvilket kjønn som lurer i min lille mage. Samboeren er overbevist om pike, men jeg er ikke så sikker, hehe. Tusen takk hvis du vil spå meg:)

Jeg og vil 

Er født 24.09.89 og lurer også på neste graviditet og kanskje kjønn? 

Vi har ikke blitt gravide på snart 2 år så tror kanskje vi må søke lykken ett annet sted enn soverommet snart.

*ikke quote* elle du kan ta bort når jeg er født når du svarer.

Jeg vil også gjeren bli spådd:)

jeg er født 26.10.83, mannen 07.03.81

Nå får vi nr 2, og hvilke kjønn, evt fler??

Tja, bare for morro.. Jeg er født *** og han ***. Når vil vi bli gravide, og evt kjønn?

Når du svarer, fjern gjerne fødselsdato fra quoten. :)

Hei Sol :)

Jeg er født 05.10.83 og sambo er født 10.05.87

Når frir han og når får vi barn?

Hei Sol!
Så koselig at du tar en ny spårunde!

Jeg er født 280476 og sambo 151275..

Lurer på om du ser graviditet på oss i nærmeste framtid og evt. kjønn?
Får du opp noe ang jobb også? Får jeg ny stilling?

På forhånd tuuusen takk!

Hei :)
Meg: 230686
Han: 040185

Skal ha fryseforsøk nå og lurer på om eg blir gravid og om eg klarer å holde på spiren denne gangen? Hva kjønn det blir og om det blir 1 eller 2 :)

Tjohei!

Jeg: 20.10.82
Han: 14.09.83

Er jo spent på om det klaffer denne mnd med barn, eller evt hvor lenge vi må vente:) Prøver på nr 2

once more skrev:
hei Sol, jeg skulle gjerne høre litt om meg hvis du har tid :)

Jeg er født 171178, mannen min 100372
Skulle gjerne vite om jeg kanskje allerede er gravid igjen eller når jeg blir det,
og om jeg får fullføre graviditeten denne gang etter å ha mistet 3 ganger siste halvåret.

Hei på deg..da har jeg sett litt på deg...

Her får jeg opp graviditet masse fruktbarhet og positive tanker...tror du det er muligheter for at du er gravid nå...får opp september på deg jeg...tror du får en stor fin gutt..denne gangen går svangerskapet bra får jeg opp her..men ser du bør roe ned..ikke stresse...
lykke til
klem

C26 skrev:
Heisann. 

Jeg er født 01061985 og sambo er født 21051985. 

Jeg lurer på om du kan se om det blir en liten spire på oss i nærmeste fremtid, og om det eventuelt blir en gutt eller jente... Eller kanskje to... Kjempe spent! :) 

hei vennen..
da har jeg sett på deg ang graviditet..
her får jeg opp graviditet innen desember...
får opp at det må bli litt kjøligere i luften først...
ser dere får en gutt...får opp at du blir raskt gravid igjen etter denne graviditeten...ser dere får jente da..
får opp nå november -desember på deg angående graviditet..
føler at dere må roe ned litt å...stresset rundt det å bli foreldere hindrer spiren i å feste seg...lykke til søta..
klem

Belle85 skrev:
hei, jeg vil gjerne bli spådd :) Meg: 140185. Han: 280481 Er gravid nå, vil spiren klamre seg fast? Hvilket kjønn blir det? (har gutt fra før) :) Ps: krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :)

Hei...
ser du har en liten smilende gutt i magen..han er blid og fornøyd ser jeg...
alt går bra ser jeg..
lykke til

sol vil bli mamma skrev:

once more skrev:
hei Sol, jeg skulle gjerne høre litt om meg hvis du har tid :)

Jeg er født 171178, mannen min 100372
Skulle gjerne vite om jeg kanskje allerede er gravid igjen eller når jeg blir det,
og om jeg får fullføre graviditeten denne gang etter å ha mistet 3 ganger siste halvåret.

Hei på deg..da har jeg sett litt på deg...

Her får jeg opp graviditet masse fruktbarhet og positive tanker...tror du det er muligheter for at du er gravid nå...får opp september på deg jeg...tror du får en stor fin gutt..denne gangen går svangerskapet bra får jeg opp her..men ser du bør roe ned..ikke stresse...
lykke til
klem

Tusen takk så mye Sol, du  må være verdens beste person at du gjør dette for oss!
Håper inderlig at du har rett, og skal prøve å stress mindre, for det har jeg gjort alle gangene jeg mistet.....
Lykke til til deg og, jeg sender deg masse gode tanker <3

Back
Topp