Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hei Sol, jeg skulle gjerne høre litt om meg hvis du har tid :)once more skrev:
Jeg er født 171178, mannen min 100372
Skulle gjerne vite om jeg kanskje allerede er gravid igjen eller når jeg blir det,
og om jeg får fullføre graviditeten denne gang etter å ha mistet 3 ganger siste halvåret.
Heisann.C26 skrev:
Jeg er født 01061985 og sambo er født 21051985.
Jeg lurer på om du kan se om det blir en liten spire på oss i nærmeste fremtid, og om det eventuelt blir en gutt eller jente... Eller kanskje to... Kjempe spent! :)
hei, jeg vil gjerne bli spådd :) Meg: 140185. Han: 280481 Er gravid nå, vil spiren klamre seg fast? Hvilket kjønn blir det? (har gutt fra før) :) Ps: krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :)Belle85 skrev:
sol vil bli mamma skrev:
hei Sol, jeg skulle gjerne høre litt om meg hvis du har tid :)once more skrev:
Jeg er født 171178, mannen min 100372
Skulle gjerne vite om jeg kanskje allerede er gravid igjen eller når jeg blir det,
og om jeg får fullføre graviditeten denne gang etter å ha mistet 3 ganger siste halvåret.
Hei på deg..da har jeg sett litt på deg...
Her får jeg opp graviditet masse fruktbarhet og positive tanker...tror du det er muligheter for at du er gravid nå...får opp september på deg jeg...tror du får en stor fin gutt..denne gangen går svangerskapet bra får jeg opp her..men ser du bør roe ned..ikke stresse...
lykke til
klem