spå tråd...

Unnskyld for at jeg kanskje maser på deg nå, men angra litt på at jeg ikke spurte om ett spørsmål til :) Håper du kan svare meg på dette: Tror du jeg får oppfylt drømmen om å få jobbe med hund i fremtiden?

God helg :-)

~Silje~ skrev:
Tja, bare for morro.. Jeg er født  og han . Når vil vi bli gravide, og evt kjønn?

Når du svarer, fjern gjerne fødselsdato fra quoten. :)

hei vennen..
ser graviditet på deg februar 2012..
dere får en nydelig gutt..
lykke til

kan du se på meg?Jeg er født: 27.06.86 og han er født:01.11.83. På forhånd tusen takk. =) Lurer på evnt når en til vil dukke opp. =) og om det blir jente eller gutt? =)

Tusen takk for at du spådde meg

Da blir det spennede å se fremover... Nå føle jeg liksom at jeg kan slappe av, og håpe da at det skjer i november:) Håpte jeg var gravid nå... siden jeg ikke har fått mens enda. Meeeeen November går fint det også

Lure også på om du kunne sett på fremtiden med huset, økonomi osv? Bare hvis du har tid! 

sol vil bli mamma skrev:

Hepe skrev:

Jeg vil også gjeren bli spådd:)

jeg er født 26.10.83, mannen 07.03.81

Nå får vi nr 2, og hvilke kjønn, evt fler??

Hei..får opp 3 barn på dere...
ser graviditet på deg i november...da kommer det ei lita tulle..ser graviditet på deg i gjen september 2013da kommer en liten gutt..lykke til klem

Hei..

da har jeg sett litt på deg..
første som slår meg er er du gravid nå?
men så får jeg inn januar også...
Tror du er gravid nå eller blir det om ikke lenge for her er det masse fruktbarhet....ser du får ei lita tulle..
januar forvirrer meg stadig her....men ser graviditet igjen på deg i 2013 så mulig det er januar 2013...
lykke til..klem

tusen takk, jeg er ikke gravid nå. håper jeg ikke må vente helt til 2013,hehe.
lykke til dere også :) spennende dette:)

Har mistet to ganger nå og lurer på når jeg blir gravid igjen og om det kommer til å gå bra? Jeg er født 191181 og han 250282. Lurer også på hvilket kjønn vårt neste barn blir (hvis vi er så heldige..). Håper du har tid til å spå meg:)

Så snillt:) 

Jeg er født 22.02.84 og min mann 02.04.82

Vi har en liten gutt på snart 5 mnd og lurer på når og hvor mange søsken han vil få og kjønn:)

Meg: 300486
Kjæresten: 271185

Lurer på når vi blir foreldre / når spiren sitter? Og hvor mange barn vi kan vente oss :-) Lurer også på om du ser om vi får oss ett nytt hjem snart?

Hiver meg på..
Jeg: 200688
Han: 280386
Veldig nysgjerrig på når neste spire sitter og hvilket skjønn det blir.. :)

Jeg er født 21.04.85. Han er født 20.05.65.

Fikk en positiv gravitest på mandag, men er livredd for å miste igjen. (mistet 2 ganger de siste 11 månedene).

Kan du se om alt er bra, en eller to og om det blir gutt eller jente?? :)

På forhånd TUSEN TAKK!

Blir veldig, veldig glad hvis du får tid til å spå meg også!

Jeg er født 02.06.81 mannen er født 19.05.72

Lurer på om jeg blir gravid igjen snart, om det går bra denne gangen, og om det evnt blir et tredje barn etter hvert også.

På forhånd, tusen takk! emoticon

sol vil bli mamma skrev:

Tittetitt skrev:
Så hyggelig av deg! Jeg er født 28.12.87 og han 11.08.84, og jeg lurer på hvilket kjønn som lurer i min lille mage. Samboeren er overbevist om pike, men jeg er ikke så sikker, hehe. Tusen takk hvis du vil spå meg:)

Hei..sambo din har rett her er det ei lita snuppe..lykke til klem

Tusen takk :) Du er søt som orker det her:)

sol vil bli mamma skrev:

~Silje~ skrev:
Tja, bare for morro.. Jeg er født  og han . Når vil vi bli gravide, og evt kjønn?

Når du svarer, fjern gjerne fødselsdato fra quoten. :)

hei vennen..
ser graviditet på deg februar 2012..
dere får en nydelig gutt..
lykke til

Takk for svar! Blir spennende å se om det stemmer :)

Hei
Jeg vil gjerne bli spådd
Jeg er født 21.03.84 sambo 07.10.81
Samme spørsmål som de fleste her gitt:
Når blir jeg mor? Hvilket kjønn blir det?

sol vil bli mamma skrev:

ønsker4mann skrev:
Jeg er født 07.06.71 og han 21.03.67

Lurer på om det klaffer denne syklusen eller om vi må til med ett kraftigere behandlingsprogram.

Hei..får opp at det blir fullklaff for dere i oktober...tror dere får litt hjelp..muligens pergo...ser dere får tvillinger to gutter ser jeg...
men får opp snarlig graviditet etter tvillingene..ser det kommer ei lita snuppe da..som kommer litt overaskende på dere...
lykke til vennen..klem

Tusen takk for at du tok deg tid til dette.:) Og så tvillinger da. :D Blir veldig spennende dette. :)
Går på pergotime nå, 3pp med dobbel kur og skal over på Puregon neste syklus. Og det er den syklusen du ser tvillingene. Jeg og pappaen har spøkt oss i mellom at skal se det blir tvillinger.

Masse lykke til til deg og som er i gang med forsøk nr2. Skal krysser fingrene ekstra for dere, for nå er det virkelig deres tur. :D

takk helt supert at du tar deg tid morro det med jente til å så en gutt ....... gleder meg

sol vil bli mamma skrev:

PrøverPåNr3... skrev:
Slenger meg på jeg også:)

Meg:060985
Han:050584

Når vil spira sitte? Gutt/jente? Tvillinger? Får jeg jobb snart?

Håper du har mulighet til å svare på noe av dette:)
På forhånd tusen hjertelig takkemoticon

Heia..ja da har jeg sett litt på deg..ser at du blir gravid i desember..da kommer lille jenta di...men vet du får opp barn nr 4 å jeg ser du får en stor overaskelse ikke lenge etter at snuppa di er født..da kommer det en liten gutt..lykke til klem

Tusen tusen takk:) Tror det blir pergo nå så får vel hjelp av den da tenker jeg!? :)
Om du har tid og mulighet kunne du sett etter jobbsituasjon også? Har søkn jobber siden januar nå og begynner virkelig å bli mektig lei. Får jeg den jeg har lyst på?

Igjen hjertelig tusen takk:)) Fanatasisk at du tar deg tid til dette:)

Hei!

Kan du spå oss også? :)

Jeg er født 08.05.85 og min mann 23.02.85. Vi har to barn fra før, jente og gutt. Når blïr vi gravide igjen? Hvilket kjønn? Og kommer vi til å få mange barn? :)

Back
Topp