Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, bare for morro.. Jeg er født og han . Når vil vi bli gravide, og evt kjønn?~Silje~ skrev:
Når du svarer, fjern gjerne fødselsdato fra quoten. :)
Tusen takk for at du spådde meg![]()
Da blir det spennede å se fremover... Nå føle jeg liksom at jeg kan slappe av, og håpe da at det skjer i november:) Håpte jeg var gravid nå... siden jeg ikke har fått mens enda. Meeeeen November går fint det også![]()
Lure også på om du kunne sett på fremtiden med huset, økonomi osv? Bare hvis du har tid!
sol vil bli mamma skrev:
Hepe skrev:Jeg vil også gjeren bli spådd:)
jeg er født 26.10.83, mannen 07.03.81
Nå får vi nr 2, og hvilke kjønn, evt fler??
Hei..får opp 3 barn på dere...
ser graviditet på deg i november...da kommer det ei lita tulle..ser graviditet på deg i gjen september 2013da kommer en liten gutt..lykke til klem
sol vil bli mamma skrev:
Så hyggelig av deg! Jeg er født 28.12.87 og han 11.08.84, og jeg lurer på hvilket kjønn som lurer i min lille mage. Samboeren er overbevist om pike, men jeg er ikke så sikker, hehe. Tusen takk hvis du vil spå meg:)Tittetitt skrev:
Hei..sambo din har rett her er det ei lita snuppe..lykke til klem
sol vil bli mamma skrev:
Tja, bare for morro.. Jeg er født og han . Når vil vi bli gravide, og evt kjønn?~Silje~ skrev:
Når du svarer, fjern gjerne fødselsdato fra quoten. :)
hei vennen..
ser graviditet på deg februar 2012..
dere får en nydelig gutt..
lykke til
sol vil bli mamma skrev:
Jeg er født 07.06.71 og han 21.03.67ønsker4mann skrev:
Lurer på om det klaffer denne syklusen eller om vi må til med ett kraftigere behandlingsprogram.
Hei..får opp at det blir fullklaff for dere i oktober...tror dere får litt hjelp..muligens pergo...ser dere får tvillinger to gutter ser jeg...
men får opp snarlig graviditet etter tvillingene..ser det kommer ei lita snuppe da..som kommer litt overaskende på dere...
lykke til vennen..klem
sol vil bli mamma skrev:
Slenger meg på jeg også:)PrøverPåNr3... skrev:
Meg:060985
Han:050584
Når vil spira sitte? Gutt/jente? Tvillinger? Får jeg jobb snart?
Håper du har mulighet til å svare på noe av dette:)
På forhånd tusen hjertelig takk
Heia..ja da har jeg sett litt på deg..ser at du blir gravid i desember..da kommer lille jenta di...men vet du får opp barn nr 4 å jeg ser du får en stor overaskelse ikke lenge etter at snuppa di er født..da kommer det en liten gutt..lykke til klem