Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi er også trøtt på den tida. Er liksom litt tidlig å legge ho da syns jeg. Har tenkt det kommer av at ho sovet dårlig på natt. Sover di godt om natten også?Her er soving litt vanskelig.. Eller hun sover bra, men blir alltid stuptrøtt i 17-tiden. Sover første dupp ca 9 og dupp nummer to halv 12. Den siste varer 1-2 timer.
Hun har kanskje ikke så sammenhengende søvn som hun burde har jeg tenkt på. Våkner fremdeles en time etter hun har sovnet, så kan hun våkne etter to, og våkner og ammes i søvn opptil to-tre gang på natt også. Og klokken halv seks kan hun gjerne tenke seg å stå opp.. Så blir ikke helt klok på det her neiMi er også trøtt på den tida. Er liksom litt tidlig å legge ho da syns jeg. Har tenkt det kommer av at ho sovet dårlig på natt. Sover di godt om natten også?
Det er ikke til å bli klok på. Men det endrer seg vel etter hvert. Prøver å legge til rette for god søvn på dagtid, slik at nattesøvn skal bli bedre. Men, fungerer ikke slik jeg har tenkt.Hun har kanskje ikke så sammenhengende søvn som hun burde har jeg tenkt på. Våkner fremdeles en time etter hun har sovnet, så kan hun våkne etter to, og våkner og ammes i søvn opptil to-tre gang på natt også. Og klokken halv seks kan hun gjerne tenke seg å stå opp.. Så blir ikke helt klok på det her nei![]()
Skulle ønske mi sov like mye. Så fikk jeg kanskje gjort litt.Min sover 2-3 timer på formiddag, og ofte 2-3 timer etter lunsj. Han har et enormt søvnbehov.
Ja...Skulle ønske mi sov like mye. Så fikk jeg kanskje gjort litt.
Trimmen er det ikke noe å si på nei,Ja...
Mi sover når vi triller.
Så jeg får trillet en del da....
Skulle ønske mi sov like mye. Så fikk jeg kanskje gjort litt.
Det er fornuftig å slappe av ogsåJeg skulle vel kanskje vært flinkere til å gjort noe fornuftig de timene
Det er fornuftig å slappe av også![]()