Sovetips

Det er jo ikkje skrikekur men hysj-hysj metoden. Du går jo ikkje ifra barnet :)

Jeg skjønner godt at hun skryter av det. Men det er ikke alle som er like komfortable med å legge babyen og sitte ved siden av og høre på at de gråter. Men man lærer dem heller ikke å sovne og sove på egenhånd når de alltid bysses eller ammes i søvn.
Men det er jo en annen sak.

Selv har jeg hørt mye rart fra hs.
Det er dine ord. Mange her inne som har bysset og ammet ungene sine i søvn uten å ha søvnproblemer:)

Her skrek hun mye mer når jeg løftet henne opp og ned fra senga hele tiden :) Ble mye bedre når jeg bare lot henne ligge og satt ved siden av henne til hun sovnet. Sov 8 timer den første natta :) Man hører jo forskjell på gråten deres... hvis man tror det er noe alvorlig galt, så lar man dem ikke ligge og gråte.
Men dette er jo ikke direkte skrikekur :) I mine øyne så forlater man ungen og lar de ligge alene og redde å gråte.

Det er dine ord. Mange her inne som har bysset og ammet ungene sine i søvn uten å ha søvnproblemer:)

Ikke mine ord, men min erfaring. Min erfaring var at hun ble mer frustrert når jeg plukket henne opp og ned... hun sovnet gjerne i armene mine, men skrek med en gang hodet traff madrassen. Umulig å legge ned. Jeg ammet henne også i søvn en periode, samsov også... fungerte flott helt til hun våknet hver time i løpet av natta. Og når det til slutt ikke gikk an å amme i søvn lenger så gikk det over på byssing. Men byssing gikk særdeles dårlig det også... men det var bare min erfaring, trenger ikke gjelde for alle naturligvis :)

Men dette er jo ikke direkte skrikekur :) I mine øyne så forlater man ungen og lar de ligge alene og redde å gråte.

Babyen skriker jo, så må jo være en skrikekur da (ref. andres logikk).

Babyen skriker jo, så må jo være en skrikekur da (ref. andres logikk).
Skrikekur for meg er når man legger ned en liten baby og går ut og bare lar ungen ligge der alene i flere min og skrike...

Skrikekur for meg er når man legger ned en liten baby og går ut og bare lar ungen ligge der alene i flere min og skrike...

Det er Ferber-metoden... så hvis Ferber-metoden = skrikekur, så er vel det mer riktig :)

Det er Ferber-metoden... så hvis Ferber-metoden = skrikekur, så er vel det mer riktig :)
Jeg vet det.
Ja, for meg er det det. Men har ingen erfaring med noen kurer.

Back
Topp