Haha. Nei... Absolutt ikkeOff ja, skal ikke være lett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Nei... Absolutt ikkeOff ja, skal ikke være lett![]()
Bare husk at vanlig mme også inneholder kumelk, så det må også droppesDa skal jeg prøve fra mandag av. Får ikke startet før da pga butikken her er stengt. Gir mme ikveld og i morgen for å teste. Drakk bare 60 ml idag..
Bare husk at vanlig mme også inneholder kumelk, så det må også droppes
Men kan jo være greit å prøve mme først noen kvelder å se. Dersom han blir verre av mme kan det iallfall tyde på melkeintolleranse.
Det kan høres veldig ut som om det er melk han reagerer på ja!Japp.. Gulpet mye ikveld. Måtte bytte tre pysjerSkal teste det i morgen også. Så blir det kutt i både mme og melkeprodukter til meg
Har allerede den Holle grøten som er uten melk. Om jeg ikke setter det på vent også.. Nesten så jeg håper det er det. Han har veldig mye uro i kroppen. Slapper veldig sjeldent av.. Aldri gjort egentlig
Han prumper masse! Og bæsjer kanskje sånn 5 ganger om dagen noen ganger. Hans bæsj var grønn før. Men som oftest gul nå da. Innimellom litt grønn igjen.Det kan høres veldig ut som om det er melk han reagerer på ja!
Er mye styr å droppe melk, men man blir vandt til det og det er SÅÅÅ verdt det når man får et roligere barn som sover bedre. ...han promper og bæsjer kanskje mye også? Mm bæsjen her var grønn og slimete når jeg spiste ting med mye melk i
Dersom det blir bedring når du kutter melk bør du bestille en legetime og konferere med lege. Greit å få blåresept på mme dersom det skulle bli behov for det seinere. Koster 225kr/boks med Nutramigen![]()
Anbefaler nettsiden Utenmelk.no, der er det masse gode tips til erstatninger og oppskrifter. De har også en Facebook gruppe under samme navn hvor man kan få hjelp og tipsHan prumper masse! Og bæsjer kanskje sånn 5 ganger om dagen noen ganger. Hans bæsj var grønn før. Men som oftest gul nå da. Innimellom litt grønn igjen.
Da skal jeg gjøre det. Æsj. Angrer for at jeg ikke handlet alternativer i dag! Men får bruke dagen i morgen på å lage matplan
Tusen takk. Skal sjekke utAnbefaler nettsiden Utenmelk.no, der er det masse gode tips til erstatninger og oppskrifter. De har også en Facebook gruppe under samme navn hvor man kan få hjelp og tips![]()
Han har forresten sånne tørre røde flekker på kroppen. Mamma sa jeg også hadde sånn. De kaldte det eksem da...kan det forklares av eventuell melkeallergi også tror du?Anbefaler nettsiden Utenmelk.no, der er det masse gode tips til erstatninger og oppskrifter. De har også en Facebook gruppe under samme navn hvor man kan få hjelp og tips![]()
Ja, det er mye mulig!Han har forresten sånne tørre røde flekker på kroppen. Mamma sa jeg også hadde sånn. De kaldte det eksem da...kan det forklares av eventuell melkeallergi også tror du?
Tror jeg ringer på mandag jeg. Takk igjen! JegJa, det er mye mulig!
Melkeallergi er ofte kjennetegnet med rødt utslett/eksem og kan påvises på blodprøver, mens melkeintolleranse går mest på mage/tarm og vises ikke på prøver. Allergi er klart alvorligst, burde taes opp med lege![]()
Ja det kan være greit å ha vært i samråd med lege. Forklar dine bekymringer og mistanker, spesielt med sammenhengen med utslettet.Tror jeg ringer på mandag jeg. Takk igjen! Jeg
Haha. Nei... Absolutt ikkeom jeg får en baby til engang skal jeg ha med smokk på føden!
slet med såre brystvorter i 6 uker... Derfor ble jeg anbefalt å vente. Never again
![]()
Enig. Jeg har inntrykk av at mange helsesøstre egentlig bare følger strør rundt seg med sine personlige preferanser. Min er kjempefan av skrikekurer, hver gang vi er der snakker hun så varmt om hvor effektivt det er. Jeg lukker ørene.Vet du hva? Gå inn på hs-tråden, der ser du hvor tullete mange er! Stol på deg selv. Det er du som kjenner ungen din best og dens behov. Og vekten er det ingenting galt med!
Blir helt matt av leger og helsesøstre som skal ødelegge sånn for førstegangsmødre slik at de ikke stoler på seg selv...
Enig. Jeg har inntrykk av at mange helsesøstre egentlig bare følger strør rundt seg med sine personlige preferanser. Min er kjempefan av skrikekurer, hver gang vi er der snakker hun så varmt om hvor effektivt det er. Jeg lukker ørene.
Gi mme hvis det virker, hs skal ikke bestemme at du ikke skal gi.
De fleste høres eldgamle ut!Enig. Jeg har inntrykk av at mange helsesøstre egentlig bare følger strør rundt seg med sine personlige preferanser. Min er kjempefan av skrikekurer, hver gang vi er der snakker hun så varmt om hvor effektivt det er. Jeg lukker ørene.
Gi mme hvis det virker, hs skal ikke bestemme at du ikke skal gi.
http://www.sovlillebaby.com/soevntrening.htm
gode tips her hvordan man skånsomt lærer små babyer å sove
skrikekurer er avleggs og påvist skadelig for små babyer/barn
fatter ikke at noen har samvittighet til dette når det finnes andre metoder...
babyer kan ikke skjemmes bort <3