Sovetips

Har app med White noise. Funket bra når han var liten. Brukte det igår og idag litt også. Men så redd for at han skal binde seg til enda mer søvnassosasjoner...dumt å måtte ligge med støvsuger lyd på hele natta lissom :p

Han skriker veldig lite. Men ofte uro i kroppen og kort lunte... Hadde sikkert ikke vært så kort om han hadde hatt god nok søvn! Tror jaggu jeg skal prøve en melkefri uke. Se om det kan hjelpe. Takk for tips!
Jeg måtte være melkefri i flere uker før det hjalp :P Men det var absolutt verdt det! Fikk en mye roligere unge :)

:og hørtes helt likt ut som min sønn når han har " bra" nettet! Han våkner annen hver time også hver time fra sånn 4 og utover. Merkelig!

Har kjøpt nan idag. Bare for å teste i noen dager. Min sov bare i bæresjal de første 10 ukene.. Måtte da gå konstant. Men nå er han så tung at jeg rett og slett ikke orker :p vogn sover han i på dagen. Men gå.tur i vogn vil han ikke
Ender opp i ergobabyen da..

Kanskje han kan ha melkeallergi han også? Kanskje verdt å prøve å kutte ut. Vet du hvor lang tid man kan merke eventuelt bedring?
Du kan merke bedring helt fra start men det tar 2 uker før all melk er ute av kroppen. Du må holde det unna alt av melk, tom ting som kan inneholde spor av melk. Og så må grøt og babymat du eventuelt gir han være helt melkefritt. Jeg kjøper babygrøt på helsekost av merket holle og blander den med morsmelk.

Jeg måtte være melkefri i flere uker før det hjalp :p Men det var absolutt verdt det! Fikk en mye roligere unge :)
Du kan merke bedring helt fra start men det tar 2 uker før all melk er ute av kroppen. Du må holde det unna alt av melk, tom ting som kan inneholde spor av melk. Og så må grøt og babymat du eventuelt gir han være helt melkefritt. Jeg kjøper babygrøt på helsekost av merket holle og blander den med morsmelk.
Da skal jeg prøve fra mandag av. Får ikke startet før da pga butikken her er stengt. Gir mme ikveld og i morgen for å teste. Drakk bare 60 ml idag..

Han hadde stiv nakke og rygg. Dette ble behandlet hos manuellterapeut. Men friskmeldt nå. Snakket med helsesøster på 3 mnd kontroll. Eneste hu sa var at jeg burde kutte ned på ammingen til 2-3 ganger. Fordi han har lagt på seg ganske mye. Veide 8.2 på kontrollen. Så jeg spurte hvordan gjøre det i praksis. Nei. Det visste hun ikke :(
Har ikke lest alle meldingene. Men , jenta mi ble friskmeldt fra stiv nakke og rygg, fra manuellterapeut som helsestasjon samarbeidet med. Men selv syns jeg ikke hun var bedre, så jeg fant en annen fysio, som er guru innen låsninger hos spedbarn. Han fant masse låsninger helt ned til hofta på jenta mi, og etter to behandlinger hadde jeg en helt ny baby.

Har ikke lest alle meldingene. Men , jenta mi ble friskmeldt fra stiv nakke og rygg, fra manuellterapeut som helsestasjon samarbeidet med. Men selv syns jeg ikke hun var bedre, så jeg fant en annen fysio, som er guru innen låsninger hos spedbarn. Han fant masse låsninger helt ned til hofta på jenta mi, og etter to behandlinger hadde jeg en helt ny baby.
Åja... Hm. Jeg var hos han som introduserte kiss og kidd i Norge.. Men kanskje det er verdt å sjekke hos noen andre. Hvor var du?

Åja... Hm. Jeg var hos han som introduserte kiss og kidd i Norge.. Men kanskje det er verdt å sjekke hos noen andre. Hvor var du?
Det var nok samme. For han tok det med seg til Norge fra studiene sine i Tyskland. Bjørn(?) På Fjellhamar?

Back
Topp