Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så jeg vet - min legger seg på siden fordi han liker å kjenne lukten av meg og ha tilgang til pupp om natten. Så han ligger nok på siden mest for kosen sin del her ihverfall (og mat ila natten)Her ligger hun på rygg i senga og i vogn.. Er det noen "goder" med å la de ligge på siden, da det er så mangen som gjør det?
Her ligger hun på rygg i senga og i vogn.. Er det noen "goder" med å la de ligge på siden, da det er så mangen som gjør det?
Samme her!Ikke så jeg vet - min legger seg på siden fordi han liker å kjenne lukten av meg og ha tilgang til pupp om natten. Så han ligger nok på siden mest for kosen sin del her ihverfall (og mat ila natten)
I og med at de gjør det på nyfødtintensiven så har jeg tenkt litt på akkurat det, og tror det er fordi de puster best i sideleie, og fordi de da ligger litt mer samla med bein og armer. Når de er så små så veiver de lett med armene (flakser med de ut til sida) når de får mye rom rundt seg, så sideleie gir litt trygghet.Her ligger hun på rygg i senga og i vogn.. Er det noen "goder" med å la de ligge på siden, da det er så mangen som gjør det?
Sniker fra desember.. Min er 6 uker nå, og sover på magen på dagtid. Hun roer seg så mye bedre sånn, ligger hun på rygg vekker hun seg selv når hun refleksivt slår ut med armene. OG- en stor fordel: Hun klarer å dytte inn smukken selv ved bruk av armen som ligger nærmest ansiktet! Passer på at hun ligger annenhver vei med ansiktet slik at hun ikke blir skjev. Om natta ligger hun på siden.
Vår har ligget på magen hele tida- helt siden dagen etter hun ble født, faktisk! Og vi overvåker henne jo ikke konstant, hun ligger gjerne i sofaen på stua mens jeg dusjer osv. Helsesøster sa det var helt i orden, vi skulle bare ikke legge henne på magen om natta når vi ikke var der.Hs sa me fint kunne legga ho på magen når me va der.. Men kor tidli kan ho ligga sånn å sova åleina på magen,altså når me e der og har kontroll...?mini her e 3 veke, sove godt på brystet te mammen og pappaen kvar dag (helst heila tio)..
![]()
Vår har ligget på magen hele tida- helt siden dagen etter hun ble født, faktisk! Og vi overvåker henne jo ikke konstant, hun ligger gjerne i sofaen på stua mens jeg dusjer osv. Helsesøster sa det var helt i orden, vi skulle bare ikke legge henne på magen om natta når vi ikke var der.
Det funker hos oss i hvert fall!Ja men då blir da pigade litt magesoving her og om dagen!mykje luft på tøtto her i hus og då hjelpe da litt på å ligga på magen!
![]()
Vår har ligget på magen hele tida- helt siden dagen etter hun ble født, faktisk! Og vi overvåker henne jo ikke konstant, hun ligger gjerne i sofaen på stua mens jeg dusjer osv. Helsesøster sa det var helt i orden, vi skulle bare ikke legge henne på magen om natta når vi ikke var der.