Sove gjennom natten?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Noen andre som har fått sove gjennom natten?
Frøkna mi sov fra 23 til 7 i natt :eek: hun sov i sin egen seng, ved siden av meg, og hørte jo at hun våknet innimellom, men det var aldri noe mer enn litt prat/småsuttring på det meste.

Fikk mildt sagt panikk når jeg våknet, men hun var rolig og glad :)

Har sovet gjennom i to-tre uker med unntak av et par netter hvor hun har spist litt ved tretiden. Pleier å legge henne rundt 21 og da sover hun til 05-06, litt mat og sove igjen til i 10-tiden. Åh, det er helt herlig! Håper det varer en stund til. :-)

Måtte gni meg i øynene og tenke etter om jeg hadde vært oppe om natta tidligere de første dagene. :D

Har sovet gjennom i to-tre uker med unntak av et par netter hvor hun har spist litt ved tretiden. Pleier å legge henne rundt 21 og da sover hun til 05-06, litt mat og sove igjen til i 10-tiden. Åh, det er helt herlig! Håper det varer en stund til. :)

Måtte gni meg i øynene og tenke etter om jeg hadde vært oppe om natta tidligere de første dagene. :D
Så bra :) skikkelig luksus med disse snorketrollene :P
Leste i en brosjyre fra hs om at de 6 første månedene måtte man regne med å stå opp flere ganger på natten, så fikk en stor overraskelse når jeg våknet opp uthvilt, og uten å ligget i vonde stillinger for å passe på frøkna :)

Ikke her i huset nei. Men d går greit. Vi samsover så da trenger jeg ikke å våkne ordentlig heller når hun skal ha mat :)

Lengste hun har sovet sammenhengende er 9 timer. Da fikk eg sjokk. Men det normale her er at når han sovner sover han mellom 4-6 timer mat å etter det så går det 2-3 t mellom hver gang vi våkner. Varierer veldig her.. Men jeg har som regel følt meg opplagt om morgningene. Står aldri opp før etter 8 som regel våkner vi 9 står opp halv 10 :P så varierende her. Sover lengste øktene om natten når det har vært lite søvn på dagtid

Ikke her i huset nei. Men d går greit. Vi samsover så da trenger jeg ikke å våkne ordentlig heller når hun skal ha mat :)
Har pleid å samsove vi og, men hs er så på det at hun må lære å sovne selv, ikke bli ammet i søvn.
Synes det er litt kjipt å ikke samsove, da det er så kos, men deilig å kunne ligge akkurat som jeg vil :P
Må jeg amme henne på natta blir det samsoving - orker ikke sitte å amme :P

Vi har kommet inn i en grei rutine her. Legger henne mellom 18.30 og 19 og så våkner hun for mat mellom 3 og 5 en gang. Så sover vi igjen til mellom 7 og 8.30. Må si jeg er fornøyd med det.
Litt kjedelig med flaskemating, for da må man jo stå opp på natten, men er vant til det nå.
Kunne selvfølgelig lagt henne litt senere så hun hadde sovet til morgenen, men vi trenger virkelig de timene for oss selv på kvelden.

Har pleid å samsove vi og, men hs er så på det at hun må lære å sovne selv, ikke bli ammet i søvn.
Synes det er litt kjipt å ikke samsove, da det er så kos, men deilig å kunne ligge akkurat som jeg vil :P
Må jeg amme henne på natta blir det samsoving - orker ikke sitte å amme :P

Hadde hs sagt d til meg så hadde jeg ignorert henne! Akkurat dét bestemmer vi selv. Og om d blir issues med legging senere så får man krysse den broen når man kommer til den.

Det har skjedd at han har sovet natten igjennom, men som regel oppe x1 om natten å får mat, da vi har begynt å få han tidligere i seng. Veldig greit å få litt "voksentid" før man selv går å legger seg.

Min sover for det meste rundt. 8-9 timer ca. Veldig uvant siden storesøster nesten aldri sover rundt den dag i dag selv om hun har passert to år! :)

Har sovet rundt helt siden jeg sluttet å vekke henne for å gi mat om natten, Da hun var 4uker. Sover fra 22.00-8.00 ca :-) hun får mat i 8 tiden da, så sover vi til 11 tiden :-)

Misunnelig!!! Her legger snuppa seg samtidig som meg, mellom 10 og 11, og da bruker vi som regel en time med gråt og trøst og pupp før hun tar kvelden (noen ganger to timer) har fått ei lita ei som skriker skikkelig når hun er trøtt, uansett hva vi gjør... Så er det mat ca hver 2. time frem til vi står opp i ti tia. Noen ganger går det tre timer men det tilhører sjeldenhetene... Jaja, bra man har fri og ikke trenger å bruke hodet på jobb/dagtid :)

Her legger vi mellom 19 og 20, mat mellom 23 og 00 så mat igjen mellom 06 og 07 ;-) noen ganger mellom 04 og 05

Misunnelig!!! Her legger snuppa seg samtidig som meg, mellom 10 og 11, og da bruker vi som regel en time med gråt og trøst og pupp før hun tar kvelden (noen ganger to timer) har fått ei lita ei som skriker skikkelig når hun er trøtt, uansett hva vi gjør... Så er det mat ca hver 2. time frem til vi står opp i ti tia. Noen ganger går det tre timer men det tilhører sjeldenhetene... Jaja, bra man har fri og ikke trenger å bruke hodet på jobb/dagtid :)
Oj, det hørtes slitsomt ut :) er du flink til å sove når du har sjansen da? Når frøkna var mindre var jeg oppe ca hver 3 time for foring, og hun ville opp kl 5. Klarte ikke sove på dagen så ble rimelig grinete på samboer hvis han slo an en dårlig vits :)

Oj, det hørtes slitsomt ut :) er du flink til å sove når du har sjansen da? Når frøkna var mindre var jeg oppe ca hver 3 time for foring, og hun ville opp kl 5. Klarte ikke sove på dagen så ble rimelig grinete på samboer hvis han slo an en dårlig vits :)
Nei ikke så flink å sove på dagtid... Eller, mini sover bare en halv time om gangen... Noen ganger en time eller to men da må jeg trille. Og så kommer storebror hjem fra barnehage, så blir lite tid til soving på ettermiddagene også :) MEN, vet st det bare er for en begrenset tidsperiode, så det går greit :) men samsover om natten ja (bedside crib) ellers hadde jeg blitt gal!

Nei ikke så flink å sove på dagtid... Eller, mini sover bare en halv time om gangen... Noen ganger en time eller to men da må jeg trille. Og så kommer storebror hjem fra barnehage, så blir lite tid til soving på ettermiddagene også :) MEN, vet st det bare er for en begrenset tidsperiode, så det går greit :) men samsover om natten ja (bedside crib) ellers hadde jeg blitt gal!
Det er sånn hun her holdt på før. Men er jo som du sier for en begrenset periode :) får håpe den lille tar en helomvending og sover gjennom natta snart :)

Gutten har sovet hele natta i 4-5 uker nå, med ett par unntak da.. Etter at vi begynte å bade han om kvelden( fikk beskjed fra sykehuset at det holdt å bade ham 3-4 ganger i uka!), har nettene blitt magiske :-) Hvis han sover i vuggen sin, så våkner han i 5-6 tiden, men sovner igjen etter mat og bleieskift. Så sover han helt til jeg må vekke han, og vi må på skolen.. Gleder meg til sommerferien, så vi kan sove så lenge vi vil :-D

Back
Topp