Ja og minker ikke melka? Eller er det bare en myte??Dere som har barn som sover lenge, får dere ikke skikkelig melkespreng??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og minker ikke melka? Eller er det bare en myte??Dere som har barn som sover lenge, får dere ikke skikkelig melkespreng??
Ja og minker ikke melka? Eller er det bare en myte??
Nå har min bare sovet gjennom natta to ganger, men våkner med sprekkeklare pupper som lekker gjennom ammeinnleggene. Magnolia sliter med å få tak på puppen siden den er hard, men vi får det tilDere som har barn som sover lenge, får dere ikke skikkelig melkespreng??
Sniker fra april, men når ungen er 3 mnd kan du jo høre med hs om dere kan prøve velling? Det hjelpte på min minste bror som er 3 år nåHerregud så heldige dere er. Her er nattesøvnen fraværende føler jeg. Tar ikke natt før en gang mellom 00 og 01. Sovet da kanskje 2-3 timer i egen seng før han våkner. Pupp, og så må jeg enten prøve å legge han i to timer før jeg lykkes, eller så sover han oppå meg resten av natta. Skjønner ikke hvordan jeg skal få han til å sove lengre i slengen, og hvordan jeg får han til å legge seg tilbake i sin seng uten å måtte jobbe to timer for det.
Dere som har barn som sover lenge, får dere ikke skikkelig melkespreng??