Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke tro hihi du bor jo så nært så kan komme til meg/oss og duJeg er fortsatt med, tror jeg [emoji23]
Midt på? Oslo ? Kan invitere til mineTenker at hvis det er fint vær, så er det enklest å møte midt på?
(Skulle gjerne invitert til meg, men enn så lenge så bor jeg ikke noe sted, sånn utover kjelleren til foreldrene mine :/ )
Blir vel midten, gjør det ikke det? Med dere på ene siden og Malla på andre ved Sandefjord?Midt på? Oslo ? Kan invitere til mine
Yes helt sikkert Geografi er ikke mitt felt Tenker uansett det er det besteBlir vel midten, gjør det ikke det? Med dere på ene siden og Malla på andre ved Sandefjord?
Utover det spiller det ingen stor rolle for meg altså
Planen hittil er vel Oslo S den 16.7 - møtes rundt 12 tror jeg?Når tenkte dere, da?
Passer fint[emoji4] regn med oss [emoji6]SKal på hytta på søndag. Kan vi ikke ta treffet i Andebu istedet ?
Hehe. Ja, nå er vi allerede 2 stk samlet derPasser fint[emoji4] regn med oss [emoji6]
Du må bare si i fra hvis du har lyst til å møtes[emoji4]Hehe. Ja, nå er vi allerede 2 stk samlet der
Noooes:/Vi skal i bursdag på søndag..