For min del også egentlig, siden jeg jobber hele juni juliHelg passer best for meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del også egentlig, siden jeg jobber hele juni juliHelg passer best for meg..
For min del også egentlig, siden jeg jobber hele juni juli
Kan fungere for megHva med Lør 15 juli eller Søn 16juli ?
Dere nevner helg og det er eneste helg jeg kan ha mulighet iallefallKan fungere for meg
Tror det er en sånn de fleste skal kunne klare!Dere nevner helg og det er eneste helg jeg kan ha mulighet iallefall
Da satser vi på det om jeg ser flere kan så legger jeg det opp sånn at vi tar en dag der inne.Tror det er en sånn de fleste skal kunne klare!
Hadde vært artig regner med jeg jobber hele sommeren men vet ikke hvilke vakter så er bare å finne en dag så er det mulig jeg også kommer om det passer
Er ledig hele juli etter 2 juli. Så finn en dag så ser jeg som den er ledig [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
Samme her!
Vet ikke om jeg får mulighet Får se.. mtp sykdom og barnepass.
Tagget alle jeg så hadde svart - øvrige også velkommen til å svareEr vi velkommen også? Dere kjenner jo ikke oss så godt som dere kjenner hverandre [emoji14]
Vi møter opp vi [emoji4] står ingen ting i kalenderen på den helga. Sier i fra til gubben i kveld. Så ta den dagen som passer best for de fleste. Men det kan hende vi tar tog. Så greit om vi kan begynne litt tidelig på dagen. Så vi kommer oss hjem til sovetid. På kvelden[emoji4]Tagget alle jeg så hadde svart - øvrige også velkommen til å svare
Hva tenker dere om lør/søn 15 eller 16 juli?
Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?
Høres kjempe hygglig ut. Noen som da vil forklare for en "bonde i byen" hvordan man kommer seg ditt fra oslo s eller nasjonal teateret[emoji4]Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?
Høres kjempe hygglig ut. Noen som da vil forklare for en "bonde i byen" hvordan man kommer seg ditt fra oslo s eller nasjonal teateret[emoji4]
Flotte greier[emoji4]Vi kommer også til å ta tog, så kan i så fall ta følge opp
Høres ut som en god plan det. Dagtid går fint her også. Så sant det ikke er veldig tidlig. Typ 12.00 tenker du?Er også for å møtes på formiddagen - kan jo vurdere picnic i Frognerparken? Og heller ha en backup plan hvis det skulle regne?