Sommerskravle del 1!

Kjedelig da.. men godt å komme bort et par dager :) Hvor mange timer er det å kjøre?
Hm... Jeg tror det tar rett under 5 timer uten noen store stopp =)
Som regel på vi ha ett litt lenger stopp, mens andre ganger har vi kjørt nesten rett ned kun med tissepauser :)
 
Hm... Jeg tror det tar rett under 5 timer uten noen store stopp =)
Som regel på vi ha ett litt lenger stopp, mens andre ganger har vi kjørt nesten rett ned kun med tissepauser :)
Ok. Ikke altfor langt heldigvis :)
Håper dere får en fin tur :) :)
 
Hei hei :)
Idag har jeg hatt en etterlengtet alenedag hjemme :) har fri på fredager nå, og trengte virkelig uten de andre for å få hentet meg inn og ordnet her hjemme :D så jeg har fått ryddet, brettet klær, vasket klær, støvsugd leiligheten og sofan, vasket trekkene til den ene sofan, tørket støv, handlet osv :) veldig godt å få dette gjort! Har ikke orket så mye pga sykdom og jobbing :p nå er det helg og jeg bare håper alt jeg kan for at Leoh ikke allerede er smittet og det bryter ut iløpet av helgen :p vi får overnattings besøk neste helg, så da hadde det vært greit om viruset er ute av huset!

Håper dere har det bra! Både de voksne og barna som har vært syke, og at dere som er/skal på tur har/får det fint :D jeg har ikke ferie før uke 30, men ungene og sambo starter uka før:)
 
Terror i byen vi bodde i Tunisia!!!!!! Minst 27 drept :'( :'(

Uff ja hørte sambo sa det:eek: jeg følger ikke med på nyheter :p håper det ikke skjer noe mer der :( helt forferdelig at uskyldige folk skal bli drept sånn :(
 
Hei hei :)
Idag har jeg hatt en etterlengtet alenedag hjemme :) har fri på fredager nå, og trengte virkelig uten de andre for å få hentet meg inn og ordnet her hjemme :D så jeg har fått ryddet, brettet klær, vasket klær, støvsugd leiligheten og sofan, vasket trekkene til den ene sofan, tørket støv, handlet osv :) veldig godt å få dette gjort! Har ikke orket så mye pga sykdom og jobbing :p nå er det helg og jeg bare håper alt jeg kan for at Leoh ikke allerede er smittet og det bryter ut iløpet av helgen :p vi får overnattings besøk neste helg, så da hadde det vært greit om viruset er ute av huset!

Håper dere har det bra! Både de voksne og barna som har vært syke, og at dere som er/skal på tur har/får det fint :D jeg har ikke ferie før uke 30, men ungene og sambo starter uka før:)
Så aktiv og flink du er! :-D
Håper dere slipper unna mer sykdom :)
 
Vi later oss på Tjøme!
Litt i huset og litt på hytta (de er like ved hverandre!)
Snart skal vi kanskje til Verdens Ende for å kjøpe is!
Ingen store planer ellers i dag.
 
Vi koser oss i Lofoten, som dere ser på snap :p

Hermine vil ikke inn, men storkoser seg ute med grisene, kattene, hunden, trampoline, lekehytte etc etc :)

Idag har vi vært på fisketur ved et lite vann, laget bål og grillet pølser. :) Surt og kaldt, men det gjør ikke noe. :p
 
Vi later oss på Tjøme!
Litt i huset og litt på hytta (de er like ved hverandre!)
Snart skal vi kanskje til Verdens Ende for å kjøpe is!
Ingen store planer ellers i dag.
Ååå, kos dere på verdens ende da, der er det så nydelig!
 
Her er det bare velstand!
Jeg fikk min etterlengtede nye telefon i går og er i ekstase for en dings som fungerer uten å henge seg opp - enda simkortet mitt ikke er aktivert enda :p
Søsterkveld i går, alle fire, med serie og tapas, og en liten tur på nattåpent kjøpesenter etterpå!
Ungene og jeg tar det helt med ro hjemme i dag. Jeg rydder litt og skal pakke til vi skal på tur i helgen. Mannen tar fire uker ferie etter jobb i dag, så nå er ferien skikkelig i gang!
Minstemann ble ikke noe mer dårlig enn den ene dagen, og det er jeg veldig glad for! Det ser heller ikke ut til at noen av oss har blitt smittet - helgebesøket vi skal på er viktig for både oss og de vi skal til, så jeg hadde blitt utrolig lei meg om det ikke hadde gått..
Håper alle får en fin helg!
Jeg drømte i natt at dere alle ble syke på reisen :eek: mye fantasi i omløp om nettene :p
 
Hei hei :)
Idag har jeg hatt en etterlengtet alenedag hjemme :) har fri på fredager nå, og trengte virkelig uten de andre for å få hentet meg inn og ordnet her hjemme :D så jeg har fått ryddet, brettet klær, vasket klær, støvsugd leiligheten og sofan, vasket trekkene til den ene sofan, tørket støv, handlet osv :) veldig godt å få dette gjort! Har ikke orket så mye pga sykdom og jobbing :p nå er det helg og jeg bare håper alt jeg kan for at Leoh ikke allerede er smittet og det bryter ut iløpet av helgen :p vi får overnattings besøk neste helg, så da hadde det vært greit om viruset er ute av huset!

Håper dere har det bra! Både de voksne og barna som har vært syke, og at dere som er/skal på tur har/får det fint :D jeg har ikke ferie før uke 30, men ungene og sambo starter uka før:)
Så flink og effektiv du er :)

Krysser alt for at dere nå er ferdig med sykdommen!
 
Lennypenny: gøy med lekeland :D er dere fortsatt hos faren din? :)


Fru H: Får minner når jeg hører Verdens ende :D vært der hver sommer i min oppvekst :) koselig sted :D


Marian87: ser ut til at dere koser dere massr ja :D artig med griser hehe.. Liana og Leoh er ikke glad i dyr på nært hold :p kun på avstand ;)
Hehe takk for kryssinga for at sykdom er ute av hus:p håpet blir større og større for at Leoh ikke får det, men tørr lissom ikke å slippe frykten helt enda :p


Idag har vi vært noen turer ut til nærområdene her :) skal få fisket bilen snart.. det var visst en sprekk i en del som har med klimaanlegget å gjøre, så den sluttet å blåse kaldt etter et par uker når vi var å fylte opp sist! Kjedelig, men nå vet dem/vi at det er noe som må byttes hvertfall, og delen venter på oss :) nytter ikke å dra på biltur i varmen nå :p
Nå er det kveldskos med surt smågodt, sjokolade og burn :D hurra! Haha..
 
Nei Huffda, stakkar :( bilsyk?
Ja. De fikk se film og det har gått bra før. Men han hadde ganske tom mage, og hadde sovet og begynte å spise litt. Så traff vi rush-en i Oslo og det ble litt hakkete kjøring. Da ble han dårlig. Jeg satt heldigvis bak og var klar med pose. Kjente igjen tegnene fra da T ble dårlig som mindre.
 
Back
Topp