Sommerskravle del 1!

Jeg har fått ferie HURRA!!! :cool:

I morgen kveld reiser vi med Hurtigruta. :)

Vi har hatt innendørs St.Hans feiring med grilling og kos med storfamilien på besøk.

Nå er det snop og tv med lillesøs som er på besøk og skal følge oss til Lofoten i morgen.

Så gøy å reise med båt;) Ønsker dere en riktig god tur og ha en super sommerferie:D
 
Dro til pappa i dag. Fikk vite at bildet Khalid tok til oppholdskortet sitt i januar i Gøteborg ikke er å finne :-( så må tilbake :-( fikk en time i morgen. Flaks. Hadde egentlig ikke timer før om 2 uker og det tar 2 uker å få det også. Går fort til vi reiser.. så da trenger han det! Blir litt oppgitt. ...

Wael har hatt feber i dag, kjipt. Håper ikke på mer sykdom nå :-(

Alt bra med dere? :) :)

Nei, så utrolig kjedelig, Lene:( Skal alltid være ett eller annet, kjenner så altfor godt til den. Så bra dere fikk time allerede i morgen:) Uffa meg, mye sykdom hos dere og Anita nå altså:( God bedring til Wael og dere andre♡
 
God middag:) Idag har jeg gjort absolutt ingenting, har blitt forkjølet og fått bihulebetennelse igjen, som da har gått ned i kjeven igjen på venstre side. Så da må jeg til legen.. igjen, men ellers så går det veldig fint, alle er litt snørrete, men ikke noe nevneverdig ille heldigvis:) Skal ut ut å pante flasker å handle litt etterpå, men ellers ikke noen planer:) Mathea er hos bestevenninna si rett nedi gata her og de 2 minste er i bhgen:)
 
Hallo!
Litt sykdom her og da Lillebror startet dagen kl 5 ved å kaste opp masse slim... Han har vært tett i brystet en stund (men i fin form), så jeg tenkte etter runde nummer to kl 7 at det var pga hosten at han brakk seg, siden det bare kom slim. Men så kom jeg på at han knapt spiste i går ettermiddag, så om det var oppkast var det ikke rart at det ikke var mer som kom opp. Han kastet opp melken han drakk til frokost, og det bittelille han hadde spist. Han er heldigvis i super form og har holdt på litt vannmelon, brus og vann nå :)
Vi skulle bort på besøk i dag, men det utgikk!
Minsten skal begynne ferien sin til helgen, men det spørs om han rekker tilbake i barnehagen før den tid.
Så da håper jeg at han kan komme en tur til neste uke for å flytte tingene sine til den nye plassen sin på storavdeling (fast prosedyre for de som skal bytte over ferien) :)
Håper alle har det greit. Her var det endelig ganske bra vær uten store regnbyger i dag, men vi er bare inne..
Spørs om vi alle har godt av litt frisk luft tross sykdom, men!
 
Hallo!
Litt sykdom her og da Lillebror startet dagen kl 5 ved å kaste opp masse slim... Han har vært tett i brystet en stund (men i fin form), så jeg tenkte etter runde nummer to kl 7 at det var pga hosten at han brakk seg, siden det bare kom slim. Men så kom jeg på at han knapt spiste i går ettermiddag, så om det var oppkast var det ikke rart at det ikke var mer som kom opp. Han kastet opp melken han drakk til frokost, og det bittelille han hadde spist. Han er heldigvis i super form og har holdt på litt vannmelon, brus og vann nå :)
Vi skulle bort på besøk i dag, men det utgikk!
Minsten skal begynne ferien sin til helgen, men det spørs om han rekker tilbake i barnehagen før den tid.
Så da håper jeg at han kan komme en tur til neste uke for å flytte tingene sine til den nye plassen sin på storavdeling (fast prosedyre for de som skal bytte over ferien) :)
Håper alle har det greit. Her var det endelig ganske bra vær uten store regnbyger i dag, men vi er bare inne..
Spørs om vi alle har godt av litt frisk luft tross sykdom, men!
Håper E er i god form nå da, og at ingen blir smittet!

Stas med stor avdeling, det blir spennende tenker jeg. :)
 
Vi er innstallert på skipet.

Hermine sov mens jeg kledde på henne og bar henne ut i bilen men våkna idet jeg satte henne i bilstolen. Hun var LYS våken og sa "skal vi reise med Hurtigruta NU???? Åååå, æ har gleda mæ SÅ lenge til det her!" :p ;)

Nå er klokka 01, og hun er enda LYS våken :eek: Håper vi får sove snart :p
 
Vi er innstallert på skipet.

Hermine sov mens jeg kledde på henne og bar henne ut i bilen men våkna idet jeg satte henne i bilstolen. Hun var LYS våken og sa "skal vi reise med Hurtigruta NU???? Åååå, æ har gleda mæ SÅ lenge til det her!" :p ;)

Nå er klokka 01, og hun er enda LYS våken :eek: Håper vi får sove snart :p
Endelig fikk hun reist :)
God tur!!
 
Håper E er i god form nå da, og at ingen blir smittet!

Stas med stor avdeling, det blir spennende tenker jeg. :)
Ja vi tar ferie nå.
Risikerer ikke ny smitte før vi skal besøke nyoperert svigermor til helgen!!
Han får nok komme innom til uken :)
 
Her er det bare velstand!
Jeg fikk min etterlengtede nye telefon i går og er i ekstase for en dings som fungerer uten å henge seg opp - enda simkortet mitt ikke er aktivert enda :p
Søsterkveld i går, alle fire, med serie og tapas, og en liten tur på nattåpent kjøpesenter etterpå!
Ungene og jeg tar det helt med ro hjemme i dag. Jeg rydder litt og skal pakke til vi skal på tur i helgen. Mannen tar fire uker ferie etter jobb i dag, så nå er ferien skikkelig i gang!
Minstemann ble ikke noe mer dårlig enn den ene dagen, og det er jeg veldig glad for! Det ser heller ikke ut til at noen av oss har blitt smittet - helgebesøket vi skal på er viktig for både oss og de vi skal til, så jeg hadde blitt utrolig lei meg om det ikke hadde gått..
Håper alle får en fin helg!
 
Her er det bare velstand!
Jeg fikk min etterlengtede nye telefon i går og er i ekstase for en dings som fungerer uten å henge seg opp - enda simkortet mitt ikke er aktivert enda :p
Søsterkveld i går, alle fire, med serie og tapas, og en liten tur på nattåpent kjøpesenter etterpå!
Ungene og jeg tar det helt med ro hjemme i dag. Jeg rydder litt og skal pakke til vi skal på tur i helgen. Mannen tar fire uker ferie etter jobb i dag, så nå er ferien skikkelig i gang!
Minstemann ble ikke noe mer dårlig enn den ene dagen, og det er jeg veldig glad for! Det ser heller ikke ut til at noen av oss har blitt smittet - helgebesøket vi skal på er viktig for både oss og de vi skal til, så jeg hadde blitt utrolig lei meg om det ikke hadde gått..
Håper alle får en fin helg!
Godt han ikke ble syk!
Ha en fin helg på besøk. Hvor skal dere?
Så kos med søster-kveld... :-D
 
Hei.
Kun Wael i bhg i dag. Til kl 14, også reiser vi til pappa. Blir hyggelig.
Har fått gjort en del små ting i huset i dag. Deilig. Alle vinduer er oppe, så vi får luftet godt her, før vi reiser :)

Planene deres for helgen? :)
 
Godt han ikke ble syk!
Ha en fin helg på besøk. Hvor skal dere?
Så kos med søster-kveld... :-D
Ja det holdt med én dag sykdom!
Vi skal til svigermor og familien :)
 
Hei.
Kun Wael i bhg i dag. Til kl 14, også reiser vi til pappa. Blir hyggelig.
Har fått gjort en del små ting i huset i dag. Deilig. Alle vinduer er oppe, så vi får luftet godt her, før vi reiser :)

Planene deres for helgen? :)
Så koselig med besøk på dere også :)
 
Back
Topp