Sommerskravle del 1!

Hei å hå!
Som dere så på snap, så har Liana blitt syk å :( men ikke kasta opp såå mye egentlig.. og nå kommer det bare om hun drikker vann! (Vil ikke ha noe mat)..men holder på eplejuice/kullsyre vann ;) sambo er hjemme, og la seg også i stua for å styre på i natt om det ble ille..ellers hadde Leoh våkna å! Uff håper virkelig ikke at Leoh får dette også!! Men det spørs:confused: krysser det jeg har :D
Uff, stakkars dere. :(

Masse god bedring! Håper dere blir kvitt skjiten snart!

Bra mannen hjalp til da. Man blir litt kokko av å styre på med omgangssyke alene!
 
Hei.
Vært på jobb i dag og har vondt i magen, hodet og kvalm... Sov kun 4-5 timer i natt. Og sto opp 5.

Stille og rolig ellers..

Har dere det fint? :)

Vi var og koste oss med grilling ved et vann i nærheten av oss igår koselig :)

Så koselig bilde. :)

Jeg pleier å bli kvalm når jeg sliten og trøtt, spesielt om morran. ;)
 
Syntes hun det var greit å være alene hos dere i så mange dager? :)
JA! hun snakket med mora i morges.
"Mamma, jeg vil ikke hjem!"
:p
Hun våknet av mareritt den andre natta, og ville da bare til mammaen. Men godtok veldig at jeg la meg sammen med henne. :) Hun er veldig glad i meg da, og begeistret for Lillebror og spesielt T! :D
 
God bedring hos dere Anita!!!! :D
 
JA! hun snakket med mora i morges.
"Mamma, jeg vil ikke hjem!"
:p
Hun våknet av mareritt den andre natta, og ville da bare til mammaen. Men godtok veldig at jeg la meg sammen med henne. :) Hun er veldig glad i meg da, og begeistret for Lillebror og spesielt T! :D
Så flott! Det er jammen ikke verst av en toåring :)

Vår begynner å gråte på kvelden etter mamma når hun er hos besteforeldrene en natt :p Men det går jo som regel veldig bra når bestemor legger seg sammen med henne ;)
 
Så flott! Det er jammen ikke verst av en toåring :)

Vår begynner å gråte på kvelden etter mamma når hun er hos besteforeldrene en natt :p Men det går jo som regel veldig bra når bestemor legger seg sammen med henne ;)
Hun er herlig :) Veldig tillitsfull til meg da vi har møttes mye, og hun blir hoppende glad når hun får høre at hun skal hit :)
 
Hei og hå!
Minsten er levert i barnehagen, T og jeg skal ha alenetid på Hunderfossen i dag! Badetøy er pakket, men det spørs om været tillater en dupp. Lillebror var skikkelig trøtt i dag. Jeg tror han våknet av T i morges, og ikke var ferdigsovet. Jeg sa i bhg at han kunne få sove litt i dag, siden han virket så trøtt. Han har ikke sovet på dagen på en stund nå, bortsett fra bilkjøring. Så får vi bare se. Straks er det ferie, så da kan vi bare se an dagsplanene og la han sove når det trengs =)
Håper alle får en fin dag!
 
Hehe. Ennå godt :-D :-D

Greit med bhg også. Med aktive barn hehe. Vi får heldigvis barnevakt der nede også, så vi får litt pusterom hehe :-D :-D

Ja dem har god bruk for bhgen her :p har jo ikke inngjerdet uteområde heller vi, så kan lissom ikke slippe dem ut når dem vil..bare Emira;) Liana stoler jeg ikke helt på :p er jo trafikk rett utenfor her! Så da er bhg bra for å få aktivisert seg :D

Deilig at dere har barnepass der å :D så får dere gjort litt annet på kveldene av og til hverfall :)
 
Uff, stakkars dere. :(

Masse god bedring! Håper dere blir kvitt skjiten snart!

Bra mannen hjalp til da. Man blir litt kokko av å styre på med omgangssyke alene!

Takk :) ikke noe gøy, men er hvertfall ikke oppkast i hytt og pine her :p tenker at jeg er hjemme med Liana idag og imårra, så kan han være hjemme igjen på torsdag..vil ikke risikere at hun smitter noen i bhgen nå når hun er den siste som har fått det..var først ett barn!! Så ble Emira og venninna hennes smitta. Brøt ut samme kvelden som Emira sa pappan hennes.. også ble det Liana;) ingen flere som vi vet om :) føler meg litt ansvarlig når det kommer til å stoppe spredning :p haha..
 
JA! hun snakket med mora i morges.
"Mamma, jeg vil ikke hjem!"
:p
Hun våknet av mareritt den andre natta, og ville da bare til mammaen. Men godtok veldig at jeg la meg sammen med henne. :) Hun er veldig glad i meg da, og begeistret for Lillebror og spesielt T! :D
God bedring hos dere Anita!!!! :D

Så bra det ordnet seg med mareritt :D flink du er ;)

Takk :)
 
Så flott! Det er jammen ikke verst av en toåring :)

Vår begynner å gråte på kvelden etter mamma når hun er hos besteforeldrene en natt :p Men det går jo som regel veldig bra når bestemor legger seg sammen med henne ;)

Sånn var jeg å...og Emira også :p alltid når jeg sov hos andre, så savna jeg mamma når kvelden kom haha..
 
Hei og hå!
Minsten er levert i barnehagen, T og jeg skal ha alenetid på Hunderfossen i dag! Badetøy er pakket, men det spørs om været tillater en dupp. Lillebror var skikkelig trøtt i dag. Jeg tror han våknet av T i morges, og ikke var ferdigsovet. Jeg sa i bhg at han kunne få sove litt i dag, siden han virket så trøtt. Han har ikke sovet på dagen på en stund nå, bortsett fra bilkjøring. Så får vi bare se. Straks er det ferie, så da kan vi bare se an dagsplanene og la han sove når det trengs =)
Håper alle får en fin dag!

Greit å ha mulighet til å legge han på dagen om han trenger det :) sånn gjorde jeg med Liana de første 2-3 mnd etter hun slutta med dagtid.. da sa jeg bare ifra til dem i bhg når hun trengte å sove litt, eller så var dem flinke til å se det an å :)

Ha en strålende dag på Hunderfossen :D savner å være barn :p haha
 
God dag på dere!
Vi har hatt to nydelige sommerdager, men nå har regnværet kommet tilbake. Veldig kjedelig altså..:confused:
Jenny er i bhg og jeg skal ordne litt til kveldens sankthansfeiring, som vi i bygdelaget arrangerer. Skal bare drikke kaffe og vaske klær først.;)
 
Jeg har fått ferie HURRA!!! :cool:

I morgen kveld reiser vi med Hurtigruta. :)

Vi har hatt innendørs St.Hans feiring med grilling og kos med storfamilien på besøk.

Nå er det snop og tv med lillesøs som er på besøk og skal følge oss til Lofoten i morgen.
 
Jeg har fått ferie HURRA!!! :cool:

I morgen kveld reiser vi med Hurtigruta. :)

Vi har hatt innendørs St.Hans feiring med grilling og kos med storfamilien på besøk.

Nå er det snop og tv med lillesøs som er på besøk og skal følge oss til Lofoten i morgen.
Så herlig! Hvor lenge?
God tur i morgen. Gleder hun seg? :-D
 
Dro til pappa i dag. Fikk vite at bildet Khalid tok til oppholdskortet sitt i januar i Gøteborg ikke er å finne :-( så må tilbake :-( fikk en time i morgen. Flaks. Hadde egentlig ikke timer før om 2 uker og det tar 2 uker å få det også. Går fort til vi reiser.. så da trenger han det! Blir litt oppgitt. ...

Wael har hatt feber i dag, kjipt. Håper ikke på mer sykdom nå :-(

Alt bra med dere? :) :)
 
Så herlig! Hvor lenge?
God tur i morgen. Gleder hun seg? :-D
En uke :)

Tror ikke helt hun skjønner at vi reiser i morgen egentlig. Men vi reiser ikke før kl 01.30 på natta, så det er like greit at hun ikke skjønner at vi skal reise i morgen. ;) :p
 
Dro til pappa i dag. Fikk vite at bildet Khalid tok til oppholdskortet sitt i januar i Gøteborg ikke er å finne :-( så må tilbake :-( fikk en time i morgen. Flaks. Hadde egentlig ikke timer før om 2 uker og det tar 2 uker å få det også. Går fort til vi reiser.. så da trenger han det! Blir litt oppgitt. ...

Wael har hatt feber i dag, kjipt. Håper ikke på mer sykdom nå :-(

Alt bra med dere? :) :)
God bedring til W! Håper det ordner seg med kortet :)
 
Back
Topp