Sommerferien 2014

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Har dere lagt planer?

Her blir det 2 uket i syden :) overnatting er gratis. Fly er bestilt :) og leiebil er leid!

Så nå må bare passene til barna fornyes, så er vi klare:D Jeg bor allerede i kofferten :P SÅ klar for sol og varme :)

Lillebror kommer i Mai/Juni, så legger ikke store planer for Juli (selv om jeg håper på en tur til Mallorca da), men en tur på hytta og til Kristiansand blir det. Og så blir hovedferien i September, og da blir det USA eller Karbien.

Heldige dere e :-)

Ingen planer her enda nei... bli nok ikkje store greia i allefall!

Det eneste som er sikkert er at det blir noen uker med vikingmarkeder så noen uker I telt div plasser I Norge.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Lillebror kommer i Mai/Juni, så legger ikke store planer for Juli (selv om jeg håper på en tur til Mallorca da), men en tur på hytta og til Kristiansand blir det. Og så blir hovedferien i September, og da blir det USA eller Karbien.

Oi høres ut som ei spennanes tid!

Vi skal til Danmark, leier feriehus i en uke sammen med broren min og familien hans, og muligens foreldrene mine kommer en tur også. Gleder meg som en unge til å besøke Legoland!

Dyreparken i Kr.sand på vei hjem :)

Blir 14 dager i syden. Charter med all inclusive. Barna koser seg og da gjør vi også det. Gleder meg :)

Her blir det ei uke i Danmark med samboers familie. Tanter og.onkel og hele pakka. Hus er leid, båt er bestilt og storebror gleder seg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Skal på festival i hjembyen, en uke på Hafjell hvis vi får hytte og en uke til Nordfjord(og kanskje ny festival der) :) Ellers blir det nok litt ferie i hjembyen :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vi skal til Stockholm med faren min, og så blir det 2 uker i Nord-Norge og ellers hjemme :)

Vi reiser til England i 2 uker :)

Her er det ingen planer enda, og tviler litt på at vi kommer til å reise bort, men hvem vet hva som kan skje ;)

Ferie hjem til Norgen i diverse brylluper og en uke på hytta.
Lyst å reise til USA/Mexico/Karibien i november evt en uke til Mallorca i september.

Back
Topp