Sommerferien 2014

Vi pleier å fly til svigefars barndomshjem som fungerer som feriebolig. Det ligger en time fra Bodø innover en fjord. Men er litt usikker på om jeg kan fly 4 uker før termin?? Alternativet er 14 timer i bil eller enda mer på tog...

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Vi skal til Sverige, aner ikke hvor:) vi kjører dit vi vil å stopper hvor vi vil. Har campingvogn så slipper å tenke på å bestille noe :)

Vi skal en uke til syden, men ikke bestemt hvor foreløpig. Ellers blir det nok en tur på hytta på fjellet, besøke familie andre steder i Norge og kose oss hjemme. :)

Santa Pola i juni/tidlig juli. Kristiansand og Arendal i slutten av juli hvor vi bl.a. skal treffe fam.til svogeren min og til kristiansand dyrepark.
Ellers juleshopping i London mot slutten av året.
Skulle ønsket flere utenlandsreiser,men med hele loftstaket som skal rives i sommer og heve tak så får det være greit:) Kan glede meg til å kjøpe inn masse nye interiørting til loftet da:D

Blir en liten tur her til lands i år, en fornøyelsespark eller noe tenker jeg :)

Ingen fastsatte planer, men håper håper håper på ferietur til Sverige ! :)

Vi skal til Sverige, aner ikke hvor:) vi kjører dit vi vil å stopper hvor vi vil. Har campingvogn så slipper å tenke på å bestille noe :)

Det er jo så masse fine plasser nedover i Sverige:D Nå har vi aldri hatt campingvogn,men leid en del hytter på campingsplasser :D

Vi pleier å fly til svigefars barndomshjem som fungerer som feriebolig. Det ligger en time fra Bodø innover en fjord. Men er litt usikker på om jeg kan fly 4 uker før termin?? Alternativet er 14 timer i bil eller enda mer på tog...

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Inntil uke 36 trenger du ikke legeerklæring.

Sommerplanen min er å gå gravid (må først bli det da):p vi skal kanskje hente oss valp i april så blir ikke mye reisinga her :)

Planen er ca 1 mnd på Samos hvor svigers bor. Når pappaen begynner på sin del av permisjonen så går jeg rett ut i ferie så reiser vi. Blir sensommeren da, ca september/oktober. Blir spennende å skulle reise første gang med liten baby som da skal få møte farmoren og farfaren sin antakeligvis for første gang om ikke de kan komme hit i løpet av sommeren.

Gleeeeder meg til sol og varme også :)

Å, ferie! Har så lyst å reise til syden, kanskje september/oktober. Men må se ann økonomien. Det blir en restplasstur isåfall.
Ellers i sommer blir det sikkert å være litt på hytta, kanskje vi skal leie feriehus i Sverige og kanskje en tur til Håøya, en øy i Oslofjorden. Ble enig med sambo igår om at han tar tre ukers ferie i sommer.
Så bruker han resten i påska, enkeltdager i mai og juleferien. Siden jeg skal være hjemme med baby fra mars til oktober vil han være med oss, men fordele det litt utover året.

Har termin i børjan av juli så hær e det ikkje så mye planer om ferie.

Termin i juli/august, så målet er å overleve sommeren :-P

Back
Topp