Sommerferien 2014

Ingen planer enda, vet ikke om vi får ferie samtidig. Satser på en tur til Hunderfossen i hvert fall, men det klarer vi på en langhelg :)

Ingen konkrete planer. Blir Trøndelag og bryllup i juni i allefall :) Mannen har kun tre uker og vet ikke når de er enda, går fengselsskolen og går ut i sommertjeneste i juni.

Muligens Danmark/Tyslkand i år. Deilig med en europeisk ferie også for en gangs skyld :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi tar med 2 åring og beby til kristiansand til dyrepark og kaptein sabeltann:-) og så en uke til stockholm for å treffe slekten og kose oss. :-)

Vi skal en uke til Ystad med min familie. Ellers så blir det dårlig med ferie da vi skal flytte til vestlandet :D;)

Appen vel ;)

Min søster bor i Kristiansand'(studerer) og hennes leilighet står tom i sommer. Så tenkte oss ned der en ukes tid. Dyreparken og sørlandsidyll. :-D Også drar vi kanskje en tur på hytten, og en dagstur til Mikkelparken i Hardanger. :-) må bli sånn når pengene må gå til oppussing osv. Syden hadde vi ikke orket iår, det får bli om 1-2 år. :-)

Fikse alt som er galt med huset her, kjempe gøy!' Nåååt! Dårligste kjøper ever. Men sånn går det når en viss en går i fylla å ser på hus!! Heldigvis før min tid! Meeen når som jeg bor her, må jeg lide for hans mindre smarte kjøp! Usj!
Svigers har hus i grand canaria. Såå får håpe det blir en tur dit til høsten igjen :P

Vi skal kjøpe årskort til dyreparken i Kr.sand, så det blir nok endel turer der i sommer :) Så blir det å feire lillegutts 3 årsdag, og en langhelg i Danmark med familien til sambo :) Ellers blir det bare å slappe godt av og nyte ferien med familien og venner :)

Her blir det et par uker på Vestlandet, men ellers ingen store planer. En tur eller to i en fornøyelsespark her og der hadde ikke gjort noe, men tenker det blir dagsturer.

Blir nok en tur på fjellet :) muligens tur til badeland med ungene også.

Har bestilt tur til Polen med mannen min, mandag til fredag bare oss og vennepar :) han vet ikke om det for det blir bursdagsgaven hans, han blir 30 i desember men vil ikke reise på vinteren :)

Det er jo så masse fine plasser nedover i Sverige:D Nå har vi aldri hatt campingvogn,men leid en del hytter på campingsplasser :D

Da jeg var barn dro vi alltid til Sverige på camping, leide hytter da :)
Vi har kjøpt vogn pga at vi bruker den som hytte resten av året. Har spikertelt også som den står til. Synes det er greit med vogn, har alltid alt med seg og sitt eget. Slipper å pakke ut og inn når man reiser :)
Annen ferie er uaktuelt nermeste årene, i og med at vi kjøpte helt ny vogn i fjor til over 300.000.

Vurderer litt svensketur med mann og barn. Kunne tenkt meg en tur til Astrid Lindgrens verden. Så grubler litt på d

For første gang i mitt liv skal jeg (og familien min) på ferie med campingvogn. Mannen min hadde flere ferier i campingvogn som liten, så han vil smitte meg.
Turen er planlagt å gå til Kristiansand og dyreparken, deretter Danmark og bruke god tid der dersom det er fint vær.
Jeg er veldig spent på hvordan heg kommer til å synes det er....

Her vil mamma spandere sydentur på heile familien, så nå leiter me etter ei veke som passer for alle... :)

Da jeg var barn dro vi alltid til Sverige på camping, leide hytter da :)
Vi har kjøpt vogn pga at vi bruker den som hytte resten av året. Har spikertelt også som den står til. Synes det er greit med vogn, har alltid alt med seg og sitt eget. Slipper å pakke ut og inn når man reiser :)
Annen ferie er uaktuelt nermeste årene, i og med at vi kjøpte helt ny vogn i fjor til over 300.000.

Så kjekt:D

Back
Topp