Sommerens skravletråd :)

Normalt at man kan føle litt bedring i kvalmen i 10 uka? Blir så redd for at noe skal være galt siden kvalmen er litt bedre :anyone
Jeg er også inne i 10.uka nå, altså 9+1 og føler meg også bedre i kvalmen. Orker kaffe bedre også og blir ikke kvalm på tanken av forskjellig mat slik jeg gjorde. Tror det er ganske normalt. Vi er nok bare ekstra heldige:)
 
Jeg har plutselig fått 2 negative tilbakemeldinger og er så nysgjerrig på hvorfor XD
Trenger jo ikke å være negativt om noe du har sagt. Mulig jeg har misforstått men jeg har iallefall brukt liker ikke knappen til å si meg enig i noe jeg ikke liker :bag:
Som feks liker ikke at pus pissa i senga? :dead:
 
Trenger jo ikke å være negativt om noe du har sagt. Mulig jeg har misforstått men jeg har iallefall brukt liker ikke knappen til å si meg enig i noe jeg ikke liker :bag:
Som feks liker ikke at pus pissa i senga? :dead:
Tror jeg har lest en advarsel om den liker ikke knappen for lenge siden. Noen som sa til noen som hadde brukt den, at den gir negativ omtale, og ikke er ment som det du beskriver. Synes det er ganske teit, for kunne og falt meg inn å bruke den slik hadde jeg ikke visst..!
 
Tror jeg har lest en advarsel om den liker ikke knappen for lenge siden. Noen som sa til noen som hadde brukt den, at den gir negativ omtale, og ikke er ment som det du beskriver. Synes det er ganske teit, for kunne og falt meg inn å bruke den slik hadde jeg ikke visst..!

Jeg kommer borti de knappene hele tiden, så håper du ikke har fått av meg!! :inpain: De er ganske snodig plassert, og dessuten et det 7 for mange!!
 
Jeg tror nok det går bra med negativ omtale også, er sikkert verre hvis man generelt er kjip, frekk og negativ xD
 
Jeg kommer borti de knappene hele tiden, så håper du ikke har fått av meg!! :inpain: De er ganske snodig plassert, og dessuten et det 7 for mange!!
Vet ikke hvem den er kommet av, men tror den har vært lenge egentlig, før jeg meldte meg inn her i marsgruppa. Kommer og bort i feil hele tida og må fikse:p
 
Min søster fant disse i dag. Gode sier ho, men ikke helt like kraftig smak som vi er vant med fra USA. I alle fall ikke romtemp. Ho skulle kjøle dem ned nå og smake igjen:D husker ikke helt hvem jeg snakke om pickles med:hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210807-181542_Snapchat.jpg
    Screenshot_20210807-181542_Snapchat.jpg
    974,4 KB · Visninger: 27
Jeg må le litt av meg selv altså. Uansett hvor enn man leser om kvalme i graviditet så står det om viktigheten av å få i seg mat regelmessig. Jeg har de siste par årene gradvis gått over til intermittent fasting, altså et lite spisevindu, med sein frokost og ingen mat etter (sein) middag, og har følt meg veldig vel med det. Og derfor har jeg liksom bare skjøvet vekk tanken om å spise litt hele tiden når jeg begynte å bli kvalm, spesielt også fordi jeg hadde så lite matlyst at jeg bare ikke orket å tenke på å spise. Det tok meg nesten en uke med ganske kjip kvalme, spesielt
når jeg faktisk hadde gått veldig lenge uten å spise, før jeg testet ut å stappe i meg lettspiselig mat jevnt gjennom dagen i går. Og jammen ble ikke kvalmen myyye bedre enn på lenge :rolleyes: :wacky::hilarious::hilarious::hilarious:

Nå har jeg hamstret knekkebrød, maiskaker, lomper og salte kjeks. Her skal det spises :hilarious:
 
Jeg må le litt av meg selv altså. Uansett hvor enn man leser om kvalme i graviditet så står det om viktigheten av å få i seg mat regelmessig. Jeg har de siste par årene gradvis gått over til intermittent fasting, altså et lite spisevindu, med sein frokost og ingen mat etter (sein) middag, og har følt meg veldig vel med det. Og derfor har jeg liksom bare skjøvet vekk tanken om å spise litt hele tiden når jeg begynte å bli kvalm, spesielt også fordi jeg hadde så lite matlyst at jeg bare ikke orket å tenke på å spise. Det tok meg nesten en uke med ganske kjip kvalme, spesielt
når jeg faktisk hadde gått veldig lenge uten å spise, før jeg testet ut å stappe i meg lettspiselig mat jevnt gjennom dagen i går. Og jammen ble ikke kvalmen myyye bedre enn på lenge :rolleyes: :wacky::hilarious::hilarious::hilarious:

Nå har jeg hamstret knekkebrød, maiskaker, lomper og salte kjeks. Her skal det spises :hilarious:

Funker her og, masse søvn og jevn strøm av mat gjør meg bedre ❤️
Våkna kvalm i dag spiste salte kjeks og drakk litt vann, sov videre :angelic:
Er så takknemlig for at mannen min tar alle morgener med treåringen :oops::angel11
 
Noen mer en meg som syns det skal bli litt godt men barnehagestart for storesøsken? imorgen starter dattera mi opp etter sommeren igjen og da har hun hatt fri 8 uker og det har vært veldig koselig. Men nå kjenner jeg att det skal bli litt godt å få litt alenetid på dagene (jobber turnus), hvertfall nå som formen ikke er helt på topp :happy090
 
Noen mer en meg som syns det skal bli litt godt men barnehagestart for storesøsken? imorgen starter dattera mi opp etter sommeren igjen og da har hun hatt fri 8 uker og det har vært veldig koselig. Men nå kjenner jeg att det skal bli litt godt å få litt alenetid på dagene (jobber turnus), hvertfall nå som formen ikke er helt på topp :happy090
Helt enig ❤️
 
Herremin....har gått opp nesten 5kg nå:eek: aaaaaldri opplevd dette før så tidlig! På tide å bremse denne vektøkningen! Mer bevegelse, ja takk!
 
Eg har ikkje lagt på meg noko enno, og dersom dette svangerskapet går bra, vil eg prøve å unngå stor vektauke. Prøvar å tenke max 10 kg. Har nokre gå kilo overvekt allereie, og vil ikkje få veldig masse ekstra å drasse på både i svangerskapet og tida etterpå.
 
Dere som har vært gravide før, er det vanlig at stikking og strekking nedi livmor øker på i den perioden livmora skal komme opp av bekkenet? Har økt ekstremt på siste dagene og blir redd for at noe skal være galt. Men det hadde vel heller vært motsatt hvis noe var galt og symptomer forsvant osv. føler meg ellers veldig gravid, ingen blødninger. Bare sinnsykt mye stikking :bored: spesielt på ene siden
 
Back
Topp