På morran, når jeg er skiiiiiiikkelig tissetrengt (typ ikke har stått opp og tissa på natta), får jeg en liten kul helt nederst på magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) i egen garasje i dag. Hvor jeg måtte drikke alkoholfri øl ( 
) for å slippe spørsmål. Forøvrig veldig gøy, men DRIT kjipt når festen forsvinner videre og jeg da finner frem vann å luksusfellen…
Oi oi! Gruer du deg?På mandag begynner jeg i ny jobb, ble ansatt i mammapermisjon for er år siden. Skal bli gøy å fortelle sjefen at det er på’an igjen
Uff, jaa, klart det er lov!Helt topp med krabbefest () i egen garasje i dag. Hvor jeg måtte drikke alkoholfri øl (
) for å slippe spørsmål. Forøvrig veldig gøy, men DRIT kjipt når festen forsvinner videre og jeg da finner frem vann å luksusfellen…
Det er jo strengt tatt et luksusproblem. Tenk så heldige vi er som bærer fram en liten spire! Men litt FOMO er det kanskje lov å ha likevell?![]()
Oi oi! Gruer du deg?
MandagNår er skjult forum up and running egentlig?![]()

Første gang jeg var gravid, mistet jeg kvalmen på dagen en dag i uke 9. Alt var i skjønneste ordenNormalt at man kan føle litt bedring i kvalmen i 10 uka? Blir så redd for at noe skal være galt siden kvalmen er litt bedre![]()
Uff, jaa, klart det er lov!
Gruer meg til å være med på stor, etterlengtet fest med kollegaer i september, jeg![]()

Begynner på jobb om en liten times tid etter 4 uker med ferie. Skal si det var ganske så grusomt når alarmen ringte kl 5.30![]()
Opp kl 6, levere i bhg kl 8, så legge seg igjen
Håper du får en fin dag på jobb Spireliten29, og dere andre som er ferdige med ferie![]()
Ja, må vel nesten det...Takk for medfølelse
Hvordan tenker du å gjennomføre festen? Drikke alkoholfritt?![]()

Ja, må vel nesten det...
Nå har jeg sittet og regnet litt på uker og sånn, og det er faktisk sånn at hvis alt går bra, så går jeg inn i uke 12 den helgen. Og jeg tror at vi også skal ha klart å få svar på NIPT innen da, så da er det faktisk godt mulig at jeg kan fortelle det til kollegaene mine, og slipper å stresse med unnskyldninger! Håper virkelig det, for de vanlige unnskyldingene funker virkelig ikke, det er ikke bare en fest, men en hel helgesamling, så ingen bilkjøring eller opp tidlig med småunger eller noe sånt som ellers kunne blitt brukt
Men selv hvis jeg kan fortelle det, er det litt trist å ikke kunne være "ordentlig" med på festen, det er første helgesamlingen vi har på halvannet år, og jeg hadde SÅ lyst på en ordentlig fest, vaksinert, sammen med alle de andre vaksinerte kollegene jeg omtrent ikke har sett på dette halvannet året og som jeg koser meg sånn sammen med. Blir fortsatt kjekt å være med dem, og fest blir det jo uansett, meeen jeg kommer jo mest sannsynlig til å bli drittrøtt kl ni og bare gå og legge meg![]()

Tusen takk
Skjønner!
Så greit det kunne vert å bare fortelle det jaser problemstillingen med å være der hele helgen om du ikke skal fortelle noe
håper alt står bra til og at du får dele nyheten

Ja, må vel nesten det...
Nå har jeg sittet og regnet litt på uker og sånn, og det er faktisk sånn at hvis alt går bra, så går jeg inn i uke 12 den helgen. Og jeg tror at vi også skal ha klart å få svar på NIPT innen da, så da er det faktisk godt mulig at jeg kan fortelle det til kollegaene mine, og slipper å stresse med unnskyldninger! Håper virkelig det, for de vanlige unnskyldingene funker virkelig ikke, det er ikke bare en fest, men en hel helgesamling, så ingen bilkjøring eller opp tidlig med småunger eller noe sånt som ellers kunne blitt brukt
Men selv hvis jeg kan fortelle det, er det litt trist å ikke kunne være "ordentlig" med på festen, det er første helgesamlingen vi har på halvannet år, og jeg hadde SÅ lyst på en ordentlig fest, vaksinert, sammen med alle de andre vaksinerte kollegene jeg omtrent ikke har sett på dette halvannet året og som jeg koser meg sånn sammen med. Blir fortsatt kjekt å være med dem, og fest blir det jo uansett, meeen jeg kommer jo mest sannsynlig til å bli drittrøtt kl ni og bare gå og legge meg![]()
Ja, det skjønner jeg godt! Generelt er det ikke et stort problem her, jeg er omtrent aldri på festJeg er 10+2 nå å har begynt å fortelle det til de jeg møter og er på fest med. Er så kjipt å måtte lyveog hvis man ikke er i helt form så er det veldig deilig at folk forstår at man tar livet litt med ro. Men jeg har bare vært på fest med nære venner da.
Er vel stort sett bare med jobben egentlig Jeg fikk stor bedring i formen fra 8+4, og så et levende lite frø i dag 9+0Normalt at man kan føle litt bedring i kvalmen i 10 uka? Blir så redd for at noe skal være galt siden kvalmen er litt bedre![]()