Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg mener den du år kjøpt reseptfritt, den tror jeg ikke har sånn trekant på seg. Men jeg tenker for å øke elslim ved ElHar ikke tatt det pga prøving, men pga hoste og det er jo rød trekant på. Jeg tok bare på kveld for du må vente 8 timer etter inntak før kjøring

Hm er det forskjellige varianter?Åh, jeg mener den du år kjøpt reseptfritt, den tror jeg ikke har sånn trekant på seg. Men jeg tenker for å øke elslim ved El![]()
En barneskje (10ml) 3 ganger om dagen. Ikke gå på det for lenge. Syns å ha lest at det skal tas fra ca 5 dager før forventet EL (hvis jeg husker riktig, skal se om jeg finner artikkelen det sto i).hvor ofte og hvor mange ganger om dagen tar dere Solvipect før El?
Har ikke tatt det pga prøving, men pga hoste og det er jo rød trekant på. Jeg tok bare på kveld for du må vente 8 timer etter inntak før kjøring

Det var Solvipect legen sa jeg skulle kjøpe, så den sto reseptfri, men hadde resept så kanskje jeg fikk en reseptbelagd variant.Tror det er cosylan du tenker på, den et det trekant på. Solvipect er reseptfri og kan til og med kjøpes i enkelte dagligvarer; tror jeg![]()
Det var Solvipect legen sa jeg skulle kjøpe, så den sto reseptfri, men hadde resept så kanskje jeg fikk en reseptbelagd variant.
Meget mulig du fikk en sterk på resept jaDet var Solvipect legen sa jeg skulle kjøpe, så den sto reseptfri, men hadde resept så kanskje jeg fikk en reseptbelagd variant.
Takk! Da skal jeg kun ta fra ca 4 dager før isj, siden jeg tenker det går fint å prøve i alle fall!En barneskje (10ml) 3 ganger om dagen. Ikke gå på det for lenge. Syns å ha lest at det skal tas fra ca 5 dager før forventet EL (hvis jeg husker riktig, skal se om jeg finner artikkelen det sto i).

Ah! Og du har ikke hatt det før? Kan det ha noen bivirkninger?Jeg brukte Solvipect denne pp og fikk bemerkelsesverdig mye mer slim rundt eggløsning. Tok en slurk 3 ganger daglig. Begynte én uke før forventet eggløsning![]()
Lurer også på detteEt spørsmål fra meg ang solvipect; om man ikke vet når, hverken ca eller noe om når man skal ha EL; når skal man da begynne med å ta hostesaften?Vurderer å gå til innkjøp av dette, sammen med alt det andre jeg bestilte igår
![]()