Jaa! Den er det! Så noe er det.Haha ja virkeligkrysser fingre og tær, men den er definitivt sterkere i dag enn i går!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Den er det! Så noe er det.Haha ja virkeligkrysser fingre og tær, men den er definitivt sterkere i dag enn i går!!

Ja. Veldig spennende!herremin så spennende! Gleder meg til ny test i kveldhvilken dag begynte du å teste ut ovitrelle?

Du tenkte godt da, hihi! Da skal jeg også begynne i dag, er 6 dpo men innsett i morgenJa. Veldig spennende!
Eh, tenke tenke. Jeg begynte å teste den ut på 6dpo tror jeg. Dagen etter innsett.![]()

ja! Jeg liker å teste den utDu tenkte godt da, hihi! Da skal jeg også begynne i dag, er 6 dpo men innsett i morgen![]()

Muuulig jeg misforstår nå.Du tenkte godt da, hihi! Da skal jeg også begynne i dag, er 6 dpo men innsett i morgen![]()
Men hvis du har insett med 5 dagers i morgen er du vel 4 dpo i dag? 5 dpo ved innsett dag. Ovitrell settes 36 timer før eggløsningen skjer 
Haha du har helt rettMuuulig jeg misforstår nå.Men hvis du har insett med 5 dagers i morgen er du vel 4 dpo i dag? 5 dpo ved innsett dag. Ovitrell settes 36 timer før eggløsningen skjer
![]()
rekna fra jeg satt ovitrelle nå #ubrukelig
#2testerspart Ja! Har et lite elsk har forhold til dette merker jegSer tydeligere ut ja! Blir spennende å se![]()

Hahahah! Fantastisk! Det er ikke lett å holde orden på dette altså!Haha du har helt rettrekna fra jeg satt ovitrelle nå #ubrukelig
#2testerspart
![]()

Haha nei, går i surr!Hahahah! Fantastisk! Det er ikke lett å holde orden på dette altså!![]()
Klarte jo ikke å vente til kvelden da! Og den er tyyydelig sterkere! Og rosa!Haha nei, går i surr!
Men tørka tester, tydeligere strek dablir skikkelig spennende i kveld! Heia heia
![]()
Så gøyJeg vil faktisk være så vågal å kalle dette en babystrek
For jeg klarte jo selvsagt ikke å vente til i kveld!
Vis vedlegget 469914
Vis vedlegget 469915
Streken er også rosa i virkeligheten! Men hvordan folk får det på bilde kan jeg ei forstå
Nå må du bare bli lille![]()

Hallo!! Jeg ser jo at den er rosaJeg vil faktisk være så vågal å kalle dette en babystrek
For jeg klarte jo selvsagt ikke å vente til i kveld!
Vis vedlegget 469914
Vis vedlegget 469915
Streken er også rosa i virkeligheten! Men hvordan folk får det på bilde kan jeg ei forstå
Nå må du bare bli lille![]()
Og skremmendeSå gøy![]()

Wæ! Jeg hvisker takk tror jegHallo!! Jeg ser jo at den er rosa![]()
Våger meg å gratulere jeg
![]()

Den er nå hvertfall sterkere og rosa. Måtte den bli enda sterkere i morgen daDen ser jo kjempefin ut!!