Veldig enig! Må hvertfall få noe innen den tidDeeet.. er for lenge til, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig enig! Må hvertfall få noe innen den tidDeeet.. er for lenge til, ja.
Burde være mulig..!Veldig enig! Må hvertfall få noe innen den tid
Enig, selv om det bare hadde vært en bitteliten mulighet for at det kan hjelpe så er det verdt å prøve!Nei. Det finnes ingen feil.
Jeg nevnte dette for gyn sist jeg var der og da sa hun «det vil ikke ha en sann veldig virkning siden jeg hadde el osv»
Men det må da for guds skyld prøve alt som prøves kan!![]()
Ja! Det er akkurat det. En bitteliten er bedre enn ingenEnig, selv om det bare hadde vært en bitteliten mulighet for at det kan hjelpe så er det verdt å prøve!![]()

Har jo trudd den har vært inaktiv nesten.

som ser ut som en emoji som studere puppene sine og er svært godt fornøyd med hva den ser.Haha, bare hyggeligDenne dagboken var skikkelig rollercoaster å lese! Lo og nærmest gråt om hverandre! Vil bare sende deg en godklem![]()
Kan ikke bare være trist, viktig med litt humor også. Er det noe jeg kan by på så er det det.

Åååh, håper med deg! Har en venninne (vi er hundemammaer til to søstre fra samme kull) som er gravid og hun sa hin merket det på hunden veldig tidlig! Spent å se om mi frøken gjør det (om) man blir gravidHunden er veldig nære i dag. Skal ligge oppe på meg. Kan være fordi jeg er syk, men han pleier ikke være sann. Og har ikke vært sann de siste 3 ukene jeg har vært syk. Men i dag er han klengete
Kanskje han merker noe?
Så gøy! Har hørt at det er mange som har merket at hunden/hundene blir veldig klengete og kosete før man nesten fikk positiv test.Åååh, håper med deg! Har en venninne (vi er hundemammaer til to søstre fra samme kull) som er gravid og hun sa hin merket det på hunden veldig tidlig! Spent å se om mi frøken gjør det (om) man blir gravid![]()

Kanskje det er noe på gang daSå gøy! Har hørt at det er mange som har merket at hunden/hundene blir veldig klengete og kosete før man nesten fikk positiv test.
Så hadde vært utrolig gøy om det faktisk var en grunn for at han var sann. Han er en kosegutt fra før. Men i dag skal han ligge med hode oppe på meg hele tiden![]()
Haha. Her er det verken løpetid, eller forøvrig baller…Kanskje det er noe på gang daher blir frøkna skikkelig kosete rett før løpetid
![]()
Snippsnipp

Så deilig da! Er så kos med de hundeneHaha. Her er det verken løpetid, eller forøvrig baller…Snippsnipp
Eneste er st jeg har vært syk i nesten 3 uker i strekk. Men han har ikke vært sann før. Han er veldig varm av seg, så han liker å kose litt, så legger han seg på gulvet.
I dag er han på meg. Vis vedlegget 391577
Aldri lenger unna![]()

Ja. Han kommer til å bli en fantastisk flink storebror en dagSå deilig da! Er så kos med de hundene![]()

Aw, så koselig! Og så spennende «symptom», håper det betyr at han merker at noe er på gangHaha. Her er det verken løpetid, eller forøvrig baller…Snippsnipp
Eneste er st jeg har vært syk i nesten 3 uker i strekk. Men han har ikke vært sann før. Han er veldig varm av seg, så han liker å kose litt, så legger han seg på gulvet.
I dag er han på meg. Vis vedlegget 391577
Aldri lenger unna![]()

Ja. Hadde vært utrolig kult hvis det var tilfelleAw, så koselig! Og så spennende «symptom», håper det betyr at han merker at noe er på gangGod bedring!!
![]()

Ja. Det hadde vært tøft. Første symptom: bikkja ble maseteHåper hunden aner noe som du ikke vet enda![]()