Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Nei. Det finnes ingen feil.
Jeg nevnte dette for gyn sist jeg var der og da sa hun «det vil ikke ha en sann veldig virkning siden jeg hadde el osv»
Men det må da for guds skyld prøve alt som prøves kan! :happy:
Enig, selv om det bare hadde vært en bitteliten mulighet for at det kan hjelpe så er det verdt å prøve! :)

Plutselig 5 dpo, så da kan jeg jo grunn teste om allerede noen dager da.
Stas! Selvom jeg tror det er helt unødvendig.

Er blitt syk igjen, og fått feber.. igjen..
og sår hals. Men føler meg ikke syk syk.
Jaja. Får fortsette å hvile da.

Utenom dette kom jeg på å tenke på medisinene mannen går på, og hvordan det vil påvirke evt et svangerskap.
Og den ene medisinen der var sann:
6AB127FE-76AF-40F1-9FEF-96BAA2153213.jpeg

Mannen går jo på 10mg i uka, så det bør gå fint? Men likevel så står det mye kan og bør…

6dpo

6dpo som er pp’n uten håp. Jeg pleier alltid å være så positiv, og det prøver jeg denne gangen også.
Men siden jeg er så bestemt på at dette ikke vil gå uten noe hjelp. Om det så bare er et glidemiddel, eller letrozol.. Eller ivf. Så tror jeg ikke dette vil fungere uten noe hjelp å få. Så hver pp uten hjelp vil jeg tro det ikke går, det vil ikke si jeg ikke skal håpe. For det gjør jeg ho :love017

Jeg kommer nok til å kjenne etter både her og der som jeg har gjort hver mnd i mange år nå. Og det skal jeg fortsette med!
Denne gangen ble det bare sex en gang, altså. En gang er jo nok. Men concive plus kom i postkassa bare noen timer etter.
Vi prøver igjen neste mnd.
Om den ikke sitter (se her, jeg håper jeg)

Har ikke merket noe særlig til noe frem til nå, og merker ikke stort nå heller. Men det jeg har lagt merke til er da forhøyet temperatur. Jeg temper jo ikke. Så reelt er det ikke, men jeg jobber i helsevesenet og har de siste to, tre(?) årene tatt mye temp på meg selv. Samme temp til alle døgnets tider. Har nå tatt tempen de siste 2-3 dagene.
Den viser alltid 36,2-36,3 til vanlig.
nå viser den 36,8-37,0
Nå har jeg jo vært syk i mange uker, men det merkelige er at jeg har vært frisk en uke uten feber, til å plutselig føle meg litt varmere enn jeg pleier. :sour:
Så om det er reelt er jo faktisk umulig å si, siden det ikke er et «system» på temperatur målingen.

I dag har jeg opplevd:

Rare lukter, eller rart er det ikke. Men jeg drar til meg noen rare lukter (selv med snørrete nese). Plutselig kan jeg kjenne at naboen røyker i nabohuset.. snålt.

Stikk på høyre eggstokk (den jeg aldri kjenner noe til) :smiley-bounce022 Har jo trudd den har vært inaktiv nesten.
Som strålte ned i venstre lyske.

Og trøtt, kan jo også være at man er litt pjusk. Men unormalt trøtt i dag. :happy6

Dagen i dag blir jo å slappe av med den (nesten døende) mannen med manflu. :hilarious:
Også ler jeg godt av denne:downtown som ser ut som en emoji som studere puppene sine og er svært godt fornøyd med hva den ser.

Å ja! Før jeg glemmer det. Testetrangen har ikke kommet enda, null og niks. Så kanskje jeg klarer å la være til mandag. Da et jeg jo 10 dpo!

Denne dagboken var skikkelig rollercoaster å lese! Lo og nærmest gråt om hverandre! Vil bare sende deg en godklem❤️

Denne dagboken var skikkelig rollercoaster å lese! Lo og nærmest gråt om hverandre! Vil bare sende deg en godklem❤️
Haha, bare hyggelig :hilarious: Kan ikke bare være trist, viktig med litt humor også. Er det noe jeg kan by på så er det det.
Tusen takk for det :sorry::Heartred
Jeg tar alle klemmer jeg kan få!

7dpo nå altså

Tror kanskje jeg hadde influensa for et par uker siden, var frisk i 5 dager eller noe? Så nå har jeg blitt syk igjen. Og tenker vel at dette er covid.. Heldiggris! :dance018

Sykdommen overtar vel for symptomer, eller så har jeg ikke så mye enda. For alt kan jo være sykdomsrelatert og vanlig pms.
Men i går opplevde jeg et kraftig stikk i livmoren, har jo opplevd dette ofte før, uten at det resulterte i en baby. Men denne gangen var det så kraftig ut jeg ufrivillig ropte ut «ahhg»
Som jeg skrem i ikm gruppa, kanskje festesmerter. Kanskje en fis i tarmen.. :laughing001

Ellers kan jeg ikke gjøre så mye ifht de andre tingene jeg sliter med som hodepine, tett nese, vondt i huden/kroppen. For de er i all hovedsak knyttet til viruset som herjer i kroppen min. Jaja, håper jeg klarer å vente med å teste til mandag.

Last edited:
Hunden er veldig nære i dag. Skal ligge oppe på meg. Kan være fordi jeg er syk, men han pleier ikke være sann. Og har ikke vært sann de siste 3 ukene jeg har vært syk. Men i dag er han klengete :Heartred
Kanskje han merker noe?

Hunden er veldig nære i dag. Skal ligge oppe på meg. Kan være fordi jeg er syk, men han pleier ikke være sann. Og har ikke vært sann de siste 3 ukene jeg har vært syk. Men i dag er han klengete :Heartred
Kanskje han merker noe?
Åååh, håper med deg! Har en venninne (vi er hundemammaer til to søstre fra samme kull) som er gravid og hun sa hin merket det på hunden veldig tidlig! Spent å se om mi frøken gjør det (om) man blir gravid :D

Åååh, håper med deg! Har en venninne (vi er hundemammaer til to søstre fra samme kull) som er gravid og hun sa hin merket det på hunden veldig tidlig! Spent å se om mi frøken gjør det (om) man blir gravid :D
Så gøy! Har hørt at det er mange som har merket at hunden/hundene blir veldig klengete og kosete før man nesten fikk positiv test.
Så hadde vært utrolig gøy om det faktisk var en grunn for at han var sann. Han er en kosegutt fra før. Men i dag skal han ligge med hode oppe på meg hele tiden :love017

Så gøy! Har hørt at det er mange som har merket at hunden/hundene blir veldig klengete og kosete før man nesten fikk positiv test.
Så hadde vært utrolig gøy om det faktisk var en grunn for at han var sann. Han er en kosegutt fra før. Men i dag skal han ligge med hode oppe på meg hele tiden :love017
Kanskje det er noe på gang da :D her blir frøkna skikkelig kosete rett før løpetid :p

Kanskje det er noe på gang da :D her blir frøkna skikkelig kosete rett før løpetid :p
Haha. Her er det verken løpetid, eller forøvrig baller… :hilarious: Snippsnipp:laughing001
Eneste er st jeg har vært syk i nesten 3 uker i strekk. Men han har ikke vært sann før. Han er veldig varm av seg, så han liker å kose litt, så legger han seg på gulvet.
I dag er han på meg.
image.jpg

Aldri lenger unna :love017

Haha. Her er det verken løpetid, eller forøvrig baller… :hilarious: Snippsnipp:laughing001
Eneste er st jeg har vært syk i nesten 3 uker i strekk. Men han har ikke vært sann før. Han er veldig varm av seg, så han liker å kose litt, så legger han seg på gulvet.
I dag er han på meg. Vis vedlegget 391577
Så deilig da! Er så kos med de hundene :Heartred

I dag er han på meg. Vis vedlegget 391577
Aw, så koselig! Og så spennende «symptom», håper det betyr at han merker at noe er på gang :D God bedring!! :Heartred

Håper hunden aner noe som du ikke vet enda :D

Back
Topp