Soft is

Elsker softis! Sjokoladepulver og tutti frutti er favorittene.

Med jorbærstrø :D kunne nesten spist strø med softis istedenfor softis med strø, strøet blir borte alt for fort :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Elsker softis! Spiser helst to på rappen, en er så lite :p sjokoladestrø, jordbærstrø eller lakrisstrø er favorittene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker softis :D I beger med sjokoladestrø over og under! Får jeg ikke strø under blir jeg sur :P Så når jeg har spist av strøet på toppen så flipper jeg den rundt og vips har jeg strø igjen ;)

Nei det er jeg ikke noe glad i!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har også jobbet i snackbar, men vi var veldig nøye på renholdet. Mattilsynet kommer jo på jevnlige sjekker, og vi som jobbet der ville jo heller ikke at noen skulle bli syke, så vi hadde meget strenge rutiner på renhold av softismaskinen. Full rens ukentlig, og ytre vask daglig på lavsesong og 2-3 fullrenser ukentlig og ytre vask daglig på høysesong.

Selv foretrekker jeg frozen youghurtis med vaniljesmak fra 7eleven. Helst al naturale ;) men kan godt ta med sjokostrø for å veksle på litt. Blir dårlig av softis pga mageop :(

Jeg er ikke så glad i softis lengre, liker bedre kuleis.
Hvis jeg spiser softis er det med sjokoladestrø eller tutti frutti.

I kjeks med sjokoladestrø!! ;)

Men er veldig glad i kuleis fortiden så blir ofte det i stedet :)

Er lykkelig når jeg får softis i beger, med kjeks :p og strø i begeret og på softisen. Jordbær, sjokolade eller lakris. Eller en kombinasjon. Naaam!

Elsker softis med jordbærstrø og til tider krokanstrø :) og med kjeks :P

Sleiker alltid alt strøet, kaster så softisen og så forsetter jeg med kjeksen ;)

nei.kvalmt :-P hvis noen hadde tvunget meg hadde d blitt m oboy.. og da bare sleika der pulveret er.

Foretrekker saft-is om sommeren ..

kuleis går an avogtil ;)

Softis er noe jeg ofte får lyst på, men alltid angrer på at jeg kjøper.. Kvalm etter to skjeer :P

Ja, i beger med Sjokolade trekk eller tutti frutti strø :D nam :D

Noen ganger. Enten ferske jordbær eller sjokoladestrø.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

elsker softis enten uten strø eller med stivnet sjokolade, tuttifrutti eller sjokoladepulver :-)

Blir softis på meg 17. Mai som vanlig :D

Back
Topp