Snus/sigaretter

Såååå flink du e!!;) ;) har du tenkt å fortsette med onico?

Kjempe godt tips om å ha i samme snuseske!;) og Sverige, tror jeg må ta meg en tur dit!;)

Skulle ønske jeg "bare" hadde igjen en eske. Som sagt er jeg på ferie og kjøpte selvsagt 10 bokser før vi dro fra Gardermoen...:/ må være sterk i en uke til så kan jeg kjøpe tobakksfri. Har tenkt at jeg kan ta en-to stk per dag...



<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ja, skal fortsette med onico til jeg blir lei av den, den er jo veldig kryddret og blir litt for mye av smaken på den :) ja, Svergie har jo mye snedig :) ååh, må flire litt, såklart har man kjøpt seg en strut når man først er på taxfree :D men klarer du 1-2 om dagen skal du gi deg selv en klapp på skuldra!!! (Y)

Ja, onico er en "snus" med krydder i posen, istede for snus :)
 
Takk, det er veldig godt å være ferdig med nikotin. Når man snuser får man i seg mye mer nikotin enn ved røyking, så det er ikke rart man blir avhengig. Merket det veldig godt på kroppen de første dagene. Samboeren min hadde ikke akseptert at jeg hadde fortsatt, så den måtte rett i søpla. Onico har jeg aldri hørt om, er det en slags "luresnus"?


6. April 2013
7. April 2015

Onico er med hvete og kakao/lakris uten tobakk og nikotin ;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Onico er med hvete og kakao/lakris uten tobakk og nikotin ;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jøss. Så utrolig kjekt! Så da har du vært nikotinfri i flere dager du da. Det er jo kjempe bra!!


6. April 2013
7. April 2015
 
Jøss. Så utrolig kjekt! Så da har du vært nikotinfri i flere dager du da. Det er jo kjempe bra!!


6. April 2013
7. April 2015

Nja, har vært 1-2 stk vanlige også... Problemet er at jeg er på ferie i utlandet nå og i dag har jeg gått på en smell :/ har tatt 4 stk så langt....;( Skammer meg....


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Ja, skal fortsette med onico til jeg blir lei av den, den er jo veldig kryddret og blir litt for mye av smaken på den :) ja, Svergie har jo mye snedig :) ååh, må flire litt, såklart har man kjøpt seg en strut når man først er på taxfree :D men klarer du 1-2 om dagen skal du gi deg selv en klapp på skuldra!!! (Y)

Ja, onico er en "snus" med krydder i posen, istede for snus :)

Hehehe har røkke på en smell i dag, 4 stk og klokka e "bare 17" her... Er mini mini porsjon så trøster meg med det... Er som sukker og snop detta, vet at det ikke er bra men klarer ikke la være...;(


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Ja, skal fortsette med onico til jeg blir lei av den, den er jo veldig kryddret og blir litt for mye av smaken på den :) ja, Svergie har jo mye snedig :) ååh, må flire litt, såklart har man kjøpt seg en strut når man først er på taxfree :D men klarer du 1-2 om dagen skal du gi deg selv en klapp på skuldra!!! (Y)

Ja, onico er en "snus" med krydder i posen, istede for snus :)

Hehehe har røkke på en smell i dag, 4 stk og klokka e "bare 17" her... Er mini mini porsjon så trøster meg med det... Er som sukker og snop detta, vet at det ikke er bra men klarer ikke la være...;(


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Nja, har vært 1-2 stk vanlige også... Problemet er at jeg er på ferie i utlandet nå og i dag har jeg gått på en smell :/ har tatt 4 stk så langt....;( Skammer meg....


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Skjønner det. Det er veldig vanskelig! Men alt hjelper, det viktigste er jo at du har satt igang nedtrapping :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Jeg var hard ore snuser helt til jeg fikk to streker. Gudene må vite at jeg har tenkt på å ta en snus, men hver gang stopper jeg opp å tenker "hva hvis det lille hjerte som nettopp har begynt å slå, ikke klarer det".. Da forsvinner lysta med eeen gang. Bare tenk at det virkelig virkelig ikke er verdt å ta den snusen! Da går det mye enklere :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg var hard ore snuser helt til jeg fikk to streker. Gudene må vite at jeg har tenkt på å ta en snus, men hver gang stopper jeg opp å tenker "hva hvis det lille hjerte som nettopp har begynt å slå, ikke klarer det".. Da forsvinner lysta med eeen gang. Bare tenk at det virkelig virkelig ikke er verdt å ta den snusen! Da går det mye enklere :)


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg prøver, men klarer ikke... Jeg må sette i gang et nytt gir og vilje kjenner jeg.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg sluttet å røyke rett før positiv test :) veldig glad for det.. Nå frister d ikke heller pga kvalmen ;)
 
Jeg prøver, men klarer ikke... Jeg må sette i gang et nytt gir og vilje kjenner jeg.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3


Dette klarer du! Bare prøv å ikke tenk så mye på det (vet at det er vanskelig).. Men for meg hjalp det å ignorere lysten.. Har en boks i veska hele tiden sånn at jeg ikke får panikk, men har hittils ikke tatt en eneste og jeg er meget udisiplinert :) så klarer jeg så klarer du :) masse lykke til!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg snuste før jeg ble gravid. Etter jeg fikk positiv test kuttet jeg snusen på dagen, og har ikke rørt den siden :)
 
Dette klarer du! Bare prøv å ikke tenk så mye på det (vet at det er vanskelig).. Men for meg hjalp det å ignorere lysten.. Har en boks i veska hele tiden sånn at jeg ikke får panikk, men har hittils ikke tatt en eneste og jeg er meget udisiplinert :) så klarer jeg så klarer du :) masse lykke til!


Sent from my iPad using BV Forum

Takk for oppmuntringen:) jeg får stålsette meg på 3 dager uten snus, når jeg er hjemme i Norge igjen kan jeg kjøpe onico;) får spise tyggis og snop i stedet... Fordi om det kanskje ikke er så bra det heller... Blir en lang 11 timers flytur hjem uten snus...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg snuste før jeg ble gravid. Etter jeg fikk positiv test kuttet jeg snusen på dagen, og har ikke rørt den siden :)
Du er kjempe flink!!!!;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Back
Topp