Gratulerer ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Nei, uff, så trist håper det vokser en ny liten spire der om ikke lengeHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen
Åh nei, kjære deg *klem*Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen
Her satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Så fryktelig trist klem <3Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen
Så forferdelig trist, ta godt vare på hverandre <3 klem til degHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen
Herregud ja, jeg kan ikke forestille meg noe verre Heldigvis er MA VELDIG sjeldent, selv jeg syns jeg hører om så mange som opplever det. En av min nærmeste venninner blant andreTakk for det jenter <3 det hva der verste jeg har våre med på. Prøver nå å komme meg til hektene, å videre prøving
Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass!
Hvilken søskenvogn valgte dere?Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass!
Så fantastisk! Gratulerer og lykke tilHer satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Takk for det
Vi gikk for Bugaboo donkey. Veldig greit at den kan brukes til bare et barn også, og at den er relativt liten.
Vil tro vi får bruk for den i ganske lang tid fremover når storebror fortsatt er så liten.
Nå nyter jeg siste ukene i permisjon før jeg skal jobbe i fem uker, da tar jeg noen ferieuker før neste permisjon starter. Blir godt å komme seg litt på jobb tenker jeg.