Gratulerer ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Nei, uff, så tristHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen![]()
Åh nei, kjære degHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen![]()
Her satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Så fryktelig tristHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen![]()
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen![]()
Så forferdelig trist, ta godt vare på hverandre <3 klem til degHva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen![]()
Herregud ja, jeg kan ikke forestille meg noe verreTakk for det jenter <3 det hva der verste jeg har våre med på. Prøver nå å komme meg til hektene, å videre prøving![]()
Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass!![]()
Hvilken søskenvogn valgte dere?Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass!![]()
Så fantastisk! Gratulerer og lykke tilHer satt spira på første forsøk har termin i februar/mars 2016
Takk for det![]()
Vi gikk for Bugaboo donkey. Veldig greit at den kan brukes til bare et barn også, og at den er relativt liten.
Vil tro vi får bruk for den i ganske lang tid fremover når storebror fortsatt er så liten.
Nå nyter jeg siste ukene i permisjon før jeg skal jobbe i fem uker, da tar jeg noen ferieuker før neste permisjon starter. Blir godt å komme seg litt på jobb tenker jeg.