Snuppa er 7 mnd å vi går tilbake som prøvere :D

En tråd i 'Oktober 2014' startet av Lykke liten, 25 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tonjecathrine Forumet er livet Septembergull'17 Oktoberskatter 2014

Gratulerer ♡♡

2. Amadores Betatt av forumet Oktoberskatter 2014

Så morsomt! Har termin i mars jeg også! :)

3. Heldig mamma til snart 2 Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Gratulerer :)

4. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen :(

5. Lykke!!! Flørter med forumet Oktoberskatter 2014

Nei, uff, så trist:( håper det vokser en ny liten spire der om ikke lenge❤️

6. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Åh nei, kjære deg :( *klem*

7. MammAnn Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014

Gratulere so masse, blir tette søsken da, blir kjempekos:) lykke til med svangerskapet:)

8. Oioioi! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Desemberglede 2015

Så fryktelig trist :( klem <3

9. SeteAnd Glad i forumet Aprillykke 2016

Huff, så trist! Håper du har god støtte og kommer deg igjennom som best du kan

10. Heldig mamma til snart 2 Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Så forferdelig trist, ta godt vare på hverandre <3 klem til deg

11. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Takk for det jenter <3 det hva der verste jeg har våre med på. Prøver nå å komme meg til hektene, å videre prøving :)

12. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Herregud ja, jeg kan ikke forestille meg noe verre :( Heldigvis er MA VELDIG sjeldent, selv jeg syns jeg hører om så mange som opplever det. En av min nærmeste venninner blant andre :(

13. To barn tett i tett Blir kjent med forumet

Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass! :)

• Liker Liker x 2
  14. SeteAnd Glad i forumet Aprillykke 2016

Gratulerer så mye! Spennende med to så tette :)

Her ventes et lite nurk i april (hvis alt går som det skal), ikke planlagt her heller kan du si, men vi gleder oss masse :)

Hvilken søskenvogn har du kjøpt? Lurer på om vi også må ha det, blir jo under 18mnd mellom de så tenker det kanskje kan være kjekt å ha :)

15. To barn tett i tett Blir kjent med forumet

Takk for det :)
    Vi gikk for Bugaboo donkey. Veldig greit at den kan brukes til bare et barn også, og at den er relativt liten.
    Vil tro vi får bruk for den i ganske lang tid fremover når storebror fortsatt er så liten.

Nå nyter jeg siste ukene i permisjon før jeg skal jobbe i fem uker, da tar jeg noen ferieuker før neste permisjon starter. Blir godt å komme seg litt på jobb tenker jeg.

16. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hvilken søskenvogn valgte dere?

Edit: så du hadde svart lenger opp :D Gratulerer med desemberbarn <3

17. Oioioi! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Desemberglede 2015

Me endte på BabyJogger City Mini GT Double :)

• Liker Liker x 1
  18. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Så fantastisk! Gratulerer og lykke til :)

Hvordan er formen?

Edit:

Oi, såg nå at du har mistet :( Uff, så trist! Klem.

19. SeteAnd Glad i forumet Aprillykke 2016

Har dere fått testa vogna noe særlig? Har kommet over ei brukt til en kurant pris nemlig så hadde vært kjekt med andres erfaring med den som søskenvogn :)

20. To barn tett i tett Blir kjent med forumet

Lillesøster er nå 5 dager gammel. Og vi hadde første trilletur med begge i går. Riktognok en veldig kort tur, men det er en god vogn.
    Vi har også brukt vognen endel som enkeltvogn. Og liker den kjempegodt. Jeg kan absolutt anbefale den!

• Liker Liker x 3
    Last edited: 2 Jan 2016

Del denne siden