Snuppa er 7 mnd å vi går tilbake som prøvere :D

Gratulerer :)
 
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen :(
 
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen :(
Nei, uff, så trist:( håper det vokser en ny liten spire der om ikke lenge❤️
 
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen :(
Åh nei, kjære deg :( *klem*
 
Hva på sykehuset i dag 12+0 å fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse for 6 uker siden. Skal tilbake på fredag får å ta vaginal tabeletter får å rense livmorhulen :(

Huff, så trist! Håper du har god støtte og kommer deg igjennom som best du kan
 
Takk for det jenter <3 det hva der verste jeg har våre med på. Prøver nå å komme meg til hektene, å videre prøving :)
 
Takk for det jenter <3 det hva der verste jeg har våre med på. Prøver nå å komme meg til hektene, å videre prøving :)
Herregud ja, jeg kan ikke forestille meg noe verre :( Heldigvis er MA VELDIG sjeldent, selv jeg syns jeg hører om så mange som opplever det. En av min nærmeste venninner blant andre :(
 
Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass! :)

Gratulerer så mye! Spennende med to så tette :)

Her ventes et lite nurk i april (hvis alt går som det skal), ikke planlagt her heller kan du si, men vi gleder oss masse :)

Hvilken søskenvogn har du kjøpt? Lurer på om vi også må ha det, blir jo under 18mnd mellom de så tenker det kanskje kan være kjekt å ha :)
 
Takk for det :)
Vi gikk for Bugaboo donkey. Veldig greit at den kan brukes til bare et barn også, og at den er relativt liten.
Vil tro vi får bruk for den i ganske lang tid fremover når storebror fortsatt er så liten.

Nå nyter jeg siste ukene i permisjon før jeg skal jobbe i fem uker, da tar jeg noen ferieuker før neste permisjon starter. Blir godt å komme seg litt på jobb tenker jeg.
 
Vi venter en lillesøster i desember! Var ikke akkurat prøvere, men ble gravid før mensen var tilbake. Et sjokk der og da, men vi gleder oss og søskenvogna er på plass! :)
Hvilken søskenvogn valgte dere?

Edit: så du hadde svart lenger opp :D Gratulerer med desemberbarn <3
 
Takk for det :)
Vi gikk for Bugaboo donkey. Veldig greit at den kan brukes til bare et barn også, og at den er relativt liten.
Vil tro vi får bruk for den i ganske lang tid fremover når storebror fortsatt er så liten.

Nå nyter jeg siste ukene i permisjon før jeg skal jobbe i fem uker, da tar jeg noen ferieuker før neste permisjon starter. Blir godt å komme seg litt på jobb tenker jeg.

Har dere fått testa vogna noe særlig? Har kommet over ei brukt til en kurant pris nemlig så hadde vært kjekt med andres erfaring med den som søskenvogn :)
 
Lillesøster er nå 5 dager gammel. Og vi hadde første trilletur med begge i går. Riktognok en veldig kort tur, men det er en god vogn.
Vi har også brukt vognen endel som enkeltvogn. Og liker den kjempegodt. Jeg kan absolutt anbefale den!
 
Last edited:
Back
Topp