Snuppa er 7 mnd å vi går tilbake som prøvere :D

En tråd i 'Oktober 2014' startet av Lykke liten, 25 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Gratulerer med lillesøster :) ❤️

2. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hvordan går det?

3. Junilykke2015 Flørter med forumet

Lykke til :)

4. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Hei :) vet ikke om du har fått med deg at eg mistet i MA i uke 12 i sommer :/ så har våre en del prøving siden det. Nå er eg gravid igjen å 5+4 i dag :) så nå går alt bra igjen. ;) tenker jo på det at eg skulle våre fødeklar om ein mnd , men trøste meg med det eg har nå :) kossen går det med deg da ?

5. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Jo, jeg husker du hadde en MA, var derfor nysgjerrig på hvordan det gikk nå :) Så deilig at dere har blitt gravide igjen!! ♥ Blir oktoberbarn dette også da? :)

6. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Ja det er det :) hva ein ganske lang prosess på 2 mnd med den MA'n så kom ikkje igang med prøving før i NOV (første pp) . Ble gravid i desember ;) nei har fåreløpig termin 5september ;)

7. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Aha! Ja, vi er jo ikke langt uti januar enda, herregud [emoji14] Selvfølgelig blir det september! Evnt sent i august :) Fertile dere da! He he, blir gravide ganske fort igjen, det er bra. Er så grusomt å prøve lenge, det veit jeg litt om.

8. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Ja meg å mannen har snakka en del om dette. Me e ganske heldig så får det til så fort, men me synes også det er litt skummelt på ein måte. Men vis alt går bra denne gangen så komme eg te p søke om keisersnitt og sterilisering. Å føde 4 barn er mer enn nokk. :)

9. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Høres helt perfekt ut ♥ krysser fingrene for dere, klart dette skal gå veien! :D

• Liker Liker x 1
  10. Lykke liten Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Tusen takk for det :)

11. småbrukerfrue Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Hvordan går det her med alle? :) selv har vi vært prøvere i 1 år og snart to mnd... Så kjenner at tålmodigheten snart tar slutt, har hatt en mnd uten letrozol nå og er litt lei meg for at vi mistet denne syklusen med letrozol :( men håper på et hjemmelaget mirakel nå i januar :)

12. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Så kjedelig at det skal ta så lang tid :( Fikk dere hjelp med første?

13. småbrukerfrue Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Ja vi kom i behandling i september 13 etter å ha prøvd selv siden mai-12
    Første runde med letrozol da ble avlyst pga manglende el, neste runde da ble også avlyst pga el hadde vært, men da klaffet det jo hjemme på egenhånd og vi fikk S i oktober14.

14. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Håper det skjer av seg selv nå også da ;) Krysser fingrene for dere :)

15. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Ikke gøy når det tar tid :( jeg hadde nok ikke blitt gravid om det ikke var for fryseforsøk. Vet alt om det å prøve altfor lenge. Siden elvira prøvde vi 4,5 år uten hell uten IVF. Hun satt på første IVF forsøk da :) Så nå er jeg 19+6 idag med den nye lille vi venter i juni ❤️

• Liker Liker x 1
  16. småbrukerfrue Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Gratulerer, selv venter vi i januar! ;)

• Liker Liker x 1
  17. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Takk! Snart fødeklar her og er 38+3 idag :)

Gratulerer så masse!!! Yeeey! :)

18. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Oi, uke 38 allerede! Da er det jo like før :) Lykke til :)

• Liker Liker x 1
  19. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hvordan går det? :De

20. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Jo går bra :) men ingen baby enda ;) er idag 40+0 så nærmer meg målet snart vil jeg tro :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden