Snufs Snufs. Synd i meg:(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Har ikke noe med graviditeten og gjøre men trenger og lufte tenkene litt. Kjæresten min reiser til Bulgaria i morgen i lag me sine barn og mora si. En tur som var bestilt før vi ble sammen. Og jeg har sakt hele tiden at jeg syns han ska reise siden det kansje blir siste ferien han får med sine barn alene før den lille kommer. ( de er 15 år nå) Og jeg mener enda at han skal reise, ikke misforstå meg. Men så gruer jeg meg så sykt mye til og ikke få se han på 14 dager. Har ikke gått en dag uten at jeg har sett han siden vi ble sammen og det selv om vi ikke bor i lag enda. Tårene triller så snart jeg tenker på det og hormoner gjør det vell ikke bedre.
Vet at jeg kommer til og ha nok og gjøre med mine barn og skolestart neste uke. Men huff som jeg gruer meg. Har avtalt og holde daglig kontakt på fb og skype mens han er der nede, håper bare dagene går fort så jeg får han hjem igjen. Skal og si hade til han i morgen tidlig samt og hente hunden hans som skal være her mens de er borte. ( godt meg litt selskap) gruer meg så veldig.:(

Kveldens sutring fra meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en stor klem

Sender deg en stor klem! Vet nøyaktig hvordan du har det, husker godt da kjæresten min dro til Danmark og hvor jævlig jeg syntes det var.. :(

Sender deg en stor klem
Har en mann som er mye på reisefot men savner han likevel når han er borte. Vi snakkes på skype eller hangout hver dag så det hjelper litt :-)

14 dager uten kjæresten er en halv evighet, har ikke prøvd mer enn en helg og det er ille nok :( Men det som er litt godt med at de er borte er at man får kjenne på savnet og at man virkelig vil ha de her hele tiden :) Og han kommer jo til å savne deg også :) Hold kontakten på skype og husk at han er på ferie så skulle han ikke klare å holde avtaler for neste samtale helt så husk at på ferie går tiden litt anderledes. Betyr ikke at han ikke savner deg.

Klem

Vet hvordan det er å gå 14 dager :( det er aalt for lenge:( håpe dagene går fort!! Og at han kjøper med no fint til deg;)

<3 VinterPrinsesse <3

Min dro til tyrkia da vi bare hadde vært sammen i 3 uker. Han var borte i like mange uker! Jeg var jo dønn forelska, så det rett og slett jæ****, men du må bare finne noe å bedrive tiden med, så går det fint :) Og når han kommer tilbake så kan du lage en sånn "big welcoming", så blir han kjempe glad og vil ikke reise bort på lenge :p

Er og skal si hade til de nå og hent hunden. Har skrevet ett brev om hvor gla jeg er i han og at jeg savner han og så har jeg Lagt d inni en av boxerne i bagen Hannes så det finner han en dag der nede. :) gleder meg sykt mye til han kommer hjem for da er det bare noen dager til vi skal på oul:) kommer til og holde kontakten på skype osv men blir rart og ikke kjenne kroppskontakt. Fikk han heldigvis på besøk i går etter mine barn var lagt seg, fikk noen fine timer ilag da. Kommer ikke til og bli skuffet om han ikke får tid og ringen en kveld da jeg vet det er ferie og at jeg vil han skal bruke tiden sin på barna sine. Men en liten melding på fb eller no gjør meg veldig gla.

Redd tårene kommer til og renne når jeg skal sette meg i bilen og dra igjen :(

Men dagene kommer nok til og gå fort. I helga skal jeg og mine gutter i bursdag til tanta mi og så begynner Skolen på mandag. Så da får vi litt og henge fingrene i vil jeg tro:)

Får oppdatere her om det blir for tongt så jeg kan få litt støtte :)

Takk for gode ord fra dere:)

Det gikk som jeg trodde. Mange klem og kyss og alt for mange tårer. Orket ikke kjøre hjem og sitte aleine etterpå så jeg kjørte på besøk til ei vennine til jeg skulle hente guttene på SFO. Glede meg til og snakke med han når han kommer frem :)

Back
Topp