Bkno1076532
Forelsket i forumet
Har ikke noe med graviditeten og gjøre men trenger og lufte tenkene litt. Kjæresten min reiser til Bulgaria i morgen i lag me sine barn og mora si. En tur som var bestilt før vi ble sammen. Og jeg har sakt hele tiden at jeg syns han ska reise siden det kansje blir siste ferien han får med sine barn alene før den lille kommer. ( de er 15 år nå) Og jeg mener enda at han skal reise, ikke misforstå meg. Men så gruer jeg meg så sykt mye til og ikke få se han på 14 dager. Har ikke gått en dag uten at jeg har sett han siden vi ble sammen og det selv om vi ikke bor i lag enda. Tårene triller så snart jeg tenker på det og hormoner gjør det vell ikke bedre.
Vet at jeg kommer til og ha nok og gjøre med mine barn og skolestart neste uke. Men huff som jeg gruer meg. Har avtalt og holde daglig kontakt på fb og skype mens han er der nede, håper bare dagene går fort så jeg får han hjem igjen. Skal og si hade til han i morgen tidlig samt og hente hunden hans som skal være her mens de er borte. ( godt meg litt selskap) gruer meg så veldig.
Kveldens sutring fra meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet at jeg kommer til og ha nok og gjøre med mine barn og skolestart neste uke. Men huff som jeg gruer meg. Har avtalt og holde daglig kontakt på fb og skype mens han er der nede, håper bare dagene går fort så jeg får han hjem igjen. Skal og si hade til han i morgen tidlig samt og hente hunden hans som skal være her mens de er borte. ( godt meg litt selskap) gruer meg så veldig.
Kveldens sutring fra meg
Sent from my iPhone using BV Forum