Snopefri september

Er kun de som jeg ikke klarer å ha liggende! De skal helst ligge kald i kjøleskapet!! nomnom! Annen sjokolade kan få ligge...

Da har du litt kroppskontroll... jeg klarer ikke holde meg unna sjokolade :P

*tommel opp*

Mamma er også avhengig av sjokolade. Så her tror jeg det har gått i arv... eller kanskje tidlig introdusert gjennom navlestrengen :P

Om det skulle stemma, så stakkar Arin :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

*tommel opp*

Mamma er også avhengig av sjokolade. Så her tror jeg det har gått i arv... eller kanskje tidlig introdusert gjennom navlestrengen :p

Hehe, skal ikke se vekk fra det :P

Ja, må ta meg litt i nakken på detta der.... Er mitt dooooop :p

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg klarte faktisk ikke å spise sjokolade i svangerskapet :) Ble kjempe kvalm av det...

Jeg var superstreng i svangerskapet.....så....dabbet det litt av :p

• Liker
Reactions: EJ
Eg hadde kikk på sjokolademelk, Twix og godt og blandet i svangerskapet... Og så i begynnelsen på permisjonen begynte eg på kvikk lunsj.... Og det går enda skummelt store mengder kvikk lunsj her i huset!
Meg og mamma spiser gjerne fire hver på en kveld, hver kveld, hele uken.....

Eg skal kun spise snop fredag og lørdag i september :)

Dette går bra aldri verda...... :P

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Om det skulle stemma, så stakkar Arin :p

❤️Gutt 24.02.14❤️

Hehehe!! De sier jo at de første smaksopplevelsene skjer i magen :P Den siste tida i graviditeten så spiste jeg dritt hver eneste dag. Jeg klarte faen ikke holde meg unna :P

• Liker
Reactions: EJ
Jeg klarte faktisk ikke å spise sjokolade i svangerskapet :) Ble kjempe kvalm av det...

Heldig!! :-O Her gikk alt veldig greit frem til de siste ukene...da var det bonanza! Skikkelig søtsug!

Eg hadde kikk på sjokolademelk, Twix og godt og blandet i svangerskapet... Og så i begynnelsen på permisjonen begynte eg på kvikk lunsj.... Og det går enda skummelt store mengder kvikk lunsj her i huset!
Meg og mamma spiser gjerne fire hver på en kveld, hver kveld, hele uken.....

Eg skal kun spise snop fredag og lørdag i september :)

Dette går bra aldri verda...... :p

Vanskelig å gjøre endringer da, hvis hun ikke er med på det da. Men sjokolade hver kveld, hver dag hele uka høres ikke særlig bra ut :P

Vanskelig å gjøre endringer da, hvis hun ikke er med på det da. Men sjokolade hver kveld, hver dag hele uka høres ikke særlig bra ut :P

Hun går ikkje med på det, så eg har sagt ho må vente til eg har lagt meg før ho får spise :P og så Ska eg på svenskehandel i helgen, så eg håper de ikkje har tilbud på kvikk lunsj sånn som sist....... :/

Hun går ikkje med på det, så eg har sagt ho må vente til eg har lagt meg før ho får spise :p og så Ska eg på svenskehandel i helgen, så eg håper de ikkje har tilbud på kvikk lunsj sånn som sist....... :/

Du får rusle glatt forbi Goddisfabrikken :P OG heller gå til barnematavdelingen i matbutikken :-D Foreldrene mine har vært i Sverige for oss og kjøpt melkefri grøt - uten tilsatt sukker :D Helt genialt. De har såååå mye bedre utvalg i Sverige enn her hjemme.

Du får rusle glatt forbi Goddisfabrikken :P OG heller gå til barnematavdelingen i matbutikken :-D Foreldrene mine har vært i Sverige for oss og kjøpt melkefri grøt - uten tilsatt sukker :D Helt genialt. De har såååå mye bedre utvalg i Sverige enn her hjemme.

Jammen det lukter godt inne på Goddisfabrikken.... Og så har de slikt som smaker godt :P hihi..

Ja eg tenkte kanskje eg skulle se om ikkje de hadde litt knask til mini der.. siden han tydeligvis ikkje vil ha mm lengre, er det eneste han gulper opp igjen... Alt annet går rett ned og blir nede :P

Jammen det lukter godt inne på Goddisfabrikken.... Og så har de slikt som smaker godt :p hihi..

Ja eg tenkte kanskje eg skulle se om ikkje de hadde litt knask til mini der.. siden han tydeligvis ikkje vil ha mm lengre, er det eneste han gulper opp igjen... Alt annet går rett ned og blir nede :p

Det beste er å bare unngå hele greia :P Jeg klarer ikke å ha godteri i hus, uten å spise det. Så hvis jeg har to kg godteri liggende, så går jeg bare rundt og knasker på det hele dagen. Så da kan jeg like gjerne drite i å kjøpe det :P

Har du prøvd å gi han en annen type erstatning? Kanskje han reagerer på den du gir?

Ikke hvis man bor slik at man handler på coop lapporten i abisko :p jeg var sååå skuffet! Handlet nesten ikke noe babymat, noen anglamark smoothies, maispops og en pakke nan og velling.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det beste er å bare unngå hele greia :P Jeg klarer ikke å ha godteri i hus, uten å spise det. Så hvis jeg har to kg godteri liggende, så går jeg bare rundt og knasker på det hele dagen. Så da kan jeg like gjerne drite i å kjøpe det :P

Har du prøvd å gi han en annen type erstatning? Kanskje han reagerer på den du gir?

Eg og er sånn som småspiser på det hele tiden...
Det er morsmelk fra pupp, han har vært fornøyd siste 6,5 mnd, hvorfor skal han bare gulpe det opp igjen no? :P tror kanskje han egentlig vil ha noe mer fast føde...

Ikke hvis man bor slik at man handler på coop lapporten i abisko :p jeg var sååå skuffet! Handlet nesten ikke noe babymat, noen anglamark smoothies, maispops og en pakke nan og velling.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh. Nedtur!! Har inntrykk av at de fleste butikker i Sverige har bedre utvalg :-(

Back
Topp