Hvis BhCG-prøven i dag viser tilfredsstillende stigning skal jeg ikke snike mere her, og heller melde meg inn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troa!!Hvis BhCG-prøven i dag viser tilfredsstillende stigning skal jeg ikke snike mere her, og heller melde meg inn![]()

Det er jo en fin dobling16 dpo hcg 241
18 dpo hcg 451
Hva tror dere?![]()
![]()
Kjempefint!16 dpo hcg 241
18 dpo hcg 451
Hva tror dere?![]()
![]()
Det er jo en fin dobling![]()
Takk!Kjempefint!![]()
Det er godt å høre! Jeg hadde forventet 480, men det er kanskje ikke sånn at det er SÅ presist, liksom
Ja, det må da være bra?16 dpo hcg 241
18 dpo hcg 451
Hva tror dere?![]()
![]()

Hehe ja du aner ikke hvor mye jeg har googletSpennende! Noen fordoblet hcg annenhverdag, men lest at noen fordoblet først hver 3 dag, så tenker det ser lovende ut! Ååh herlig, håper spiren sitter![]()
En del steder står det hver 2/3 dag, men som oftest er det hver andre dag frem til 1200 i hcg, men jeg tror ikke man kan regne med heeelt presise tall, så jeg tenker det er en ca-dobling. Masse symptomer også 
Jeg har meldt meg inn, jaHar du meldt deg inn her nå eller sniker du enda? Jeg sliter fortsatt litt med å gå over terskelen med å melde meg inn jeg
Spørs om jeg får gjøre det sammeJeg har meldt meg inn, jaMen er veldig redd for at det skal gå galt fortsatt, men håper jo, og da testene viste bra stigning, så gjorde jeg det. Jeg er akkurat 5 uker i dag, så er jo fortsatt himla tidlig.
Ja, bli med!Spørs om jeg får gjøre det samme
Da er vi like langt, jeg er også 5+0 i dag!
Da blir vi i så fall 4 med foreløpig termin den dagenJa, bli med!termin 27. Nov du også da?

Ja, bli med!termin 27. Nov du også da?
Sånn, da er det gjort! Wææ! Skummelt!!Da blir vi i så fall 4 med foreløpig termin den dagen![]()

Åh, men tenk, den lille kan jo i så fall komme på bursdagen din! Hehe jeg har også bursdag i november, så dette blir spennendeSånn, da er det gjort! Wææ! Skummelt!!
Ser Flo og Babyverden gir ulikt på hvor langt jeg har kommet. Flo sier 5+0 mens babyverden sa 4+6!
Termin 28.nov i allefall, hadde vært litt gøy med 27.nov, for da har jeg bursdag selv![]()

Den kan plutselig det, ironisk nok!Åh, men tenk, den lille kan jo i så fall komme på bursdagen din! Hehe jeg har også bursdag i november, så dette blir spennende![]()
Jeg hatet å ha bursdag så seint i oppveksten og har alltid sagt at jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke gjøre det samme hvis jeg får barn selv!Haha ja jeg syntes også det var skikkelig dritt å ha bursdag så seint. Nå gjør det ikke noe siden jeg har blitt såpass gammalDen kan plutselig det, ironisk nok!Jeg hatet å ha bursdag så seint i oppveksten og har alltid sagt at jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke gjøre det samme hvis jeg får barn selv!
Så gøy at du også har bursdag OG termin i november da!![]()