Sniker

Hvis BhCG-prøven i dag viser tilfredsstillende stigning skal jeg ikke snike mere her, og heller melde meg inn ;)

16 dpo hcg 241
18 dpo hcg 451

Hva tror dere? :nailbiting: :nailbiting:

Ja, tror jeg slår meg til ro med det :-)

og nærmer meg nok innlegg for å bli med i skjult forum <3

Spennende! Noen fordoblet hcg annenhverdag, men lest at noen fordoblet først hver 3 dag, så tenker det ser lovende ut! Ååh herlig, håper spiren sitter:gen014

Spennende! Noen fordoblet hcg annenhverdag, men lest at noen fordoblet først hver 3 dag, så tenker det ser lovende ut! Ååh herlig, håper spiren sitter:gen014
Hehe ja du aner ikke hvor mye jeg har googlet :hilarious: En del steder står det hver 2/3 dag, men som oftest er det hver andre dag frem til 1200 i hcg, men jeg tror ikke man kan regne med heeelt presise tall, så jeg tenker det er en ca-dobling. Masse symptomer også :happy:

Har du meldt deg inn her nå eller sniker du enda? Jeg sliter fortsatt litt med å gå over terskelen med å melde meg inn jeg

Har du meldt deg inn her nå eller sniker du enda? Jeg sliter fortsatt litt med å gå over terskelen med å melde meg inn jeg
Jeg har meldt meg inn, ja :) Men er veldig redd for at det skal gå galt fortsatt, men håper jo, og da testene viste bra stigning, så gjorde jeg det. Jeg er akkurat 5 uker i dag, så er jo fortsatt himla tidlig.

Ja, bli med! :D termin 27. Nov du også da?
Da blir vi i så fall 4 med foreløpig termin den dagen :love7
Sånn, da er det gjort! Wææ! Skummelt!!
Ser Flo og Babyverden gir ulikt på hvor langt jeg har kommet. Flo sier 5+0 mens babyverden sa 4+6!
Termin 28.nov i allefall, hadde vært litt gøy med 27.nov, for da har jeg bursdag selv :laughing002

Sånn, da er det gjort! Wææ! Skummelt!!
Ser Flo og Babyverden gir ulikt på hvor langt jeg har kommet. Flo sier 5+0 mens babyverden sa 4+6!
Termin 28.nov i allefall, hadde vært litt gøy med 27.nov, for da har jeg bursdag selv :laughing002
Åh, men tenk, den lille kan jo i så fall komme på bursdagen din! Hehe jeg har også bursdag i november, så dette blir spennende :nailbiting::Heartred

Åh, men tenk, den lille kan jo i så fall komme på bursdagen din! Hehe jeg har også bursdag i november, så dette blir spennende :nailbiting::Heartred
Den kan plutselig det, ironisk nok! :laughing002 Jeg hatet å ha bursdag så seint i oppveksten og har alltid sagt at jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke gjøre det samme hvis jeg får barn selv!

Så gøy at du også har bursdag OG termin i november da! :D

Den kan plutselig det, ironisk nok! :laughing002 Jeg hatet å ha bursdag så seint i oppveksten og har alltid sagt at jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke gjøre det samme hvis jeg får barn selv!

Så gøy at du også har bursdag OG termin i november da! :D
Haha ja jeg syntes også det var skikkelig dritt å ha bursdag så seint. Nå gjør det ikke noe siden jeg har blitt såpass gammal :hilarious:

Back
Topp