Sniker

Så deilig. Min mann er fransk og tror han skulle likt at vi kunne bo der noen måneder i året han også. Da vintermånedene!
Forstår han godt :hilarious: Det er i hovedsak vintermånedene vi er her også :Heartred Er så deilig med milde vintre. Her om dagen hadde vi 18 grader :happy:

Herlig at mild vinter i Frankrike kan være 18 grader, det er en veldig god nord norsk sommer :knegg: :hilarious:
Haha ja det er sant, og jeg er opprinnelig nordlending :hilarious: Fram med t-skjorta, liksom!

Fant i går ut at jeg er gravid, igjen. Det er 10.gang siden reisa vår begynte sommeren 2019. Vi har et barn imellom 8 tap. Jeg sniker her inne litt fordi det er så kjipt å melde seg ut igjen like fort. Jeg snek i oktober-forumet i fjor, men mistet allerede 5+0. Denne gangen har jeg imidlertid håp da jeg fikk positiv test i går ca 10 dpo. I dag fikk jeg positiv vanlig test 11 dpo, det tror jeg ikke har skjedd før (testet heller ikke 11 dpo med datter).

Så jeg vil vente til jeg vet at det er liv denne gangen før jeg melder meg inn :Heartred

Ønsker oss alle lykke til, og måtte det bli terminskatter på oss! :Heartred
Gratulerer såå mye :love017
Jeg mistet nylig 6+4, krysser alt jeg har for og at det blir terminspirer ut av disse små gulla :Heartred

Gratulerer såå mye :love017
Jeg mistet nylig 6+4, krysser alt jeg har for og at det blir terminspirer ut av disse små gulla :Heartred
Så trist at du har mistet :Heartred Hvordan går det med deg?

Takk, jeg håper vi alle får barna vi ønsker oss til slutt :Heartred

Så trist at du har mistet :Heartred Hvordan går det med deg?

Takk, jeg håper vi alle får barna vi ønsker oss til slutt :Heartred
Det går bra, jeg har vært litt sykemeldt så jeg har fått hodet over vannet igjen. Men jeg føler jeg er ferdig med å grave meg ned nå, jeg har brukt altfor mange timer på bekymring og frustrasjon. Jeg orker rett og slett ikke å ha det slik mer, har fått nok. Har nå akseptert at jeg ikke verken kan bestemme når jeg blir gravid eller om jeg får beholde. Barnet kommer når det kommer og det er helt greit. Selv om jeg såklart fortsatt er menneskelig og er spent og litt bekymret så velger jeg å fokusere på det jeg faktisk kan kontrollere selv om det er vanskelig. Det er en prosess og jeg er langt ifra perfekt, det eneste jeg vet er at når jeg endelig får holde babyen min vil alt føles perfekt :Heartred

Det går bra, jeg har vært litt sykemeldt så jeg har fått hodet over vannet igjen. Men jeg føler jeg er ferdig med å grave meg ned nå, jeg har brukt altfor mange timer på bekymring og frustrasjon. Jeg orker rett og slett ikke å ha det slik mer, har fått nok. Har nå akseptert at jeg ikke verken kan bestemme når jeg blir gravid eller om jeg får beholde. Barnet kommer når det kommer og det er helt greit. Selv om jeg såklart fortsatt er menneskelig og er spent og litt bekymret så velger jeg å fokusere på det jeg faktisk kan kontrollere selv om det er vanskelig. Det er en prosess og jeg er langt ifra perfekt, det eneste jeg vet er at når jeg endelig får holde babyen min vil alt føles perfekt :Heartred
Du er sterk – og veldig gode tanker du har. Det meste av dette er jo utenfor vår kontroll :Heartred

Tatt første hcg-måling i dag. Neste på torsdag. Virker det greit melder jeg meg kanskje inn. Jeg har jo lyst, men er så redd for å jinxe det :hilarious:

16 dpo - og hCG på 241.

Jeg vet ikke jeg? Er så stressa nå at jeg er småsvimmel. Må ha 500 på torsdag da. Hadde aldri tatt disse målingene selv. Er sykehuset som skal ha dem.

16 dpo - og hCG på 241.

Jeg vet ikke jeg? Er så stressa nå at jeg er småsvimmel. Må ha 500 på torsdag da. Hadde aldri tatt disse målingene selv. Er sykehuset som skal ha dem.
Synes det virker bra!
Jeg hadde 270 på 16 DPO, så det er jo ikke veldig langt unna hverandre :shy: Da tok jeg tidlig på morgenen, og hadde el sent på kvelden 12. februar, så sånn sett kan man tenke at jeg var 15,5 DPO når jeg målte :D
Håper du har god stigning neste måling!

Synes det virker bra!
Jeg hadde 270 på 16 DPO, så det er jo ikke veldig langt unna hverandre :shy: Da tok jeg tidlig på morgenen, og hadde el sent på kvelden 12. februar, så sånn sett kan man tenke at jeg var 15,5 DPO når jeg målte :D
Håper du har god stigning neste måling!
Å så fint! Jeg er jo faktisk usikker på dpo, men har regnet fra siste dag symptomer og aksjer … Har pleid å stemme ifht når mensen kommer. Nå kom den jo imidlertid ikke :happy:

16 dpo - og hCG på 241.

Synes det er veldig bra! Hvis du sammenligner med cbd "Gravid 2-3" så må du ta det med en klype salt. Jeg har sett flere som får 2-3 på svakere tester enn den jeg hadde når jeg fikk 1-2. Dette skal gå bra, håper på god økning :love017

:love7:love7:love7Synes det er veldig bra! Hvis du sammenligner med cbd "Gravid 2-3" så må du ta det med en klype salt. Jeg har sett flere som får 2-3 på svakere tester enn den jeg hadde når jeg fikk 1-2. Dette skal gå bra, håper på god økning :love017
Godt å høre :Heartred og hvis jeg dobler fra da jeg fikk positiv vanlig test (og negativ 2 dager før den), så skulle jeg ha 100 i går, og da egentlig 150 i dag mtp doblingen. Så håper det stemmer og at tors blir en bra dag. Svaret kom jo kjempefort.

Å hjertefjesene kom opp på heilt feil sted også så mange :hilarious:

Godt å høre :Heartred og hvis jeg dobler fra da jeg fikk positiv vanlig test (og negativ 2 dager før den), så skulle jeg ha 100 i går, og da egentlig 150 i dag mtp doblingen. Så håper det stemmer og at tors blir en bra dag. Svaret kom jo kjempefort.

Å hjertefjesene kom opp på heilt feil sted også så mange :hilarious:
Sant, da er dette kjempe bra :love017 godt at svaret kom fort, håper det gjør det på torsdag også. Blir spennende :)

Haha:hilarious:

Krysser fingrene for alle dere smilene og de som er inne fra før :Heartred :Heartred Ser så utrolig klart hvor dere kommer fra.. for jeg er det litt selv enda! TUL lengtes veldig til!

Back
Topp