Ser den! Føler det sånn selv. Tiden går sakte...Hehe joda det er ei trøst, hehe Skulle bare så gjerne ha hatt første ultralyd overstått.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den! Føler det sånn selv. Tiden går sakte...Hehe joda det er ei trøst, hehe Skulle bare så gjerne ha hatt første ultralyd overstått.

Haha, følte veldig det samme med første som hadde termin sent i oktoberMed datter hadde jeg termin 31.juli (hun kom 21.juli -22), nå blir termin 27-29.november, så er litt misunnelig på alle som er 7 uker gravid nåHar lyst å spole frem tiden ... og at alt er bra
![]()
nå bikker jeg akkurat over i november så henger også i oktober gruppen pg da får jeg føle å både være blant de som er lengst og kortest på veiHehe ja det er noe med detHaha, følte veldig det samme med første som hadde termin sent i oktobernå bikker jeg akkurat over i november så henger også i oktober gruppen pg da får jeg føle å både være blant de som er lengst og kortest på vei
Her i novemberforumet har flere hatt ultralyd ennå. Dessverre bikker jeg ikke over til desember. Neida, jeg er takknemlig så sant det går bra 
Ja i det store og hele er det det viktigste, bare under graviditet et par uker utgjør en forskjell.Hehe ja det er noe med detHer i novemberforumet har flere hatt ultralyd ennå. Dessverre bikker jeg ikke over til desember. Neida, jeg er takknemlig så sant det går bra
![]()
Jeg er også inne og sniker mens jeg venter på å komme litt lenger! Positiv test i går (fredag) 12 dpo, så tørr ikke hoppe helt i det enda! Jeg mistet i uke 5 i januar, men den så jeg komme fra jeg testet positivt.Fant i går ut at jeg er gravid, igjen. Det er 10.gang siden reisa vår begynte sommeren 2019. Vi har et barn imellom 8 tap. Jeg sniker her inne litt fordi det er så kjipt å melde seg ut igjen like fort. Jeg snek i oktober-forumet i fjor, men mistet allerede 5+0. Denne gangen har jeg imidlertid håp da jeg fikk positiv test i går ca 10 dpo. I dag fikk jeg positiv vanlig test 11 dpo, det tror jeg ikke har skjedd før (testet heller ikke 11 dpo med datter).
Så jeg vil vente til jeg vet at det er liv denne gangen før jeg melder meg inn
Ønsker oss alle lykke til, og måtte det bli terminskatter på oss!![]()

Jeg er 14 dpo ca og fikk også fortsatt 1-2 i dag.Mange som er inne å sniker. Inkludert meg selv, hadde en MA i uke 12 for noen måneder siden, ustabil syklus siden. Testet positivt ca 8/9 dpo, fikk samme kveld 1-2 på CB. Hadde håpet å få 2-3 i dag (er i dag ca 13/14 dpo) men fremdeles på 1-2.![]()
Leste at det ikke er garantert 3+ før hcg er på over 4000. Dvs du kan få før, men over 4000 er det garantert at du får. De kan være falskt negative før det, dvs vise 2-3. Er ikke til å bli klok på, beste er nok å måle hos legen, jaJeg trøster meg med at med dobling annenhver dag og positiv digital på torsdag, forventes kanskje ikke 2-3 før onsdag til uka?
25 tors
50 lør
75 i dag?
Men kommer nok til å prøve igjen på tirsdag … mtp å ta blodprøver på onsdag. Da får jeg hCG-målinger å gå ut fra. Aldri gjort det før. Og med datter var jeg så redd for skuffelser at jeg bare testet 1 gang i uka, men husker at da jeg forventet 3+ fikk jeg fortsatt 2-3. testet da igjen morgenen etter og fikk 3+. Små marginer …

Det er fin stigning! Nå skal det gå

Kjempe fin

Hvor leste du det?Leste at det ikke er garantert 3+ før hcg er på over 4000. Dvs du kan få før, men over 4000 er det garantert at du får. De kan være falskt negative før det, dvs vise 2-3. Er ikke til å bli klok på, beste er nok å måle hos legen, ja![]()
Hvor leste du det?Jeg spurte chat gpt og den sa over 2600. Jeg testet i dag (fortsatt 2-3 og 5+0/5+1).Har tatt 2 blodprøver, men tror ikke jeg får noe mer med det første. Lå lavt på hcg, så tipper jeg får 3+ etter 1-2 uker til kanskje.
Synes det ser greit ut, jegDagens tester, burde den vært myyye sterkere?
Vis vedlegget 456613
Synes også det ser greit ut. Kommer vel til et punkt hcor stigningen ikke blir så markant lenger hellerDagens tester, burde den vært myyye sterkere?
Vis vedlegget 456613