Sniker

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Fant i går ut at jeg er gravid, igjen. Det er 10.gang siden reisa vår begynte sommeren 2019. Vi har et barn imellom 8 tap. Jeg sniker her inne litt fordi det er så kjipt å melde seg ut igjen like fort. Jeg snek i oktober-forumet i fjor, men mistet allerede 5+0. Denne gangen har jeg imidlertid håp da jeg fikk positiv test i går ca 10 dpo. I dag fikk jeg positiv vanlig test 11 dpo, det tror jeg ikke har skjedd før (testet heller ikke 11 dpo med datter).

Så jeg vil vente til jeg vet at det er liv denne gangen før jeg melder meg inn :Heartred

Ønsker oss alle lykke til, og måtte det bli terminskatter på oss! :Heartred

Så leit å høre at du har mistet så mange ganger ❤️

Håper å se deg som «fast inventar» i novemberforumet etter hvert ❤️ :shy:

Gratulerer med positiv test! Krysser fingrene for at du og spireliten blir her :Heartred

Takk alle sammen! Preglife-appen sier jeg er 3+5 i dag. Har veldig mye verk nede i ryggen og små murringer. Er trøtt og kjenner at kroppen jobber. Er så spent på om det er noen sjans i havet denne gangen.

Krysser alt jeg har for deg! :Heartred Hvordan ser testene dine ut? Blir strekene sterkere?
Jeg tør ikke teste med streker egentlig, men de jeg tok 10 og 11 dpo viste økning. Har bare digitale igjen, så kan vel ikke forvente 2-3 før tidligst onsdag :dead: Er så krevende å vente.

Tipper det ryker en digital i morn el mandag allikevel …

Ååh det var lurt! Kjenner på mye av den samme frykten. Jeg har også vært prøver siden 2019, fikk en sønn i 2022, startet prøvingen igjen rundt årsskiftet til 23. Er 3+6 i dag (ca) 13 DPO, og vil gjerne snike litt til jeg føler meg tryggere på at denne sitter :)

Da er vi 3 stk som har prøvd omtrent like lenge? Vi startet å prøve på nr 3 i januar 2023.
Jeg sniker også litt, til jeg ser at testene stiger riktig :shy:

Det er trøst at vi er flere i samme situasjon og at det som skulle blitt 2023-barna våre, nå blir 2025 skatter :Heartred For det bare MÅ det bli.

Last edited:
Med datter hadde jeg termin 31.juli (hun kom 21.juli -22), nå blir termin 27-29.november, så er litt misunnelig på alle som er 7 uker gravid nå :hilarious: Har lyst å spole frem tiden ... og at alt er bra:smiley-angelic001:Heartred

Med datter hadde jeg termin 31.juli (hun kom 21.juli -22), nå blir termin 27-29.november, så er litt misunnelig på alle som er 7 uker gravid nå :hilarious: Har lyst å spole frem tiden ... og at alt er bra:smiley-angelic001:Heartred
Ja, blir noen lange uker dette (også). Har vært gjennom IVF så da blir liksom hver ting en skal gjøre noen ukers ventetid :nailbiting:

Husk at du har termin før de som får termin i desember og i januar 26 :P Hihi
Hehe joda det er ei trøst, hehe Skulle bare så gjerne ha hatt første ultralyd overstått.

Back
Topp