Sniker: når fikk dere positiv test?

Jeg har gått gjennom prøverør, og fikk positiv CB tidlig-test 9 dager etter innsett. Usikker på om det blir 9 eller 11 DPO, men sånn ca rundt 9-11 DPO :D
Så godt at det klaffet for deg! Har du prøvd lenge? :Heartred
 
Jeg tok kun én test i begge mine første svangerskap, og syns det holdt i massevis :) Hadde ikke noe behov for å ta flere. Men så endte det siste i MA, og nå trenger jeg bekreftelser på alt, gang på gang :wtf: Er så redd for at det skal ende dårlig igjen :bag:
Skjønner at du da får behov for å teste oftere! Håper spira sitter hele veien denne gang :Heartred
 
Takk:Heartred Jeg kjente bare så mange symptomer at jeg tenkte med meg selv at her er det noe i gjære:wideyed: leamus i øyet(hadde det sist jeg var preggu:hilarious:), Ligamentsmerter, vond smak i munnen, kaffen smakte rart og hjertebank:eek: Testen ble positiv den:Heartred
Så kjekt. Ser du har noen barn fra før (dette blir nummer 5?), så da kjenner du vel igjen symptomene ekstra godt også kanskje? Gratulerer med enda en liten en :Heartred
 
Jeg hadde testet dagene før! I tillegg så fikk jeg ikke positiv før dpo 14 med tidlig test.. o_O men hcg stiger ganske fint! :) skal ta blodprøve i morgen og mandag for å sjekke om det stiger videre som det skal! :D
Håper hcg stiger som det skal :Heartred lykke til!
 
9dpo: negativ
10dpo: negativ
11dpo: svak positiv strimmel
12dpo: sterkere positiv strimmel + 1-2 gravid digital
 
Ja, endelig!! :Heartred Vi har prøvd siden august 2018. Mistet syv ganger til sammen. Dette var første prøverørsforsøk :happy:
Oi, det er lenge. Glad på deres vegne over endelig klaff. Måtte spira sitte hele veien nå :Heartred
 
Tok ikke test før 15dpo, positiv! Tok digital 16dpo som viste 2-3:nailbiting:
Jeg tok første test 16dpo med første (eneste) baby og fikk også 2-3. Deilig å ikke teste negativt x antall ganger først. Gratulerer med spire!
 
Ingen oktober-spire her i gården :( litt ekstra kjipt siden jeg hadde så stort håp.

Masse lykke til med oktober-spirene deres :Heartred
 
Ingen oktober-spire her i gården :( litt ekstra kjipt siden jeg hadde så stort håp.

Masse lykke til med oktober-spirene deres :Heartred

Det er jeg ordentlig lei meg for:( Masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Back
Topp